Aizmirsi paroli?


KrissGabers
17.Jun 2014
+
patīk
-
Negrib piedegumus, lies zāga eļļu. Ģēnijs
Ja tik ļoti žēl naudas, lai nopirktu normālu eļļu nebrauc vispār.

livsb
18.Jun 2014
+ 0
patīk
- 5
KrissGabers 17.Jun 2014 23:16

tad iesaki labu eļļu ģēnijs tu bļ*

i_edgars
18.Jun 2014
+ 1
patīk
- 1
livsb 18.Jun 2014 08:41
ģēnijs tu bļ*

Ja gribi lamāties tad sēdi mājās un nerādies šeit!

Ernests
18.Jun 2014
+
patīk
-
Katram ir sava pieredze ar eļļām, nav tikai viena pareizā eļļa.

1000000NT
18.Jun 2014
+
patīk
-
esat dzirdējuši par "Maslova" piramīdu ? New Holand traktors, Opel Kadet, ZAZ 968m, IŽ Planeta pie benzīna... nu lūk tā ir ideāla eļļa, kas ir tai piramīdai pašā apakšā :D :D

Ruu@uto
18.Jun 2014
+
patīk
-
KrissGabers
Negrib piedegumus, lies zāga eļļu. Ģēnijs
Ja tik ļoti žēl naudas, lai nopirktu normālu eļļu nebrauc vispār.
=======================
Vispār jau jebkura NORMĀLA ražotāja NORMĀLA 2-T eļļa ar galiem
apmierinās tavas prasības. Zāģa eļļu tu, protams, vari lietot, nekāda
vaina, izņemot cenu, bet, ja tā atklāti, šīs kvalitātes klases eļļa tavam
"-pēdam" 1000 gadus nav vajadzīga, jo 2/3 no zāģu eļļu parametriem
ir kategorijā, kuru pat "superbaiks" neķer, kur nu vēl retrociskadrillis :-)
Normālu 2-T eļļu, un uzpriekšu!

arvids17
18.Jun 2014
+ 3
patīk
- 0
pilnīgi pareizi Ruu pateica, liet var da jebkādu 2T eļļu, kaut pa 20 eu litrā, bet vai to vajag tas ir cits jautājums. un nevaig te lūk domāt ka vot jālej tik tā kas krievu laikos bij. nu lēja gan to pašu M8V, gan parasto dīzeleni, kamazeni un gāja tāpat, jo vienkārši jau nebij izvēles, lēja to ko varēja dabūt. tagad pilni plaukti eļļam un cepas ko liet.
un pat jau tas ir tik ļoti vecs un rets aparāts, tici man ar ūberkrutām eļļam viņš neeļļosies labāk kā ar lētajām, jo tanī laikā motors tika ražots priekš ekspluatācijas ar tā laika eļļām, kuras ar neko diži labākas par mūsdienu dīzeleni nav. takā ieej kaut vai kādā DUS un nopērc 2T eļļu un brauc svilpodams.
P.S. neuztverat neviens personīgi, bet reizēm te visi paliek tik gudri ka nav ko uz mājiņu pasūtīt, labāk drukās sarkastiskus un aizskarošus postus, nekā dalīsies pieredzē un pamatos savu teikto ar ko krietni vien vairāk nekā- es visu mūžu tā, mans tēvs tā un sievas mīļākais arī tāpat, tāpēc mans viedoklis pareizāks un visi citi tupi.

weber
18.Jun 2014
+
patīk
-
es personigi javā leju motul 510
un voshodā liešu to pašu eļļu
nedomāju ka padomju laika tehnikai butu vajadzīga sintetiskā eļļa

i_edgars
18.Jun 2014
+ 0
patīk
- 1
Padomju laiku tehnika sagremos jebkuru eļļu, ka tik eļļo. No tā ka ieliesi pussintētiku, vai sintētiku tā tehnika labāk vai ilgāk nekalpos! Vienīgais ieguvums būs no jebkādas 2-T eļļas, jo krietni retāk būs jātīra piedegumi.
Viss!
Tas viss jau iepriekš tika aprakstīts un iedota saite uz konkrēto tēmu, bet prasītājs raksta ka esot visu izlasījis!

elf
18.Jun 2014
+
patīk
-
i_edgars 18.Jun 2014 16:35
No tā ka ieliesi pussintētiku, vai sintētiku tā tehnika labāk vai ilgāk nekalpos!


Kāpēc tik pesimistiski....??

KrissGabers
18.Jun 2014
+ 0
patīk
- 1
livsb 18.Jun 2014 08:41
tad iesaki labu eļļu ģēnijs tu bļ*

Ja pātīsi vienu lapu atpakaļ ieraudzīsi, ka es ieteicu labu eļļu.
Kurš tagad ir tas "Bļ*"? Lašara

KrissGabers
18.Jun 2014
+
patīk
-
weber 18.Jun 2014 14:17

nedomāju ka padomju laika tehnikai butu vajadzīga sintetiskā eļļa
Sintētiskajai eļļai ir krietni labākas eļļošanas īpašības. Teorētiski motors mazāk dilst.
Bet tas katram pašam jāizlemj. Es esmu tikai par sintētiku.
Pat dneprā ielieta sintētika. Sabiedēja, ka gāzīsies pa visiem galiem, bet nav ne vainas!

fire
18.Jun 2014
+ 1
patīk
- 0
Mums, padomju cilvēkiem, kuriem ir padomju kuņģis, kas ir pieradis pie belašiem, maltās gaļas mērces un skābu kāpostu zupas, varētu būt kaitīgs steiks un austeres. Bet tomēr ņem pretī, lai gan citi saka, ka tās ir neēdamas lietas. Tas pats ar sintētisko eļļu padomju tehnikai. Ja gribas maksāt, lej tik iekšā! Ar sviestu putru nesamitāsi.

schweiks
18.Jun 2014
+
patīk
-
par cik te lielākā daļa lieto PSRS techniku,tad tais laikos bija viena eļļa-MC-20(tagad "MS-20")!
tagad ar ir dabonama!lejat ,lietojat,un braucat!
pēc attiecīgās technikas rūpnīcas norādījumiem.

i_edgars
18.Jun 2014
+
patīk
-
fire 18.Jun 2014 18:00
Tas pats ar sintētisko eļļu padomju tehnikai. Ja gribas maksāt

Jau sen esmu teicis - ja nav kur naudu likt, tad nopērc no kādas F1 komandas viņu spec eļļu un zelta pulvērīti iekaisi iekšā! Bet mopim no tā cik cūkai no apelsīniem.
schweiks 18.Jun 2014 18:23
MC-20


Ms-20 bija pamatīgs deficīts! Man palaimējās - radinieks militārajā lidlaukā strādāja un piegādāja.

weber
19.Jun 2014
+
patīk
-
KrissGabers 18.Jun 2014 17:21
Sintētiskajai eļļai ir krietni labākas eļļošanas īpašības. Teorētiski motors mazāk dilst.


to ka sintētiskā ir labāka tas skaidrs, bet ne visur to eļļu var iepirkt, savu laik viens vīrs man teica tā, ka ja esi sācis liet sintētisko tad pēctam liet pussintētiku vai minerālo nevarēs jo sintētika būs izveidojusi kārtiņu kurai pussintētika cauri netiks un neeļļos motoru. Nezinu gan cik tur taisnības tajā pasākumā, kāds var komentēt?

elf
19.Jun 2014
+
patīk
-
Teiksim tautas valodā...sintētika iztur lielāku spiedienu, un nenotek no detaļām......geek

ja
19.Jun 2014
+
patīk
-
Kungi, palasiet tēmas ar šādu pat nosaukumu!
Mēs maļam ceturto reizi!
-tur ir par žiguleni, MSeni, rīcineļļu, sintētiskām2T....

Raivis Usāns
19.Jun 2014
+
patīk
-
Piekrītu par tām eļļām......jo vecāks aparāts jo biezāku eļļu vajag .....nekādā gadījumā nekādu sintētiku vai pussinētiku parastu mineraleļļu.... pie benzīna protams ka eļļu kas paredzēta 2 taktniekiem un viss......ja jau sāk par maisījumiem runāt....kur lai dabū 72 vai 76 markas benzīnu....jo 95 ir par traku vecajiem....ciskudrillēm;)))))

ilmārs
19.Jun 2014
+
patīk
-
Mūsu kaimiņzemē- Krievijā geek
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā