Aizmirsi paroli?


snaifers
05.Aug 2010
+
patīk
-
Man tāda problēma, ka jawai saka slīdēt sajūgs (viss izteiktāk 3 pārnesumā). Paskrūvēju vaļā sajūga regulēšanas skrūvi
tik un tā slīd. Domāju ka varbūt diski ir par daudz nodiluši ieliku citus, biezākus, un atkal slīd. Iepriekš viss bija labi bet tad man vienā diena sāka slīdēt. Kas varētu būt par vainu?

i_edgars
05.Aug 2010
+
patīk
-
Izjauc pusautomātu līdz pēdējai skrūvītei un labi aplūko. Iespējams kaut ir plaisa vai kāds iedobums no nodiluma.
Ja regulē kaut ko sajūgā, tad jāatlaiž trosīte, jāregulē pusautomāts un tikai tad pieregulē trosīti.

snaifers
05.Aug 2010
+
patīk
-
Pusautomāts skaitas tas kas nāk virs zvaigznītes?

i_edgars
05.Aug 2010
+
patīk
-
Jā, protams ja tā nav 634/1, kurai tādas uzparikt nekad nav bijis!
http://foto1.inbox.lv/i_edgars/Instrukcija-JAWA-634-01/Instrukcija-634-51.jpg

tominsh
05.Aug 2010
+
patīk
-
sajūga atsperes arī vajadzēja nomainīt!

Sjava
05.Aug 2010
+
patīk
-
seibas virs atsperem 100% ka ir ar iedobumu izdilusas,

turists
05.Aug 2010
+
patīk
-
i_edgars :
Jā, protams ja tā nav 634/1, kurai tādas uzparikt nekad nav bijis!
http://foto1.inbox.lv/i_edgars/Instrukcija-JAWA-634-01/Instrukcija-634-51.jpg


634/1 oriģināli ir bez pusautomāta??? Esmu darbojies ar kādām trim 634/1 un visām ir bijis... :shock:

buritis
05.Aug 2010
+
patīk
-
638tajai jābūt gumijas riņķim sajūga kurvī, kādu funkciju tas pilda?manai tāds nekad nav bijis
http://jawa.lv/detalas/00000005.jpg

ursus
05.Aug 2010
+
patīk
-
tūrists :
i_edgars :
Jā, protams ja tā nav 634/1, kurai tādas uzparikt nekad nav bijis!
http://foto1.inbox.lv/i_edgars/Instrukcija-JAWA-634-01/Instrukcija-634-51.jpg


634/1 oriģināli ir bez pusautomāta??? Esmu darbojies ar kādām trim 634/1 un visām ir bijis... :shock:


bildē ir pusautomāts.

i_edgars
05.Aug 2010
+
patīk
-
tūrists :
634/1 oriģināli ir bez pusautomāta??? Esmu darbojies ar kādām trim 634/1 un visām ir bijis... :shock:

Un visas ir pārtaisītas, vai uzlikts dzinējs no nākamajiem modeļiem!
Re kur Tev oriģinālais 634/1 izskats!!
http://foto1.inbox.lv/i_edgars/Instrukcija-JAWA-634-01/Instrukcija-634-22.jpg
Tur ir parasts sajūgs, bez pusautomāta!

Dalgo
05.Aug 2010
+
patīk
-
Vai pirms 634-1 nenāca kāda 633 modeļa versija? Jo tai arī nav pusautomāta (vismaz uz motora ir uzsists numurs 633-3)

i_edgars
06.Aug 2010
+
patīk
-
http://motovelosport.ru/articles/2010_03_22_jawa_03/2010_03_22_jawa_03.php
http://motovelosport.ru/articles/2010_03_22_jawa_03/images/10.jpg
Re ku Tev Java 633 - Bizon, kuru uz PSRS nekad nav eksportūši! Nu tad kur Tu tādu izrāvi - Čehijā?? Pie kam ražoja tās ļoti maz un kā reiz pusautomāts tai arī bija! Tas kas uzsists uz motora nav nekāda sakar nedz ar modeli, nedz ar modifikāciju.

Ja gribi ko pierādīt par komplektāciju, tad runā tikai par to moci, kuru pats esi nopircis veiklā kā jaunu - t.i. pirmais un vienīgais lietotājs. Bet nevis nezin kurais galīgi nokolhozētai tehnikai!

Dalgo
06.Aug 2010
+
patīk
-
"Kolhoza'' vai ''sovhoza" jawa ... :D pasen gan tas bija un spriežot pēc visa kas uz tās javas bija (ķirssarkanais rāmis un dubultbleķi) varēja pielīdzināt 634-1 modelim, cik pētiju tad uz rāmja pie motora numurs nemaz nebija atrodams, bet šiltīte pie priekšējās dakšas bija noplēsta! Pats nobrīnījos kāpēc uz motora ir tāds numurs 633-3... :roll:

.M.L.
06.Aug 2010
+
patīk
-
Man ir motors orģinālais no JAWA 634-8 1977 gada, tā nummurs sakrīt ar nummuru un rāmja plāksnītes un tas arī sākas ar 633 nevis 634.

Dalgo
06.Aug 2010
+
patīk
-
Rāmis sarkans vai melns? Vai vispār nezini jo ir pārkrāsots?

.M.L.
06.Aug 2010
+
patīk
-
634-8 visas nāca ar melnu rāmi, manai arī melns.

i_edgars
06.Aug 2010
+
patīk
-
nekasieties par lietām, no kurām pašiem nav pārliecības! 634/1 motrs atšķiras no visām citām 634 modifikācijām!! 634/1 sajūgs motora labajā pusītē ienāk no kreisās puses blakus karburatoram. Šim motoram, to nepārtaisot pusautomātu nemaz nevar uzlikt! Un ja pārtaisa, tad ir problēma kā aizštopēt veco caurumu. Visām pārējām 634, 638, utt sajūgs ienāk motora labajā pusītē no tās apakšas.
634/1 vienīgajai no visām 634 1. ātrums ir uz augšu, bet pārējie ir uz leju! 634/1 vienīgajai centrālais kloķenes gultnis smērējas ar solidola šprici, visiem pārējiem modeļiem eļļojas no degmaisījuma.

.M.L. :
634-8 visas nāca ar melnu rāmi, manai arī melns.

Nē - meli!!
!!! 634.8-01 arī visa ir ķiršsarkana, bet tai ir šīm (634.8) modelim atbilstošs motors, un tā nav 634/1!!!

turists
10.Aug 2010
+
patīk
-
i_edgars :
tūrists :
634/1 oriģināli ir bez pusautomāta??? Esmu darbojies ar kādām trim 634/1 un visām ir bijis... :shock:

Un visas ir pārtaisītas, vai uzlikts dzinējs no nākamajiem modeļiem!
Re kur Tev oriģinālais 634/1 izskats!!
http://foto1.inbox.lv/i_edgars/Instrukcija-JAWA-634-01/Instrukcija-634-22.jpg
Tur ir parasts sajūgs, bez pusautomāta!


Nja, tādu tiešām nebiju redzējis.. Likās, ka tai, kas mūsu kompaškā rullē plāksnītē ir tas pats nr. kas uz motora, būs jāpārliecinās, droši, ka jaunāks motors iebāzts.. katrā ziņā nav nekādu pazīmju, ka kaut kas būtu pārtaisīts.. un arī štauferējams centraļņiks nav..

i_edgars
10.Aug 2010
+
patīk
-
Ieliec bildi kur var labi redzēt motoru no kreisās puses, priekšējo riteni no kreisās, bardačoka apakšu, kā bardačoks stiprinās pie rāmja augšā, vadītāja kāpšļus, kur ir bremžu slēdzis (ja ir 2 tad abus), gāzes rokturi, priekšējo lampu, pagriezienu rādītājus, motora aizmugurējo stiprinājumu (tā lai var redzēt no apakšas), bākas virspusi un apakšējo gumiju, ar ko stiprinās aizdedzes spoles un es pateikšu precīzi kas tas modeli, modifikāciju un gadu diezgan tuvu īstenībai.

Vespists
16.Jan 18:02
+
patīk
-
Kāds labs biedrs lūdzu var nomērīt Jawa 634 sajūga kurvja izmērus - ārējais diametrs un augstums (bez zobrata, tikai kurvis)

Paldies!

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1579190517-jawa-sajugs.jpg
 
 
« 12 »

Pēdējie ziņojumi Forumā