Aizmirsi paroli?


ja
11.Feb 2013
+
patīk
-
lai sāk pieteikties, tad redzēs kā nolikumu zīmēt...nu ieraksts, ka jabūt fufaikās un padomju cepurēs būs kā kulaks uz acs!

pusautomats
11.Feb 2013
+
patīk
-
tas tik būtu skats! visur moči, blakus veču bars zīmējas kuram biezāka fufaika un asāka ķēde!

modža
11.Feb 2013
+
patīk
-
ja 11.Feb 2013 20:02
lai sāk pieteikties, tad redzēs kā nolikumu zīmēt...nu ieraksts, ka jabūt fufaikās un padomju cepurēs būs kā kulaks uz acs!

.....un lai ieturētu noteikto stilu, kājās jābūt kārtīgiem kirzeniekiem. Kad jau, tad jau.

Didzis
11.Feb 2013
+
patīk
-
Pufaikas kabatā kortelītim jābūt, lai ir ar ko salāpīties :) Toties nekādu sarkanu kasku galvā. Īstiem vīriem , kad uz galvas saus zars uzktita, tikai uzdzina lielāku darbaprieku :)

ja
11.Feb 2013
+
patīk
-
nē, bija tādas cepures līdzīgas tankistu !

Didzis
12.Feb 2013
+
patīk
-
Man no bērnības stāv acīs, ka zāģerim parasti galvā bija ausaine. Nezinu, varbūt tapēc, ka zāģēšanas darbi parasti ziemā norika. Neatcetos nekādas speciālas cepures. Vot celtniekiem gan bija tādas "tankistu" cepures. Toties atceros, ka mūžīgi bija problēmas ar družbas iedarbināšanu.
Vispār jau iinteresants tusis ar to zaģēšanu varētu sanākt. Zinu, ka Muravejistam ir laba Družba darba kārtībā. Pats vēl otru viņam rezervesdaļām uzdāvināju. Tagad jau vesala paaudze izaugusi, kura vispār dzīvu Družbu nav redzējusi.

Muravejists
12.Feb 2013
+
patīk
-
Didzis 12.Feb 2013 00:11
Zinu, ka Muravejistam ir laba Družba darba

Man bija ļoti laba BET to man nozaga.Šī ar kuru es tagad zāģēju nav tik laba. Bet ir vēl viena kuru vajadzētu sataisīt. Gandrīz jauna bet nejēgas sačakarējuši. Divdesmit gadi stāv iemesta šķūņa stūrī.
Ja tik nebūtu rūsa sabojājusi.

ja
12.Feb 2013
+
patīk
-
Tu piedalies?

dpalace
12.Feb 2013 | Pēdējo reizi labots 12.Feb 2013 21:30; labots 1 reizi
+ 1
patīk
- 0
Tad nu šodien iepirku kārtējās 3 detaļu kastes - cena +-= svaru :D

Principā džekam vectēvs bijis mežsargs un rezultātā detaļas kā jau visi psrs laikos P****īja stiepa mājās, ka labi neliekās.

Principā 25Ls atdevu par :

6 ķēžu gala zobrati.
3 piedzenošie reduktora zobrati
8 Sliedes (3 jaunas)
5 taisnās ķēdes (3 jaunas 2 lietotas)
4 ķēdes ar āķīšiem (2 jaunas)

(Un ķēžu ir vēl jāpiņķerē vaļā)
un vēl 2 kastes ar detaļām :
Principā kā jau mežsargam PUSE detaļu JAUNAS - jaunas galvu/reduktoru blīves, kloķenes saļņiki.
Pat atradu orģinālo krievu detaļu sarakstu ar kodiem u.t.t priekš ural 2T elektron
Orģinālajos krievu konservācijas papīros ietīti, pat karburatoram detaļas JAUNAS dažas ir(lasot nesaprotu kas tas tāds ir, attaisīšu redzēšu)

Maisiņš ar Jauniem ķēdes posmiem (ar āķīšiem),
Iepakojums ar jauniem gredzeniem(kopā ~6 gab), 2 trosītes jaunas gāzes pohodu.
+ Kastē kondensatori, svečvadu gali, svečvadi trubiņas šļauciņas un vēl viskautkas.

Tagad eju cauri 2. kastei:

1 urāla motors, bez aizdedzes :X
JAUNS reduktors družbai
Lietots reduktors družbai
Jauns virzulis
2bākas + ručkas+ gāes ručkas

To be continued

UPDATE tiko saskaitīju ķēdes, izrādās maisā bija daudz vairāk ķēdes nekā man teica.

Visgarākās skrūves iediznu sienā un nepietiek lai saliktu visas ķēdes..

11 taisnās ķēdes ~80% Jaunas.
10 Ķēdes ar āķīšiem ~8 jaunas)
4 ķēdes nav ne jausmas kam (pieņemu ka husim) visas 4 jaunas.
Bija vēl 3 ķēdes husim, bet tās bija nojātas un tika uzreiz izmestas lūžņos.

roliss45
12.Feb 2013
+
patīk
-
Laimīgais!

dpalace
13.Feb 2013 | Pēdējo reizi labots 15.Feb 2013 03:02; labots 2 reizes
+
patīk
-
Šodien uzliku uz malkas skaldītāja družbas ķēdi ar āķīšiem jaunu- plēš vienkārši nejēgā.

Kas vainas tām plakanajām ķēdēm hvz, puse asināto labas puse sliktas- laikam tiešām tikai ar orģinālajiem asināmajamiem darbgaldiem var noasināt. Galvenais, uzliec darbgaldam un nezāģē - šķībi strēgst iekšā u.t.t nekādīgi saprast nevar.

Uzliku uz družbas un vālē tā, ka prieks.

Šodien ~1.5m3 sazāģēti ar vecāko družbu, un 1m3 ar jaunāko.

Secinājums viens- zāģē. Visi karburatori jāpārjauc lai daudzmaz darbotos. I to saprast nevar, te iet te neiet te ir apgriezieni te netur apgriezienus, te slāpst zāģējot u.t.t, secināju ka jāmaina karbulis.

Interesēja tiem kam vectēvi vēl dzīvi, kā tajos laikos, kādus karbuļus lika uz ko mainīja?

Mēģināšu paziņam ir voshoda pirmā karburators kas arī stiprinājās uz ieplūdnieka ar savilcēju.

Ja atkodīšu karburatoru KMP-100A būs zbis, jo tas daudzmas normāli darbojas, bet starts slikts. KMP-100AP jaunāks 8*. gada startējas no pusrāviena, bet gļuko apgriezieni.


Papildus tiem kam mopēdi, varētu pateikt kas varētu būt pa vainu, ka degvielu ..... " šauj atpakaļ" pa karburatoru uz āru, tb spļaudās.

roliss45
13.Feb 2013
+
patīk
-
" šauj atpakaļ" aizdedze pa agru,karbaratoriem skaties membrānas lai ir tīras un bez plaisām,iztīri visus mazos caurumiņus

Muravejists
14.Feb 2013
+
patīk
-
roliss45 12.Feb 2013 21:24
Interesēja tiem kam vectēvi vēl dzīvi, kā tajos laikos, kādus karbuļus lika uz ko mainīja?

No kurienes Tev galvā radusies tāda doma? Ne sešdesmitajos ne septiņdesmitajos ne astoņdesmitajos gados nevienam družbistam tāda doma prātā nenāca. Pilnīgas muļķības.
dpalace 13.Feb 2013 18:09
Papildus tiem kam mopēdi, varētu pateikt kas varētu būt pa vainu, ka degvielu ..... " šauj atpakaļ" pa karburatoru uz āru, tb spļaudās.

Es domāju ka katrs cilvēks kas darbojies ar divtaktu motoriem zina ka divtaktnieks spļauda degvielu atpakaļ pa gaisa filtru. Tas ir pilnīgi normāli un citādi nemaz nevar būt.

dpalace
14.Feb 2013 | Pēdējo reizi labots 15.Feb 2013 03:13; labots 1 reizi
+
patīk
-
Muravejista kungs, ļoti atvainojos, bet jaunus tādus karburatorus var dabūt tikai krievijā, un paziņa brauks uz turieni tikai maijā/jūnijā, kad varēšu pasūtīt remkomplektus/karburatorus.

2. Šis ir mans 4. motors un pirmais 2taktnieks, nekad neesmu saskāries un viss te ir jauns, kādēļ arī mācos, jo no ekonomijas viedokļa labāk skrūvēt vecu družbu nekā jaunu husi :D

Atjauninājums

No šodienas tiek sākta detaļu demontāža no 67g. družbas, un visas detaļas ko jāpārbauda tiek pārbaudītas uz otra zāģa.

Tad nu no retro detaļām, ir viens rokturis "vecās skolas" izlaidums, rokturi kuriem eļļošana atrodas centra trubā, un padodas apakšā uz reduktoru.

Uzliku uz zāģa un dabūju pie dzīvības 1969.g KMP-100A karburatoru- lec uz pusapgrieziena, bet cik noprotu netur adata, jo pat aizgriezta regulācijas adata ciet un par daudz degvielas padodās. Nu bet vismaz lec un griežās normāli.

Jaunajam zāģim uzlikts Ural reduktors ar automātisko ķēdes eļļošanas sistēmu reduktorā un darbojas lieliski.

Domāju līdz 1dienai pabeigšu jaukt visu ap motoru, lai var vest strūklot un krāsot.

Pagaidām iecere ir pēc iespējas Vecāku aparātu salikt darbojošu.
Uz doto momentu 67.g bloks, 69.g karburators, ručkas tā paša izlaiduma ~. Vecā izlaiduma reduktors Līdz 70.g. Pagaidām vecākais datētais cilindrs ir 74.g, bet nu skatīšos pacentīšos atrast senāku. Tikai iekšās būs jauns virzulis, gredzeni, saļņiki, gultņi.


Un tam visam pa virsu ir viena katastrofāla problēma- trūkst gāzes trosīšu karburatoriem, jeb nevaru atrast. Rīt būšu rīgā vakarā, parīt no rīta aizmaukšu uz vienu veikaliņu kur zinu, ka var dabūt krievu zāģu detaļas, moš viņam būs.

Ja man izdosies salabot " rokas eļļošanas sistēmu" iespējams tāds zāģis tiešām būs vienīgais LV.

Gintsb
21.Apr 2013
+
patīk
-
Kā paliek ar "družbu" sacensībām 27.aprīlī? Būs priedes baļķēns?
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā