Sveiki vīri. Laiku atpakaļ sāku atdzīvināt sievastēva javu. Šobrīd esmu ticis tik tālu kad ir dzirkstele abos cilindros, karburators ir iztirīts, bet nevaru iedarbināt. Sākumā kurbulējām tīrijām sveces un turpinājām kurbulēt. Pāris reizes kautkādas dzīvības pazīmes bija, bet beigas jau teceja benzīns gar izpūtēja skrūvem. Domāju kad jāmēģina stumt nu un stumdijām bet nekādas dzīvības pazīmes. Par cik mainiju aizdedzes atslēgu neesmu parliecināts par vadu pareizību tāpēc ielikšu bildes un ceru ka pateiksiet ir pareizi vai nē
tātad vadi kur ir cipars 1 aiziet uz akumulātoru un otrs uz atslēgu, cipars 2 aiziet uz atslēgas kontaktu 61. 3 un 4 katrs uz savu spoli.
Šeit pie atslēgas kontakts 30 pienāk sarkans un zils sarkanais no ģenerātora jeb akumulatora, baltais atnāk no spolēm un zaļais atnāk no ģeneratora releja 61 kontakta
Jā un lampiņas dzeltenā un sarkanā arī nedeg nezinu kā pareizi savienot
Tavā gadījumā dzeltenais vads pie spidometra pievada + gan lādēšanas, gan neitrālajai lampiņai un masu neitrālā lampa ņem no motora, bet lādēšanas lampa no releja/ atslēgas 61 klemmes.
tātad vadi kur ir cipars 1 aiziet uz akumulātoru un otrs uz atslēgu, cipars 2 aiziet uz atslēgas kontaktu 61. 3 un 4 katrs uz savu spoli.
Šeit pie atslēgas kontakts 30 pienāk sarkans un zils sarkanais no ģenerātora jeb akumulatora, baltais atnāk no spolēm un zaļais atnāk no ģeneratora releja 61 kontakta
Jā un lampiņas dzeltenā un sarkanā arī nedeg nezinu kā pareizi savienot