Aizmirsi paroli?


jonsss
15.Jul 2010 | Pēdējo reizi labots 15.Jūl 2010 11:51; labots 2 reizes
+
patīk
-
http://content20-foto.inbox.lv/albums134027782/j.steinbergs/voshod/29052010-001.jpg
http://content5-foto.inbox.lv/albums134027668/j.steinbergs/voshod/29052010.jpg
Mans braucamais VOSHOD2 1974 gada izlaidums.

Tika iegadāts šā gada maijā, Iepriekšējo īpašnieku skaits nezināms.
Tehniskais stāvoklis apmierinošs, lai gan ir defekts, parlūzusi atrumpārslēga atspere, līdz ar to nāksies taisīt remontiņu nopietnu, bet to rudenī.
Vienīgais, kas tika nomainīts pēc pirkšanas bija karburators, jo ar to bija problēmas, uzliku K-36C un iet bez problēmām. Arī degvielas patēriņš ļoti mazs.
Vizuālais stāvoklis-apmierinošs. Rāmi gan nāksies pārkrāsot, jo vietām ir nodrupusi krāsa un parādījusies rūsa.
Hroms arī daudz maz labā stāvokli, lia gan uz riteņiem ir mazliet rūsa.
Mocītis veiksmīgi notestēts Retrotūrisma braucienā un godam izturēja kopā nobraucot vienā dienā 450 km.
Bilde Retropasākuma finišā.

http://foto.inbox.lv/j.steinbergs/voshod

AivisG
15.Jul 2010
+
patīk
-
Dubļusargs priekšējais ir joprojam otrādi aplikts :D Kājas būs netīras kad brauksi pa dubļiem.

emiLs95
15.Jul 2010
+
patīk
-
tev nav tā neērti pārslēgt ātrumus, man liekas par zemu ir tas ātrumpārslēdzējs! ;)

jonsss
15.Jul 2010
+
patīk
-
Dubļu sargu aplikšu otrādi, tas ir pareizi. :D :D Par ātrum pārslēgu jau rakstīju, ka ir pārlūzusi atspere, bik neērti ir, bet kad pierod tad nav ne vainas!

zigurds
15.Jul 2010
+
patīk
-
Man jautājums- tu teici ka nobrauci 450 km ,bet vai tu dēļ motora karšanas nebiji spiests apstāties lai padzesētu motoru- vismaz man tā bija :roll: :roll: :roll:

jonsss
15.Jul 2010
+
patīk
-
bija jau divas pauzītes, 100 km nobraucu līdz startam, tad pauzīte, tad ap 240km ar dažām pieturām, bet ne dēļ motora karšanas, pauzīte un beigas 110km lidz mājām. Teikšu ka arī pa karstumu braucot nekādas problēmas ar pārkaršanu nav novērotas! Un braucu arī ne ātrāk par 70km/h.

AivisG
06.Aug 2010
+ 1
patīk
- 0
Voshod2 jabūt šitādam (Za Ruļom 09/71) :D

http://content21-foto.inbox.lv/albums137299545/attijs/moto-viskas/Voshod2.jpg

jonsss
07.Aug 2010 | Pēdējo reizi labots 08.Aug 2010 05:47; labots 1 reizi
+
patīk
-
Šitas jau bildē varen glauns izskatās! Sarkans ar baltu, labs salikums! :) domā ka līdz '74 gadam nebija nekādi uzlabojumi? Kāju sargi man ir mājās tik īsti nezinu vai tie ir voshoda. Bet tas priekšējais vējstikls īsti neder, voshodam aizdedzes atslēga lukturī, kreisajā pusē!!!

RaivisSam
07.Aug 2010
+
patīk
-
nekad neesmu dzīvē(arī citās fotogrāfijās) voshodu ar hromētām priekšējā dubļubleķa stīpām un baltām plastmasām! :shock:

jonsss
07.Aug 2010
+
patīk
-
Tas sarkanais izskatās pēc kāda lux varianta! :D

Grauzejs
07.Aug 2010
+
patīk
-
kāds tur vēl lux?

fire
08.Aug 2010
+
patīk
-
Parasts voshods, nedaudz uztūnēts. Kāju sargi maksāja 5 rubļus un 50 kapeikas, tie bija nopērkami jebkurā sporta piederumu veikalā, bet, diemžēl tikai melnā krāsā. Ja uzlika aizsrgstieņus (arī 5 rbļ. 50), tad šos plastmasas kāju sargus uzlikt nevarēja - viens otram traucēja. Vējstiklu izvēle tajā laikā bija liela, tos ražoja sīkās rūpnnīcas - sortiments no galīgi tizliem līdz daudzmaz gaumīgiem. Bildē redzamais arī bija nopērkams, kas paredzēts tieši pirmajam voshodam ar atslēgu luktura augšpusē. Veikalos nopērkamie otrie voshodi parasti bija divās krāsās - melns rāmis, abas dakšas un priekšējais lukturis, melnas plastmasas un zili, tumšsarkani vai gaiši zaļi bleķi. Nekādu apkarinātu un ar papildu hromējumiem luksusa eksemplāru pārdošanā nebija, tos taisīja katrs pats.

Grauzejs
08.Aug 2010
+
patīk
-
mājās stāv tie kāju sargi, ja kādam vajag pm

Aldic
25.Feb 2011
+
patīk
-
Manam 1973 gada voshodam 2 bija melni arī visi bleķi. Tumšsarkanie bija retāki eksemplāri. Gaiši zaļie parādijās mazliet vēlāk.

jonsss
09.May 2012
+
patīk
-
http://content23-foto.inbox.lv/albums/j/j.steinbergs/voshod/0015-resize-sized.jpg
Lielā bilde: http://content21-foto.inbox.lv/albums/q/1maxx1/Kovrovec-175A/0015-resize.jpg
Man te viens jautājums, kādu funkciju veic detaļa nr: 12?

zaika
09.May 2012
+
patīk
-
tā ir šeiba ar atskabargām, kā sajūga kurvim piem,lai neskrūvējas vaļā

jonsss
09.May 2012
+
patīk
-
Nebūs gan kā sajūgam. Viņa atrodas uz kloķvārpstas ass. Starp blīvslēgu un gultni. Iekšējais diametrs ir lielāks nekā ass diametrs.

arvids17
10.May 2012
+ 1
patīk
- 0
esi nozaudējis to plāksnīti? es kad pārjaucu motoru, nobrīnijos par to paplāksni un ieliku atpakaļ, ja jau ir tātad jābūt viņai tur un viss, iespējams viņa ir paredzēta lai blīvslēga iekšpuse neskartos klāt gultņa rotējošai daļai un nediltu no sāniem, vai arī ja nu tomēr trūkst blīvslēga atsperīte, lai tā netiktu nekur tālāk, neielīstu gultnī un nesataisītu šaizi. bet tie ir tikai mani personīgie pieņēmumi:ljura:

jonsss
10.May 2012
+
patīk
-
Pazaudēts nav nekas, tikai gribu saprast viņas nozīmi. Gultnis ar blīvslēgu saskarties nevar, jo pa vidu ir sprostgredzens.

arvids17
11.May 2012
+
patīk
-
bet sprostgredzens jau ir tikai ārejai malai, bet motoram strādājot domāju ka arī blīvslēga iekšpuse nedaudz padodas un staigā pa asi gaisa spiedieniem nepārtraukti mainoties, protams mērāms kādās milimetru desmitdaļās, un tad tieši šī plāksnīte neatļauj blīvslēga iekšpusei, jebšu darba virsmai, pārāk tālu padoties uz motora pusi. nu tie ir tikai mani pieņēmumi, mož inženieri šo lasot vārtītos pa grīdu tagad:D
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

« Iepriekšējais 12Nākošais »