Aizmirsi paroli?


spridzeklis
10.Mar 2009
+ 1
patīk
- 0
fire :

Nemākulīga kontaktu tīrīšana dzinēja darbību vai nu pasliktina vai pārtrauc pilnībā. Tīrot kontaktus, tos nenoņemot no dzinēja, tie tiek nomuļļāti pusapaļi un savas funkcijas vairs nepilda. Kontaktu galvenā funkcija - saslēdzot uz īso kondenstoru, nodrošināt minimālu pārejas pretestību - tuvu nullei, lai atveroties dabūtu ind. spoles maksimālo pašindukcijas strāvu. Citādi būs vāja dzirkstele. Kontaktus vislabāk tīrīt ar smalku plānu dimanta vīlīti, to velkot cauri kontaktiem vienā virzienā, ar pirkstiem tos saspiežot. Labi noder smalkas divpusīgas dimanta nagu vīlītes. Pēc tīrīšanas kontakti jānoslauka un jāskatās pret gaismu, vai tie pieguļ pa visu virsmu. Ja nē, jāslīpē vēl. Parasti vienam kontaktam vidū ir izdegusi bedrīte, arī tā jāizslīpē. Ja aizdedze kontaktu - elektroniskā, tas nav tik būtiski, tur pārejas pretestībai nav būtiskas nozīmes. Tā kā manis aprakstītā procedūra prasa lielu precizitāti, labāk kontaktu pāri nopirkt jaunu (ja var dabūt), tie kalpo pietiekami ilgi. Iznāca gari un varbūt kāds paņirgs - "ko viņš te muld, es ar smilšpapīru parīvēju un maucu tālāk" - lai tā arī turpina un forumos prasa - kāpēc nepielec, kāpēc raustās, kāpēc nevelk. Kontakti ir viens no vājajiem posmiem, kas summējas kopā ar citiem vājiem posmiem.
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā