Aizmirsi paroli?


coolinx
01.Jul 2010
+
patīk
-
Sveiki. Vēlējos norestaurēt Iž Jupiter 3 motoru. Kādam nav pieejamas motora remonta instrukcijas, vai vismza kaut kadi rasējumi šim motoram ?

AivisG
01.Jul 2010
+
patīk
-
Literatūras sadaļā skaties un šeit http://www.retromoto.lv/forum/gramatas-t1965.htm

Ka tikai tu viņu nenorestaurē arī :D

andris
12.Jul 2010
+
patīk
-
Jautāšu par 73 gada izlaiduma 3 Jupitera motoru. Vai tiešām kreisās puses kloķvārpsta aksiāli tiek fiksēta tikai ar spararata savilkšanu, jo abi tās gultņi ir ielikti no sajūga puses un nav nekā nostiprināti.
http://content21-foto.inbox.lv/albums135068509/buljba2/Motormuzejs/DSCF0698.sized.jpg
Salīdzinājumam ir cits nezināma modeļa bloks un tam ir gultnis fiksēts, skaisti ar vāciņu un 4 skrūvēm.

http://content21-foto.inbox.lv/albums135068516/buljba2/Motormuzejs/DSCF0699.sized.jpg
Un te abi motori blakus
http://content21-foto.inbox.lv/albums135068503/buljba2/Motormuzejs/DSCF0696.sized.jpg

zain
27.Jul 2015
+ 2
patīk
- 0
Kāds speciālists var pateikt, kas jāremontē, ja dūmo un pilina eļļu JU3 kreisais cilindrs?

Motors strādā kā pulkstenis (ir VAPE aizdedze), labais cilindrs vispār nedūmo (strādā gandrīz kā 4taktniekam tā, ka dūmus vispār redzēt nevar, vienīgi, ja atvieno kreiso cilindru un stipri uzgāzē, tad parādās vājš dūmiņš), bet kreisais dūmo tā, ka rada mākoni un stirpi pilina eļļu.
Speciāli no motora nolēju visas eļļas (no kārbas un no kloķenes), bet nekas nemainījās, kreisais cilindrs dūmo kā lokomotīve un pilina eļļu tā, ka to var uzskatīt par reālu dabas piesārņošanu.

Kas motoram par vainu, kas jāmaina vai jāremontē?

koko
27.Jul 2015
+
patīk
-
Dažāds apjoms ar dūmiem izpūtējos norāda uz nevienādu cilindru darbību. Pārbaudi vai kaut kur nesūc gaisu klāt (karburatora, ieplūdes, cilindra, galvas blīves un ģeneratora puses blīvslēgs). Pēctam kad atklāju sev šo kaiti ar blīvēm, motors sāka strādāt vienādi.
Sīkāku nevienmērību vari regulēt ar tādu grozāmu šaubu aiz karburatora, kas nedaudz ietekmē degmaisījuma sadalījumu pa cilindriem.
Un kur viņš tev "pilina"? No izpūtēja?

Oļģerts
27.Jul 2015
+
patīk
-
Kreisā puse- tad jau no kārbas ēļļu rauj klāt. Blīvslēgs beigts kas aiz kloķvārpstas velkošā zobrata.

zain
27.Jul 2015
+
patīk
-
Abi cilindri strādā sinhroni, tikai kreisais dūmo. Tāpēc pilnīgi nevaru teikt, ka motors strādātu nevienmērīgi; iesilušu tukšgaitā var noslāpēt tikai ar aizdedzi vai atvienojot benzīnu.

Eļļu pilina no līkuma gala, kas ieiet izpūtējā.

Motors ir bijis pārlasīts (nezinu, kas mainīts un cik kvalitatīvi, jo tādu nopirku), visur viss kārtīgi noblīvēts, kompresija uz sajūtu ļoti kārtīga, motorā nekas negrab. Karburators gaisu nekur nesūc, jo pats to tīrīju un uzliku.

Neesmu speciālists, bet man ir dažas versijas:
1) kartera ventilācijas "skurstenītis" ir aizsērējis, jo tāds no malas izskatās;
2) nepilnīgi noblīvēti kartera eļļas un kloķvārpstas savelkošās skrūves vāki;
3) motorā izkaltuši blīvslēgi;
4) kreisā cilindra kompresija ir vājāka.
Citu ideju man pagaidām nav.

koko
27.Jul 2015
+
patīk
-
Var gadīties ka ir beigts blīvslēgs starp kloķeni un sajūga ķēdes zobratu. Tas blīvslēgs ir ar divām atsperēm, kas apgrūtina gan tā iegādi, gan montāžu, tā kā pilnīgi iespējams, ka kāds:
1) to blīvslēgu nemaz nav mainījis
2) ielicis parastu blīvslēgu ar 1 atsperi
3) nepareizi ieliekot kloķvārpstu ir nospiesta nost pirmā atspere.

Bez motora ārdīšanas daudz nepateiksi.

zain
27.Jul 2015
+
patīk
-
Jaukt plānoju jebkurā gadījumā, jo kārba jātaisa.

Kāda funkcija ir šim blīvslēgam; aiztur eļļu vai gaisu?

koko
28.Jul 2015
+
patīk
-
Tas blīvslēgs gan notur spiedienu kloķenes telpā, gan nelaiž eļļu no sajūga telpas.

koko
07.Aug 2015
+
patīk
-
Netaisot jaunu tēmu - patiesi karstā laikā (~30grādiem) auksts mocis lec labi. Pabraucot un noslāpējot pēctam piedarbināt ir ļoti grūti. Piedarbināt neaiztiekot gāzes rokturi neiespējami, atverot droseli gandrīz līdz galam pēc ilga laika kurbulējot knapi sāk vilkt dzīvību no maziem apgriezieniem gausi ceļot tos. Reizēm pielec tikai uz viena stobra, bet pēc laika pieslēdzas arī otrs stobrs un pēctam var braukt bez bēdas, ne raustās, neko. Kamēr nelec, svece ir mitra.

Idejas? Pa daudz / pa maz degvielas? Vienkārši karstums bez risinājuma?

Ar šo problēmu aktīvi cīnījos Retrotūristā un jūtu, ka rīt atkal varēšu ņemties.

Arnis Z
07.Aug 2015
+
patīk
-
Ļoti trekns degmaisījums-nolaid adatu. Ja nepalīdz - regulē karburātorā līmeni.

Ilmis
10.Aug 21:29
+
patīk
-
Sveiki. Kāds var pastāstīt, kā atskrūvēt vaļā motoram kloķvārpstas telpu, jo skrūves ir aizlietas ar kaut ko ciet . Kāds mācēs komentēt? Ar skrūvgriezi skrapejas tā pat, kā bloki, tā kā ir nelabas aizdomas, ka nav paredzēts jaukt ārā.
Vēlāk varu pievienot foto, ja vajag.

Ilmis
10.Aug 21:40
+
patīk
-
Viss kārtībā, tas ir kaut kāds epoksīds. Uzliku dorniti un pasitu viegli. Atlēca nost un varēja tikt klāt skrūvēm

cyprus1
13.Aug 17:10
+
patīk
-
koko 7.Aug 2015 13:27
atverot droseli gandrīz līdz galam pēc ilga laika kurbulējot knapi sāk vilkt dzīvību

Pazīmes ka ir pārsūkts.
Pirms pāris gadiem kad man vēl bija 634 Jawa karstajā laikā, kad iepriekšējā dienā biju braucis no rīta pat nevajadzēja uzpludināt-pārlējās.Tikai ieslēdzu aizdedzi un darbināju.Karstā laikā dažādi brīnumi parādījās,dzinējs arī gurdenāks bija.
Pagaidi vēsāku laiku-varbūt problēmas pazudīs.

zaika
14.Aug 21:25
+
patīk
-
Visdrizak ka pludinsh slikti nosledz, man planetai ari ir tads nikjis, pludinat tikpat ka nevajag nekad ja regularak braukaa
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

Lapa 1 no 1