Aizmirsi paroli?


elf
06.Oct 16:59
+
patīk
-
Es rēķinu pēc šādas formulas

Kpompresijas pakāpe=cilindra tilpums+degkameras tilpums : degkameras tilpumu

Degkameras tilpumu nosaka ...virzulis augšā ,tad pa sveces urbumu ar šprici iepildām eļļu līdz sveces vītnes vidum...urbums trotams jānoriktē vertikāli.

Cilindra tilpums tiek izrēķināts....3.14 x (R kvadrātā) x gājiens.

Šādi rēķinot vienmēr ir sanācis pareizi.....bet var jau arī savādāk.

Artis12
08.Oct 16:08
+
patīk
-
Kā šajā gadījumā izmēri ieskrūvētas sveces "nozagtos" cm3?
Pa kompresijas gredzenu salaidumu vietām mēršķidrums "neaiztek"?

mopis28
08.Oct 20:38
+
patīk
-
Profesionali Reķinot kompresijas pakapi ņem attalumu no izpludes loga augstākā punkta lidz AMP un tad talāk visas parejās kvadratsaknes:D tas attiecas uz divtaktu moturiem, četām taktīm cita opera

elf
09.Oct 09:48
+
patīk
-
Nu neiztek pa gredzenu spraugām....tā uzpilde tač ātri notiek.

Artis12
11.Oct 11:22
+
patīk
-
Es nesaprotu - tad kādā sakarā šeit tiek runāts par divtaktniekiem, ja Pobedas dzinējam ir "cita opera"?

"Zini, man mopēds dūmoja jo piegāzu pa daudz eļļu degvielai, bet Tev auto dūmo cita iemesla dēļ, jo tur cita opera"

elf - ar kādu šķidrumu mēri?

elf
11.Oct 11:50
+
patīk
-
Ar motoreļļu.... + medicīniskā šprice , vēlams 40ml...bet var arī ar 20ml

Artis12
13.Nov 15:01
+ 9
patīk
- 0
Neesmu sen licis progresu.
Viss ir beidzot nokrāsots, jau kādu laiciņu atpakaļ. :]
Nagi bija saniezējuši ne pa jokam, līdz ar to temps šobrīd uzņemts labs. Par visu pēc kārtas.

Šeit pēdējās mērīšanas vitāli svarīgām detaļām, lai viss ir kā nākās un spraugas neaizmūk kaut kur.
http://bildites.lv/images/tbkyxfrx/88404/thumbnail.jpg
http://bildites.lv/images/wscvbspx/88406/thumbnail.jpg
Kapots, protams, mazliet sāpes pēcpusē, bet beigās viss izcīnīts kā vajag.
http://bildites.lv/images/vqaq3qrt/88404/thumbnail.jpg
Bildēs viss izskatās labi, bet kad pēc piektās reizes mēri, skrūvē un regulē kapotu, un citas detaļas, tad padomju tehniku gribas nolaist pa krauju :)
Bet rezultāts tam visam cerams būs, tāds kā iecerēts. :)
Tālāk jau vienkāršākais - nopūst smuki un nolakot.
http://bildites.lv/images/tnwezs7g/88404/thumbnail.jpg
Reāli biedēja krāsa vai nebūs par modernu tik kantainai virsbūvei, bet beigās ir :cool:
Tālāk projekta patīkamākā daļa - kopā likšana.
"klusā mēteļa" instalēšana
http://bildites.lv/images/s7q4dfb8/88404/thumbnail.jpg
http://bildites.lv/images/qawu2fzp/88404/thumbnail.jpg
Vecā elektro instalācija pa septiņdesmit gadiem bija nokalpojusi savu, tāpēc tika mainīta uz autentisku aizstājēju
http://bildites.lv/images/67ftx5fu/88408/thumbnail.jpg
http://bildites.lv/images/78y3m6xm/88404/thumbnail.jpg

Starp simtiem detaļu mērīšanas reižu krāsošanā, vajadzēja arī salikt ritošu daļu. Priekšā nekas ievērības cienīgs nebija, tāpēc arī bildes tikai ar uzinstalētu "tiltu"
http://bildites.lv/images/fqujs8hp/88410/thumbnail.jpg
Ar aizmuguri bija "interesantāk". Visām pobedām ir raksturīga trolejbusa gaudošana, tāpēc tai lietai bija jāpieiet ar pietāti.
Tilts tika izjaukts, samazgāts, nostrūklots un nokrāsots. Skrūves nosmilšotas un nocinkotas. Pusasis un reduktors pārbaudīts vai nemet un vai darba virsmas nav defektētas. Sasūtīti jauni, normāli gultņi, nevis Krievijas brīnumi un tagad jau varam likt kopā.
http://bildites.lv/images/zpm6wzt9/88414/thumbnail.jpg
Sapresēti jaunie koniskie gultņi, reduktoram galos.
http://bildites.lv/images/azb2engc/88414/thumbnail.jpg
http://bildites.lv/images/5ekhpne2/88414/thumbnail.jpg
Saņemtas ar ūdeni izgrieztas šaibas, lai sazobi varētu saregulēt satelītiem ( ar ūdeni, jo nevarēju atrast kurš ar lāzeri grieztu mazos pasūtījumus )
http://bildites.lv/images/ebqp4uy6/88414/thumbnail.jpg
Salikts reduktors
http://bildites.lv/images/jvc93883/88414/original.jpg
Sagrieztas blīves kas regulē reduktoram sazobi
http://bildites.lv/images/h6y7xbs9/88416/original.jpg
Nu jau var sākt mērīt arī sazobi... un mazliet sašokējos cik ātri tas viss sanāca. Nepilnas divas stundas mērīšanas un pie šāda zīmējuma tika sašplintēts reduktors. :beer:
http://bildites.lv/images/gmt9rdhp/88417/original.jpg
Un tilts salikts tik tālu, lai var instalēt uz auto.
http://bildites.lv/images/d36rz4uy/88414/original.jpg
Pēdējā bilde ar uzinstalētu aizmugurējo tiltu būs kaut kad drīz :D
Drīzumā arī būs update ar dzinēju u;c lietām. :)

kasits
13.Nov 15:18
+
patīk
-
Iespaidigi!!!

fire
13.Nov 18:06
+ 1
patīk
- 0
Krāsa metālika vai tikai izskatās?

modža
14.Nov 04:43
+
patīk
-
Nu ljoti jau rūpīgs un kvalitatīvs darbs tiek veikts.

Artis12
14.Nov 12:49
+
patīk
-
Fire - krāsa ir metālika, tāpēc arī ļoti biedēja vai nebūs nošauts garām. Interneta plašumos var atrast ļoti daudz neveiksmīgus projektus, kas biedēja vēl vairāk. Krāsa tika meklēta aptuveni pusgadu, tad krāsoti vairāki paraugi, dažādās platībās, līdz beidzot tika atrasts.
Elf - patiesībā tikai viena bilde, kur grieztas blīves sazobes regulēšanai, tīri informatīviem nolūkiem, lai foruma biedri saprastu par ko tiek runāts. Pārējās bildes ir manis paša bildētas.

Vespists
14.Nov 14:37
+ 2
patīk
- 4
Žēl,ka sačakarēji mašīnu ar metāliku! Domāju,ka VS tev neiedos un retro pasākumos arī atzinību negūsi.
Iesaku viņu ātri pārkrāsot ar normālu emalju.

Varbūt vari pastāstīt,kas tevi iedvesmoja spert šo neapdomīgo soli?

fire
14.Nov 16:16
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1510668829-attachment-1.jpg

otomars
14.Nov 20:47
+
patīk
-
VS dabuus

Artis12
14.Nov 21:32
+ 10
patīk
- 0
Vespists 14.Nov 2017 14:37
Žēl,ka sačakarēji mašīnu ar metāliku!
Domāju,ka VS tev neiedos un retro pasākumos arī atzinību negūsi.
Iesaku viņu ātri pārkrāsot ar normālu emalju.

Varbūt vari pastāstīt,kas tevi iedvesmoja spert šo neapdomīgo soli?

"Normālu" emalju. :)
Pie reizes arī atstāt gaudojošu pakaļtiltu, vibrējošu auto pēc 50kmh un virsbūves detaļu savstarpējās atstarpes vidēji 5mm platumā? :))
Diemžēl vai par laimi šis stāsts nav par orģinalitāti, bet kvalitāti un otrās elpas došanu automobīlim ( šis ir visbūtiskāk manās acīs ).
Kritiku parasti cenšos uzņemt veselīgi, bet šoreiz liekās kaut kā dīvaini.
Auto nav nācis oriģināli šādā krāsā - "jā, piekrītu", bet tad sanāk ka šim auto nekas nav autentisks. Aizmugurējā tiltā ir "importa" gultņi, salons ir nopakots pret vibrācijām, apdarē tiek izmantota āda, pieļauju ka ritošas daļas krāsa arī nav oriģinālas konsistences, antikorozijas apstrāde un tālāk var turpināt ilgi un dikti.
Kur ir robeža, kad foruma lietotāji sāk kritizēt vai uzslavēt paveikto? Kur paliek kritika iepriekšējiem īpašniekiem, kuri šo kultūrvēsturisko mantojumu ir nolaiduši podā? Kur paliek fakts ka automašīnai tiek dota otrā dzīve atkal deldēt asfaltētos ceļus?
Par atzinības iegūšanu pasākumos - ko man darīt, ja es pēc tā visa nedzenos? Ne pēc atzinības pasākumos, ne pēc VS sertifikāta. Ja nu es dzenos tikai pēc vecās technikas, tās atjaunošanas un padziļinātas izzināšanas? Ja nu tas sagādā man vairāk prieku kā izbraukt kaut kādā pasākumā ( es nenoniecinu rīkotos pasākumus )?

Vespists
14.Nov 22:21
+ 1
patīk
- 0
Šī ir veselīga kritika :) jo tiešām man ir šoks!
Tavam projektam sekoju līdzi jau kopš pirmās dienas un ar prieku lasu par tavu lielo uzņēmību un ļoti lielas naudas ieguldīšanu šai auto. Viss gāja ideāli! Pat vadi ideālāki nevar būt. Un te palika tik maz, lai šis auto ar nelieliem, galīgi neredzamiem, izņēmumiem būtu teicams retro auto...

Bet nu vismaz prieks, ka centies un priekš paša jau auto būs labs, jo noteikti tava " Uzvara" būs skaists auto tik ar neīsto krāsu.

Artis12
15.Nov 00:55
+ 2
patīk
- 0
Man tas būs teicams auto ar īsto krāsu.
Cerams, kad auto būs pabeigts un izbraucis saulē, spēsi objektīvi novērtēt krāsojumu. Šobrīd izklausās, kā esi vairāk sarāvis kreņķi par pašu faktu un diemžēl izteicis, uz stereotipiem, balstītu kritiku, jo kā no vienas, pustumšas, bildes var objektīvi izvērtēt vai krāsa piestāv, vai nē?

modža
15.Nov 04:19
+ 3
patīk
- 0
Lai vai kā, domāju, ka vairums sheit kumunicējosho vīru pratīs pozitīvi novērtēt paveikto. Bet galvenais jau laikam, ka pasham patīk gan tas ko dari, gan gala rezultāts.

sudzhis
15.Nov 14:21
+ 7
patīk
- 2
Da lab, bieži vien nesaprotu visus šos pelējuma mīlošos čaļus, kas visu grib kā agrāk. Visam jābūt, kā bija utt. Jābūt ar visiem defektiem un ar visām ražošanas ķļūdām, kas uz rasējuma galda nebija! Saknē jau tas auto arī bija plānots labāks, izturīgāks, smukāks, tikai Padumjā mašinbūve un puspiedzērušie darbinieki neko labāku vienkārši nevarēja/negribēja uztaisīt.
Lab nebūs ši Pobeda, kā standarta, kas ar pindzeli zem liepas mālētā, būs dafigā smukāka, tajā pašā laikā ieturot visas pamata vadlīnijas un nemainot neko no konstrukcijas/virsbūves/dizaina elementiem.

Pobeda būs viena no labākajām, kas te vispār tuvākajā apkārtnē eksistē...
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā