Aizmirsi paroli?


ja
07.Feb 2013
+ 2
patīk
- 0
Apsolu-ja viss spīdēs un rūks- tasīsim 1.maijā tavas Družbas paraugdemonstrējumu trasē 333!

kriksis98
07.Feb 2013
+
patīk
-
Tātad ,nesen revidējos pa pagrabu un atradu družbai jaunu/as ķedes,gredzenus ,blīves ,un kādus sīkumus ,viss ir pilnīgi jauns, papīrā ietīts.

dpalace
07.Feb 2013
+ 1
patīk
- 0
Vēsturei jā, forsēšana, tīri kā papildus izklaide, jo ja liek motoru ritenim vai kam tādam, družbai jaudas par maz, un kā jebkurš krievu motors bija paredzēts 76 degvielai. Un cilvēkiem tik tā liekas kas ta tur neko neizspiedīsi, kad uazika motoram galvai nofrēzē 3.5mm (lai no 76 tiktu uz 95), un ja tikai ar gāzi var vēl 0.5mm noņemt, un tad jūt kā 4 tonnas iet pa cehu ir tā vērts un kā vēl.
Tāpēc gribās zināt ko var izspiest no mazāka krievu motora. Jo ja rēķina ka stock gaz21 motors ir 76Zs. Sēdinot galvu (vai liekot gaz24), + kolektori + aizdedze var dabūt ~100Zs.

Reāli, vēl tām družbām problēma bija karburatoros, jo ar jaunā tipa karburatoru tā družba tiešām nemaz tik daudz neēd. Bet pie virpotāja paredzēts uztaisīt flanci, priekš 50CC motorzāģa karburatora, kas 50cc motorzāģi praktiski aizlēja ritīgi zili dūmi un patērēja nejēgā, moš kas mazam motoram daudz lielam būs ok? jāeksperimentē ar viņiem vēl.

Muravejists
07.Feb 2013
+ 0
patīk
- 1
dpalace 7.Feb 2013 15:39
ko var no viņa izspiest- pamēģināšu sēdināt galvu, frēzēt bloku, paeksperimentēt ar aizdedzēm degvielām u.t.t.t

Vienkārši sakot dulss cilvēks. Ko Tev tā družba nodarījusi kad Tu viņu gribi tik šausmīgi izvarot!!!
Vai Tev vispār ir kāda sajēga no družbas? Vai Tu ar družbu vispār jebkad kaut ko esi zāģējis???
Kur Tu redzi družbas cilindram to galvu kuru Tu gribi sēdināt???
Es ar družbu visu mūžu esmu zāģējis malku un droši zinu ka tur neko sēdināt un vēl nezin ko darīt
nevajaga. Jauda ir pilnīgi pietiekoša.

aabele
07.Feb 2013
+ 2
patīk
- 0
Nu kautkāds fetišs jau tur ir. Re kā jeņķos asprāši taisa motorzāģus ar V8 dzinējiem.


dpalace
08.Feb 2013
+
patīk
-
Muravejist, zāģējis esmu un zāģēju vēlazvien (pieņemu ka atšķirībā no tevis).

Fetišš arī īsti tas nav, jo visu pēc kārtas jau nesēdinu. Ja paredzēts un taisīts aparāts- CIK LABS VAR BŪT, tad nekas nav jāaiztiek. Bet krievu laikos jau netaisīja cik labs var būt, bet " ka tik pukšķina" pārējais po.

Un sorry pārteicos, nevis družbai cilidnram galvu, bet pašu cilindra apakšu, pamēģināšu uz pusi samazināt alumīnija korpusa daļu kas skrūvējas klāt, un uztaisīšu no metāla šaibu cilindram ko aplikt lai nenorauj stūrus, pačekošu kādu 0.x no bloka nofrēzēt lai iesēdinātu cilindru blokā nedaudz.

Bet ja pavisam nopietni. Muravejista KUNGS ko jūs darītu manā vietā- izmestu miskastē?, jo Nevienam tās družbas nevajag, nu labi nesalikšu 1 a 3 družbas ejošas- tikuntā vēl 3+ motorabloki paliek.

Tak krievu laikā ar družbas motoru taisīja VISU ko vien varēja iedomāties. Ģenerators, ūdenssūknis, kompresors un kas tik vēl ne. Atradu zāģetavas stūrī saimniekam piederošu vecu kompresoru 1 cilidnra, ar siksnas piedziņu, bet bez motora. Ja paliks kāds brīvs motors jāuztaisa būs skriemelis, un jāpamēģina uzmontēt kompresoram kā piedziņu družbas motoru - motors pats par sevi ļoti unversāli pielietojams aparāts.

UPDATE Tiko saliku vēlvienu bloku ar pārtīto aizdedzi. Efekts tāds, ka svecei dzirkstele nav, bet no aizdedzes nāca ārā parasts vara vads, kas pievienots pie spoles/kondiķa izvada. Un vadu pieskrūvējot pie sveces augšas, augšu pieliekot pie bloka dzirksteles lido, a sveces apakšu pieliekot nekāda efekta, itkā vienreiz baigi vājo dzirksteli uzsita a tā nav dzirksteles. Kur varētu būt problēma? Mahovikus 3 gab izmēģināju, testēšu kondiķus, bet kautkas nav, jo pirkstu var turēt uz kondiķa ienākošā gala no spoles un pa nagiem nesit.

Saliku vēlvienu bloku kam bija aizdedze- arī līdzīga problēma - bet bik savādāk, dzirksteles nav ne pa vienu galu, bet pa nagiem bliež labi, itkā svecei zazoru izmēģināju no 0.1mm līdz 0.4mm nevienā variantā neparādās dzirkstele, bet rokās sveci noturēt nav pārāk patīkami. Idejas?

Didzis
08.Feb 2013
+ 1
patīk
- 0
Ar Družbu bija kā ar mopēdu. Atbrauc uz pusdienām un nekad nezini vai pēc stundas pielaidīsi. Viena lieta restaurācija, kad visam jābūt orģinālam, cita lieta, to hlamu lietot. Es noteikti ieteiktu uzlikt elektronisko aizdedzi ar kārtīgu indukcijas spoli. Krievu saitos ir visādāki varianti. Kontaktu aizdedzi mūsdienās lietot, tas nav nopietni elektronikas laikmetā. Ja nopietni vajag zāģēt un patīk Družbas sliede, tad kapēc nepielikt to elektromotoram un aizmirst problēmas ar dzirksteli?

dpalace
09.Feb 2013
+
patīk
-
Didzi, itkā tev taisnība- tev būtu jābūt taisnībai, bet es tomēr nepiekrītu.

Pats braucu ar passat b3, pārjauktu, motors elektronika viss pārjaukts. Tik cik motoru nomainīju, neko neesmu darījis 2 gadus (izņemot piekari). Iet kā -30 tā +30 nekādu problēmu- bezotkazna.

Ir iekrāvējs balkankar, kam arī orģināli bija kā teici, nezini vai pielaidīsi. Visu provodku pārliku motoru pārjaucu uzliku svaigu galvu, uztaisīju žiguļa aizdedzi karbiķi, glušaku u.t.t.t.t

Un rezultātā 4+ mēneši jau nekas nav darīts, attaisu kapotu pārbaudu šķidrumus neko neēd darbojas lieliski.
Tad kad te bija tie -20 mehs paziņa nevarēja pielaist savu china zāģi, es pat biju aizmirsis ielikt siltumā, attaisi degvielas krānu, uzpildi karbi, rauj un darbojas. nekādu problēmu- beoztkazna.

Tiko 3 dienas atpakaļ notirgoju karburatoru un palīdzēju atdzīvināt Gaz-24 volgu, kas ies uz restaurāciju ikdienas braukšanai- opis rūpējies pusi skrūvju aprāvis otru pusi nedavilcis, bet 4 gadus stāvējusi, ielējām degvielu nomainijām karbiņu salikām aizdedzi un brum darbojas.

Didzis
09.Feb 2013
+ 1
patīk
- 0
dpalace, es ari visu tehniku pats remontēju, tā kā Tu neko jaunu nepateici. Skaidrs, ja pats ko salabo, tad zini, ka točna darbosies. Cita lieta, ka tehnikas attīstība nestāv uzvietas. Nu nevar vecu Družbu salīdzināt ar modenu husi. Jā, Družba vienā otrā vietā noder, bet nopietni ar to mežā strādāt mūsdienās nav nopietni. Pats esmu kolekcionars un tikai atbalstu retro Družbas restaurāciju, bet kaut vai baļķu garināšanai es Dtužbas sliedei piekombinētu elektromotoru un nebakstītos. Ar Družbas motora forsēšanu jau nu točna nav vērts ņemties. Ne tur detaļām tāds materiāls, lai lielāku kompresiju ilgi izturētu, ne detaļu apstrādes precizitātes klase pietiekama. No Moskviča neuztaisīsi pirmās formulas autiņu.

jonsss
09.Feb 2013
+
patīk
-
Hmmm...
Es ar vienu družbu varētu sariktēt darba kārtībā un tad pavasarī disciplīnu *BAĻĶA ZĀĢĒŠANA* ;-) :-D

ja
09.Feb 2013
+
patīk
-
jā, drdrdrdružžžžžba! Rakstīt nolikumu?

pusautomats
09.Feb 2013
+
patīk
-
jonsss galīgi nav slikta doma

dpalace
10.Feb 2013
+
patīk
-
Godīgi sakot, nebūtu cerību nevienam- godīgi, es netā tiko stundu nosēdēju meklējot info par aizdedzēm n stuff, neatradu nekā, atradu kā družbas motorus pievieno ģeneratoriem mopēdiem laivām velosipēdiem sniega tīrāmajiem sniega motocikliem kartingiem un pat invalīdu ratiņiem.

Rejyr principā kautkas tuvu tam ko gribētu dabūt tikai orģinālajā krāsojumā

P.S Kāpēc nav [url] [/url] retro moto?

kā čalis atjauno 65 gada družbu :P

Pateikšu srazu kāpēc nebūtu cerību nevienam- ķēdes ķēdes ķēdes. Jums burtiski būtu jāatrod kāds vainu onkulis vai kāds kam ir krievu laiku orģinālais asināmais, paskatijos video dažus kā citi zāģē un saprotu kāpēc visiem tāds priekšstats par družbu un " nekad neuztaisīsi par husi" .

Rekur piemērs

2 krievu krabji nevar 20cm suhastoja baļķīti pārzāģēt, es aizvakar samalu pusmetrīgu zarainu ozolu gabalos 2x ātrāk kā šie. Manā gadījumā ķēdei ir tādi lenķī, ka burtiski sakot, zāģē ar pilnu jaudu un zobi tā grauž, ka motoru burtiski aptur.

jonsss
10.Feb 2013
+
patīk
-
Man vispirms mājās viņa jāsadzenā un jāmēģina piekurbulēt, bet to punktu nolikumā varētu arī vēlāk pielikt, kad tiešām sarastos vairāki trakie! :-D :-D

pusautomats
10.Feb 2013
+
patīk
-
dpalace es kad infu savai družbai meklēju es pilnas krievu mājas lapas atradu! ja vaig varu šo to nosūtīt tikai iedod ēpastu.

pusautomats
10.Feb 2013
+
patīk
-
aizmirsu pateikt: man konkrēti ir par elektronisko aizdedzi, cik kur tinumi kā satiaisīt, shēmas utt. varbūt noder.

dpalace
11.Feb 2013
+
patīk
-
Lai liktu elektronisko aizdedzi, jāmaina spara rats spoļu bloks un vēl tur kautkas. Principā neatmaksājas.

Atradu skapī kp-100ap karbuli, šas tiks uzmontēts 84.g družbai, jāpačeko vai neies pa gaisu.


Diezgan triviāla metode- bet darbojas, vienam karburatoram kurš bija kopā ar vienu družbu, izārdīta karburatora membrānas daļa, iekšā kustošie mehānismi atstāti, bet membrānas vietā no ienākošā uz izejošo ir vienkārši trubiņa uzlikta, un darbojas īstenībā salīdzinoši pat labi (ja netecētu garām). Kā rakstija krievu lapā - 1 L degvielas izlieto 2L iztek rezultātā patēriņš 3L :D

ja
11.Feb 2013
+
patīk
-
pietiek pļāpāt!
Kas startēs ar družbu 1.maija ?
Man asinis vārās...gribu redzēt turnīru! Jau priedi noskatīju!

retro
11.Feb 2013
+
patīk
-
dpalace 10.Feb 2013 02:00
es aizvakar samalu pusmetrīgu zarainu ozolu gabalos 2x ātrāk kā šie. Manā gadījumā ķēdei ir tādi lenķī, ka burtiski sakot, zāģē ar pilnu jaudu un zobi tā grauž, ka motoru burtiski aptur.


Ieliec video darbībā.

modža
11.Feb 2013
+
patīk
-
Nu priedi sazāģēt šiem puišiem būs tīrā atpūta. Te prasās pēc kā jaudīgāka. Vismaz kādu labi zarainu osi vai ozolu, tad būs ko noņemties. ...un līdzjutējiem interesantāk...:)
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā