Aizmirsi paroli?


baigais
01.Dec 2017
+
patīk
-
TA markejumu neskata

Artis12
16.Feb 15:02
+
patīk
-
http://gaz20.spb.ru/books/pic/catalog_007.jpg

Esmu nedaudz iesprūdis vai pareizāk sakot - noķīlējies. :)

Savelkot kloķvārpstas gala skrūvi (nr.19), kloķi noķīlē detaļas nr 15; 16. Šāļu konsistences šaibas, kuras regulē kloķvārpstas horizontālo brīvkustību.

Jautājums kāds ir spēks ar ko pievilkt kloķvārsptas gala skrūvi?

Paldies!

mopis28
16.Feb 17:11 | Pēdējo reizi labots 16.Feb 2018 22:41; labots 1 reizi
+ 0
patīk
- 1
Nav mana Tēma kā zini vai nojaut vai radies iespaids, bet man šķiet ka Tev Tur kaut kas nav, kaut kas pa biezu.Pie kādiem ņūtonmetriem Tev Tur viss saķīlē?
jeb ari Tev Tur veCīt kaut kas trūkst, viss atkarigs uz kuru pusi tas viss pasakums velkas!:D

Difers
16.Feb 19:05
+
patīk
-
Artis12 16.Feb 2018 15:02

Starp kloķvārpstu un detaļu nr 8 nav paredzētas kautkādas regulēšanas šeibas? Vai varbūt aksiālai šālei dažādi izmēri?

ursus
16.Feb 19:25
+
patīk
-
-5- nav par biezu? Jo ir tak ,kaut kas ,kas neļauj -kloķenei- kustēties horizontāli.
VAZ moīlim ir tādi kā pusmēneši,kā Uzvarai(Gazmobīlim) nezinu :(

Artis12
17.Feb 12:44
+ 1
patīk
- 0
Problēma atrasta. Aksiālā šāle ir pa biezu (pirkta jauna). Jāceļ ārā kloķis... :(

Pēc grāmatas viss tika saregulēts (0.075-0.175 aksiālā kustība) un nospriegots ar kloķvārpstas zobratu (nr.6). Neiedomājos cik būtiski savilksies kloķis pievelkot gala skrūvi (nr.19). Nu neko, viena pilna diena jāziedo, lai atgrieztu situāciju. Turpmāk dzinējus piebraukšu uz stenda pirms likšu iekšā. Pilnīgs marazms ar to dzinēju.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

« Iepriekšējais 1234Nākošais »