Aizmirsi paroli?


1000000NT
26.Nov 2013 | Pēdējo reizi labots 10.Feb 2015 13:50; labots 2 reizes
+ 5
patīk
- 0
jau ilgu laiku kāru aci esmu metis tieši uz smagajiem motocikliem,tie patikuši kad vēl neesmu spējis atšķirt M-72 no Ural. pamazām meklēta informācija, radusies sapratne, bet gribēšana palikusies. pārskatot sludinājumus, kautkā acīs iekrita tieši Dnepr, vecie modeļi. lai gan Ural skaitās galvas tiesu augstāks, tomēr vizuāli Dnepr škita pievilcīgāks - īpaši jau rāmis, arī galvu un bākas forma. Tā kā radās nedaudz brīvu līdzekļu, sāku pārskatīt tirgus piedāvājumu, sapratu, ka vajag 1kārt - ar dokumentiem, 2kārt ar kautcik sakarīgiem dzelžiem, jo remonta vieta bij dabūjama tikai uz noteiktu laiku, pēc kura mocim jābūt jau uz riepām, un 3kārt - kā tautā saka - pa kabatai. maldoties sludinājumu serverī atradu šo dīvaino burtu-ciparu virknējumu K-650,kas, turklāt, atbilda visiem izvirzītajiem punktiem, palasiju informāciju, un nolēmu, ka jāzvana. sazinājos ar pārdevēju - motocikls pirms 10 gadiem nomazgāts un nolikts guļā

http://content4-foto.inbox.lv/albums/s/spooks_service/retromoto/photo-2.sized.jpg

Labs eksemplārs, tad nu ņemu ciet. pirmie triki sākās jau pie parrakstīšanas, kad motocikls jau bij pie manis, bet papīri vēl jākārto - izrādijās ka dēl ilgus gadus neietās skates bij nepieciešama numuru salīdzināšana, uztaisijām distancēto pārrakstīšanu, bet tālāk gāja tik trakāk - numurs viņam tik uz plāksnītes, pasē numurs ir, izglāba vienīgi motors, ar tādu pat numuru, tiku pie pases, kurā šoreiz rāmja numura nav.
iestājoties pavasarim, motocikls tika izvilkts no garāžas un cītīgi sākts remontēt. tika sameklēti mezgli, tad pārdevējs pazuda un velti puslatvijai pakaļ braucu, tad atkal uzradās, bet aizmirsa atvest, lidz beidzot kārtīgi norunājot izdevās satikties un iegūt trukstošās detaļas.
detaļas rokā, jāsāk likt kopā - bet tavu nelaimi, motorā viena špiļka bijusi aprauta un pārurbta uz M10, 10niece špiļka nelien kārbā - jāurbj - NĒ! pie virpotāja un lai taisa M10/8 špiļku. kamēr špiļku taisija ( virpotājs izgāja no kondīcijas) domāju iztīrīt aizdedzi, saeļļot filcīti, apskatīt kas un kā - nu bet še Tev, notika tā, ka pat par 10nieka caurumu aizmirsu momentā - skrūvējot nost aizdedzes vāku sāka tecēt rūsains ūdens, gāzties kautkas līdzīgs dubļiem, un , protams, aizdedze, kā arī sadalenes gals pa pieskari. dūša papēžos. visu apmazgājot atklājās ka pie blīvslēga sadalenes gals nezkapēc nav pamanijies sapūt, arī visas aizdedzes skrūves atnāca viegli - atcerējos brālēnu ar 360 JAWA, jāliek elektroniskā aizdedze! no auto. domāts darīts, pāris zvani un jau vakarā rosos ar VW sadalitāja - hola devēja iekārtu rokā - izjaucu, atstāju tikai hola devēja statīvu un pašu devēju, pagarināju vadus, izmainiju novietojumu. ievēroju, ka vecās aizdedzes korpuss ir ar centrētu caurumu, kas atbilst manām idejām un tā nu radās šis te

http://content4-foto.inbox.lv/albums/s/spooks_service/retromoto/Fotoatt-ls-0039.sized.jpg

lai ieliktu VW hola devēja turētāju vecās aizdedzes korpusā nācās izvirpot starpgredzenu no tā paša vW sadalitāja korpusa- pie virpotāja marš ar abām detaļām rokā un ik pa laika samērot starpgredzens rokā, aizdedzē attiecīgās vietās izurbu caurumus, tā lai viss stāvētu taisni un " propelleram" būtu kur griesties. Pašam propeleram vidū iemetināju šaibu, kas pēc izmēra ideāli iegūlās velcējumā. sadalenei galā izurbu caurumu kur ieskrūvēt špiļku, un Tavu laimi - orģiālais VW propelera caurums ( kas palika zem šaibas)ir ļoti tuvs K-650 sadalenes gala diametram, ka propellers pats nocentrējas. tika noslīpēti arī kulaciņi, lai sadales vārpstas gals izlīstu cau hola devēja kustīgo mehānismu. liekot kopā atklājās, ka viena hola deveja korpusa stiprināsanas skrūve traucē aizdedzes pieskrūvēšanai, tika nedaudz pafrēzēts ar rokas frēz

http://content4-foto.inbox.lv/albums/s/spooks_service/retromoto/Fotoatt-ls-0041.sized.jpg

. savelkot elektrību apstiprinājās brālēna teiktais - aizdedze strādāja no 6V tā ka prieks :) stāvēšanai cilindros bij salieta eļļa, cik varēju to izmazgāju, bet ar pārējo tika galā tieši šī aizdedze - dūmu mākoņi, sveces slapjas, bet motors kā puķīte grižas. motociklam tika pārkrāsotas saskrāpētās detaļas un uz skati. lidz skatei knapi tiku, knapāk atpakaļ - nav strāvas. Benzīna un lupatiņas maģija pa releju regulatoru šo problēmu atrisināja.

http://content4-foto.inbox.lv/albums/s/spooks_service/retromoto/Fotoatt-ls-0038.sized.jpg

pabraukājos, sāka pūst gar galvām - ebay un jaunas galvas blīves rokā - kaparnieces :)vecās izrādijās ka bij griestas no paranīta... dienu pirms sezonas noslēgumam galvas klāt,karburātori pēc spidometra paņēmiena, galvas pārvilktas, eļļas pārbaudītas,

http://content4-foto.inbox.lv/albums/s/spooks_service/retromoto/Fotoatt-ls-0042.sized.jpg

testa brauciens uz Plakanciema raķešu bāzi - ir labi. motocikls zem plēves un nākamajā dienā uz RetroMoto sezonas noslēgšanas - starp citu, ja ne moto guzi, droši vien ka būtu stājies uz vienas starta līnijas ar Krišjāņa Uralu :P tagad ziemas prieki - jāsaved sīkumi kārtībā, ir jauna bāka ar gumijām, kas jānosmilšo, arī pagrieziena rādītāji izrādas lieki - saslēdzot visu 12v aizdedze vairs nevelk :(, ir domas arī par LED tehnoloģijām, bet tam jau tā ziema domāta - vai emka gatava? (zinu, nav isti emka, bet sarunvalodā tā saucam) bet ar to gatavību tāpat kā Rīgai .

1000000NT
26.Nov 2013
+ 1
patīk
- 0
kā vēlviens uzlabojums pirms sezonas noslēgšanas bij karburatoru blīvju izgriešana no bremžu uzliku matereāla - nezinu vai tas, vai jaunās galvas blīves, bet silta motora darbība patikās labāk.

1000000NT
13.Aug 2014
+ 2
patīk
- 0
Šodien atbraucu no Baltinavas, 6h ceļā ar ātrumu 60-70km/h. sajūtas super, neskatoties uz to, ka tiku lietū, tā ka cauri slapjš un zābaki pilni. pa ceļam apstājos 4 reizes, 2 lai iepildītu degvielu, viena bij spiesta vajadzība un vēl viena, lai ieturētu pusdienas. neskaitot šīs pauzes, no vietas nobraukti 260km, motociklam pagaidām nekāda vaina - kā būs braucējam, to jau rīt manīs :)

KrissGabers
13.Aug 2014
+ 2
patīk
- 0
Un kurš teica, ka Ukrainas brīnumam nevar uzticēties! Super!

1000000NT
14.Aug 2014
+
patīk
-
vakar vakarā motocikls ielikts garāžā ar nedaudz lielāku nobraukumu kā 300 km. Pirms izbraukšanas pieliets pilns līmenis eļļas, kad nākamreiz iešu, apskatīšu cik daudz eļļu apēdis. kopš pēdējās apkopes nobraukti 500+ kilometri, pielejot tik karterī eļļu un benzīnu.
starp citu, kad braucu gar Cēsīm, visu laiku domāju, ka vajadzēja kautkā ar Krisu sakontaktēties, par Ukraiņu brīnumiem parunātu, pilsētu apskatītu geek

1000000NT
10.Feb 2015
+ 9
patīk
- 9
beidzot saliku elektronisko releju regulatoru, ko tagad būtu pareizāk saukt par ģenerātora vadības bloku :D :D
http://content31-foto.inbox.lv/albums/s/spooks1/aizdedze/rr-302-remeik.sized.jpg

pašam jau patīk, tagad nagi niez, kad varēs izmēģināt vai iet :D :D :D :D

1000000NT
11.Feb 2015
+ 3
patīk
- 3
P.S.
korpuss ir no neejoša releja, tā ka nekas netika iznīcināts jaunrades vārdā, drīzāk jaunrade saglabāšanas vārdā ( vecajam korpusam jauna dzīve)

ja
11.Feb 2015
+ 2
patīk
- 1
lietojot lauku tranzistoru un šotka diodes ne mazākās silšanas, radiātors lieks, kaut netraucē.

1000000NT
11.Feb 2015
+ 1
patīk
- 0
zinu :D tie radiatori ir lai būtu kur viņas pieskrūvēt un neļurkātos :D :D turklāt sirdsapziņa neļauj pie radiatora skrūvējamās detaļas nekam nepieskrūvēt :) atradu internetā shēmu ar visiesm izstrādātāja komentāriem par darbību un katras detaļas nozīmi shēmā, kā arī aprakstu par iekārtas darbību kopumā. ja kādam ir interese, varu arī padalīties :)

AAARIS
11.Feb 2015
+
patīk
-
1000000NT 11.Feb 2015 12:40
ja kādam ir interese, varu arī padalīties

Manuprāt, varēji nemaz nejautāt, bet padalīties uzreiz! :D Gan jau interese būs ne vienam vien... ;)

Andris_Z
11.Feb 2015
+
patīk
-
Jums interesanta aizdedze, ka nevajag ne aizdedzes apsteidzes automātisko regulēšanu, ne aizdedzes momenta vaakuma korekciju. Normālam 4T motoram ir vajadzīga.

AAARIS
11.Feb 2015
+
patīk
-
Andris_Z 11.Feb 2015 18:12
Jums interesanta aizdedze

Kas teica, ka aizdedze? Relejs-regulators taču nav aizdedze! Lūdzu palabojiet mani, ja kļūdos!

ja
11.Feb 2015
+
patīk
-
nekļūdies, tur pat rakstīts!

KrissGabers
12.Feb 2015
+
patīk
-
Vot varētu padalīties, pašam jau ar apnikusi tā lampu pulsācija, voltāžas cimperlīgums, un visi pārējie mīnusi ko dod vecie releji ar kontaktiem.

Aldic
12.Feb 2015
+
patīk
-
KrissGabers 12.Feb 2015 01:38
Vot varētu padalīties, pašam jau ar apnikusi tā lampu pulsācija, voltāžas cimperlīgums, un visi pārējie mīnusi ko dod vecie releji ar kontaktiem

K-650 un MT-10 ir dažādi ģeneratori. K-650 līdzstravas 6V ģen. MT-10 maiņstravas 12V.
K-650 lidzsrtravas ģen. ir jātaisa tie elektroniskie regulatori, bet MT-10 var pielikt jebkuru automašinas elektronisko regulatoru.
Topika sākumā ir interesants tekst, ka 12v aizdedze vairāk nevelk pagriezienus. Aizdedze neko "nevelk" . " Velk" ģenerators. Arī šis 6V ģenerators ir pietiekami jaudīgs, lai "pavilktu" pagriezienus.

KrissGabers
12.Feb 2015
+
patīk
-
Līdz tam neaizdomājos! Biju pavisam aizmirsis. Par auto regulātoriem man teica jā, tāda vispār doma ir, bet kamēr pašreizējais darbojas nav jēgas. Tā teikt nevajag aiztikt to, kas darbojas.

1000000NT
12.Feb 2015
+
patīk
-
Andris_Z 11.Feb 2015 18:12
Jums interesanta aizdedze

aizdedzes apsteidze šim mocim redulējas gluži tāpat kā ar orģinālo aizdedzi, ar rokas sviru un trosi, vienīgi troses otrs gals pievienots vietā, kur šai aizdedzei nāca vakumkorektors, tā ka viss ir pa vecam un regulējas.

1000000NT
12.Feb 2015
+
patīk
-
Aldic 12.Feb 2015 08:22
Aizdedze neko "nevelk"

uzmanīgi pārlasi ju visu tekstu, un atradu šo vietu, kur aprakstīta šī divdomība, citēju :
1000000NT 26.Nov 2013 13:16
arī pagrieziena rādītāji izrādas lieki - saslēdzot visu 12v aizdedze vairs nevelk , ir domas arī par LED tehnoloģijām,

no šejienes jau arī izriet, ka aizdedze nevlk, bet ko jādara aizdedzei - jādod dzirkstale, ko viņa nedara, jeb žargonā - nevelk, apstākļos, ja visi motocikla patērētāji ieslēgti un ģenerātora ass apgriezienu skaits ir neliels.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

« Iepriekšējais 1234Nākošais »