Aizmirsi paroli?


MrIks
12.Nov 21:18
+
patīk
-
Marķējumi:
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171112-123659.sized.jpg
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171112-123848.sized.jpg
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171112-123855.sized.jpg
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171112-123921.sized.jpg

Par kloķenes galiem bildes būs rīt. Tur arī ir interesanti, bet viss " nepareizais" ņemas nost. Ir iespaids ka kaut kam piedziņa ir bijusi no motora priekšas.

Raimonds K
12.Nov 22:08
+
patīk
-
Ja nekļūdos , tad marķējums atbilst stacionārajam motoram. Ugunsdzēsēju sūkņa motoram bija gan radiators gan viss pārējais. Un priekšas galā arī kaut kas bija , tikai nevaru vairs atcerēties kas. Iespējams ka saistīts ar ūdens uzsūkšanu līdz sūknim.
Tāpēc arī motora stiprinājumi neatbilst autiņam. Motors droši vien nav remontēts un ir orģināls .

MrIks
12.Nov 22:20
+
patīk
-
Raimonds K 12.Nov 2017 22:08
Ja nekļūdos , tad marķējums atbilst stacionārajam motoram. Ugunsdzēsēju sūkņa motoram bija gan radiators gan viss pārējais. Un priekšas galā arī kaut kas bija , tikai nevaru vairs atcerēties kas. Iespējams ka saistīts ar ūdens uzsūkšanu līdz sūknim.

Tāpēc arī motora stiprinājumi neatbilst autiņam. Motors droši vien nav remontēts un ir orģināls .


Stacionārajiem raksturīgs ir magneto un priekša ir nenoņemams kurbuļa mehanisms iedarbināšanai, nav zobrats uz spararata, arī startera caurums nav un ūdens sūknis.
Pēc šī motora devos kā pēc ugunsdzēsēju sūkņa motora, jo esot sarkanā krāsā.
Rezultātā ieraudzītais patīkami pārsteidza.

Muravejists
12.Nov 22:54
+
patīk
-
Varbūt tas motors ir piemēram no šāda agrigāta!

fire
13.Nov 09:32
+
patīk
-
Droši vien no šāda
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1510558353-attachment.jpg

MrIks
13.Nov 20:07
+
patīk
-
kloķenes gali. Priekšdaļai bija stiprināts ar tapu
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171113-082910.sized.jpg
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171113-082919.sized.jpg
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171113-083019.sized.jpg

Raimonds K
13.Nov 22:33
+
patīk
-
MrIks 12.Nov 2017 22:20
Stacionārajiem raksturīgs ir magneto un priekša ir nenoņemams kurbuļa mehanisms iedarbināšanai, nav zobrats uz spararata, arī startera caurums nav un ūdens sūknis.

Tādi bija kombainiem un varbūt vēl citiem agregātiem. Bet bija arī baterijas aizdedzi un starteri un pārējo . Tādus kādreiz redzēju armijas tehniskās palīdzīdzības mašīnā (ļetučkā) un bija vēl piekabināmais metināmais agregāts SAK-2. Tur ar kurbuli nevarēja aizsniegt nepakāpjoties . Iespējams ka tie bija GAZ-MKB motori kurus ražoja pēc kara ( toreiz tādos sīkumos neiedziļinājos). Ugunsdzēsēju mašīnas jau arī taisīja armijas rūpnīcās , iespējams ka piekabināmos sūkņus arī.
Kloķenes gals gan atšķirās no autiņa , bet gan jau ka uztaisīsi tādu pāreju kā vajag .
Interesanti ka uz motora bloka nav nekāds rūpnīcas logo.

Muravejists
14.Nov 23:31
+
patīk
-
Video Par motoru vecu.

Raimonds K
16.Nov 21:58
+
patīk
-
MrIks 12.Nov 2017 22:20
Stacionārajiem raksturīgs ir magneto un priekša ir nenoņemams kurbuļa mehanisms iedarbināšanai, nav zobrats uz spararata, arī startera caurums nav un ūdens sūknis.

Ūdens sūknis gan bija tiem kurbulējamiem motoriem , tikai citā vietā un radiators arī motorā pakaļgalā .
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1510862170-s-6-stal.jpg

MrIks
26.Nov 21:14
+ 2
patīk
- 0
"pačakarējos" ar riepu demontāžu....

http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171119-143716.sized.jpg

MrIks
03.Dec 19:58
+
patīk
-
Šodien paķimirējos ap motoru un izjaucu ātrumkārbu.
Divi pārsteigumi - ātrumkārbas vāks ar FORD marķējumu. Gultņi gan bez marķējuma.
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171203-173307.sized.jpg

MrIks
03.Dec 20:00 | Pēdējo reizi labots 04.Dec 2017 00:10; labots 1 reizi
+ 2
patīk
- 0
Vēl sapratu ka lieti noderēs vectēva mantojums no KOD darbnīcām - collīgie pirmskara vītņgrieži MADE IN USA.
Neskatoties uz motora 1947. ražošanas gadu, visas skrūves ar collu vītnēm. Arī kārbai un tiltiem.
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171203-165319.sized.jpg
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171203-165326.sized.jpg
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171203-165331.sized.jpg

zaika
03.Dec 23:36
+
patīk
-
Riepu montejama iekarta lika pasmaidit) ljoti interesanti sekot, nak atminja ka berniba ari spelejamies pa vecu gaziku, (gaz 63 ar kravaskasti graudiem) uz durvim vel bija kolhoza emblema kkaada virsu, tani laika bija ar visu motoru kas bija viena ellja, tgd pirms kada laika megjinaju atrast kur tas bija, bet nekaa, un nav ari vairs kam jautat

Raimonds K
04.Dec 21:01
+ 1
patīk
- 0
zaika 3.Dec 2017 23:36
Riepu montejama iekarta lika pasmaidit) ljoti interesanti sekot

Pasmaidīt var ja nekad ar tādu lietu neesi nodarbojies.
Ļoti asprātīgs risinājums . Polutorkas ritenis diezgan grūti montējas salīdzinot ar citiem kraviniekiem, kaut arī tas ir vieglāks un riepa mazāka. Un ja vēl ir stipri norūsējis tad pavisam smagi .
MrIks 3.Dec 2017 20:00
Neskatoties uz motora 1947. ražošanas gadu, visas skrūves ar collu vītnēm. Arī kārbai un tiltiem.

Tas tāpēc ka saknes tam Amerikā un , ja nekļūdos, tad polutorkas tika ražotas uz no Amerikas atvestajām iekārtām ko paši amerikāņi arī uzstādīja .

MrIks
05.Dec 19:51
+ 1
patīk
- 0
Šodien kurjers piegādāja sajūga kurvi ar diskiem un ieplūdes-izplūdes kolektoru.
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171205-191317.sized.jpg
http://content5-foto.inbox.lv/albums/v/vestule/GAZ_AA/20171205-191454.sized.jpg
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

« Iepriekšējais 12Nākošais »