Par izpūtēja klusinātāju... Bija pils ar eļļu. Izdarīju kļūdu!!! Vajadzēja mazgāt, bet mēs izdedzinājām. Tādējādi pilnībā sabeidzām tur esošo stikla šķiedru pakojumu. Tagad jādomā, ko likt vietā. Centrālo gan bijām izņēmuši ārā, tāpēc tā netika bojāta.
Centrālajā caurulītē iekša ir pildīta ar dzelzs stieplītēm/dzīslām. To izmazgāsim un atstāsim.
Vēl jāatrod materiāls, ko aptīt izpūtēju starp rezonatoru un klusinātāju (sanāk zem sēdekļa). Oriģinālais - stiklšķiedras audums ar foliju, ir diezgan padilis.
Centrālajai vari izmest dzelzs stieples un ieliec jaunas tīras dzelzs trauku mazgājamās švammītes. Par Stiklšķiedras pakojumu... Jādod baigie apgriezieni, lai visa 2t eļļa izdegtu. Ja nedosi ručkā pāris mēnešu laikā pakojums aizaugs un motoram būs karsti un grūti "elpot"
Perforētajai tērauda caurulei jābūt tukšai, nevienam normālam klusinātājam tur nav švammes vai skaidas. Pakojumam var likt speciālo materiālu, budžeta variantā celtniecības vate, kura dara to pašu darbu tikai sablīvējas ātrāk. To varēs dzirdēt, kad skaņa paliks "pļerkšķošāka". Ja klusinātāja iekšējais diametrs un garums ir pareizs, tad arī vatei aizaugot motoram nepaliks karstāk vai citādi grūtāk dzīvot - mainīsies tikai skaņa.
Logins 18.Jul 2020 21:49 Depo ir dabūjama metāla vate dažādās frakcijās
Liec tur iekšā stikla vati kādu ko celtniecībā izmano. Viņai ir jāslāpē troksnis, jādzēš vibrācijas.
Vispār, ilgspēlējoša konstrukcija nesanāks. Pabrauksi, un izmetīsi ārā. Tāpat kā gaisa filtram netīrumus.
Labdien visiem!
Paldies par izpūtēju padomiem. Rezultātā iztīrījām visu no centrālās caurulītes - tā tagad tukša. Apkārt aptīšanai izmantojām scooters.lv piedāvāto vati. Šķiet labi sanāca. Lai kompensētu vates īsumu, kā pirmo dziļumā ielikām arī vienu dzelzs švammi.
Rezultātā gan rezonators gan klusinātājs ir pielikts atpakaļ.
Zem sēdekļa izpūtēja izolācijai izmantojām cauruļu izolācijas vati ar foliju. Izņēmām lielāko daļu vates, tā lai varētu aptīt.
Joprojām gaidu sajūgu. Bet tikmēr ir atrasti vairāki ātrumpārslēdzēji. Oriģinālais nav pārāk labs. Arī starteris varētu būt labāks. Kaut ko kopā varēs sameistarot. Oriģinālos mēģināšu nesačakarēt vēl vairāk.
Ātrumpārslēdzēja ass izmērs ir līdzīgs vairākiem močiem, bet starteri vēl neesmu atradis no citiem.
Vēl esam izjaukuši pakaļējos amortizatorus. Sulojās... un spiedienu nemaz neturēja. Jāmeklē blīvslēgi.
Ir cerība, ka pēc pāris nedēļām būs kāds rūciens.
Es savai makakai pakaļējos amortizatorus devu taisīt Pēterim Serģim Cēsīs. Gribēju pats atjaunot, bet nesanāca baigi dabūt precīzus blīvslēgus un o ringus, ātri atmetu ar roku un iedevu Serģim.
Vakar atnāca sūtījums no Krievijas-Novosobiskas. Sajūga vāciņš, sajūgs un starteris. Izsūtīts bija 13.jūlijā, tātad četras nedēļas nāca .
Skaidrs, ka šodien jau no agra rīta bija jāķeras garāžā pie darbiem -dabūt pirmo rūcienu. Man bija aizdomas par dzirksteli - iepriekš pārbaudot tā bija ļoti vāja.
Salikām sajūgu un pielikām kājas starteri. Nu var sākties... Sākam ar dzirksteli... NAV!!! Vispār nemaz. Pārbaudījām kondensatoru - ir OK. Pārbaudījām indukcijas spoli ar 6V lādētāju - ir OK. Ātri un vienkārši pārtaisījām aizdedzes sistēmu kā būtu ar akumulatoru (mums 6V lādētājs) - dzirkstele liela un spēcīga!
Nu jau var benzīnu meklēt...
Nākamais pārsteigums - benzīns tek ārā no karburatora. Nebiju iepriekš pārbaudījis. Nācās nedaudz pludiņus palocīt, lai līmenis nedaudz mazāks būtu.
Tad arī sekoja pirmais rūciens pēc vismaz 20 gadiem!!!
Nepieminēju, ka mums mocīts šobrīd ir ar noņemtu pakaļējo riteni (gaidām amortiņu blīvslēgus un vēl pāris sīkumus), tāpēc rūciens bija tikai garāžā.
Šajā brīdī tapa skaidrs, ka būs jādomā par magnētu maiņu vai kādu modernāku aizdedzes sistēmu.
Salikām visu aizdedzi atpakaļ kā oriģināli, lai pārliecinātos, ka tiešām vainīgs ir magnēts. Un brīnums - dzirkstele IR - SPĒCĪGA!!!
Sekoja otrais rūciens!!! Tiešām nesapratu, kas vainīgs.
Mēģināšu ielikt te video
Kādu eļļu mūsdienās liek klāt benzīnam?
Šodien tika izlaisti pirmie pāris km. Jauda ir. Mani visvairāk pārsteidza vieglā vadība. Ļoti paklausīgs, viegli manervēt. Nezinu cik apgriezienus minūtē šis velk, bet virs 4000 man nebija vēlme
Kā redzams bildēs, izdevās iegādāties oriģinālo kājas starteri un arī ātruma pārslēgu. Pakaļējos amortizatorus paši pārlasījām - salikām jaunus blīvslēgus.
Sajūga diski jauni, bet ir arī otrs lietotais komplekts.
Visu darījām paši. Bija divi ārpakalpojumi: pārmetināt rezonatora šuvi; un izvirpot sajūgam jaunas tapiņas, kur nāk virsū atsperes.
Vēl pāris darbiņi būtu jāizdara, piemēram mazajā sajūga vāciņā jāieliek nipelis, lai varētu iesmērēt sajūga galā esošo bronzas buksi. Jāpārvelk visas skrūves, jo vibrācija ir diezgan paliela...
Bet kopumā esam apmierināti.
Varbūt sekos kāds jauns projekts. Esmu acis iekārojis uz Dņepr
Centrālajā caurulītē iekša ir pildīta ar dzelzs stieplītēm/dzīslām. To izmazgāsim un atstāsim.
Vēl jāatrod materiāls, ko aptīt izpūtēju starp rezonatoru un klusinātāju (sanāk zem sēdekļa). Oriģinālais - stiklšķiedras audums ar foliju, ir diezgan padilis.