Aizmirsi paroli?


krekers
29.Aug 2009
+
patīk
-
Es gribētu uzzināt par "Kapitālo remontu". Vai restaurējot motociklu tā ir vairāk kā zīmēšanās vai arī nepieciešamība?

Man ir IŽ Ju 3 - nobraucis 13 tūkstošus ar spidometra trosi. Ir bijuši arī laiki, kad tika braukts bez spidometra troses. Nu grupu es esmu sagatavojies mainīt. Kompresija nav tā labākā + ir pamatīgi nomuļļāta vītne izpūtēju līkumiem. Būtu muļķīgi visu atjaunot, bet izpūtējus atsiet ar drātiņu vai ķīpšņori, vai arī viskrutākajā brīdi mocīties ar kurbulēšanu.

Nu tad jautājums paliek par gultņiem, blīvslēgiem. Vai restaurācijas vārdā ir jāplēš ārā visi vecie blīvslēgi un gultņi? Vai arī jāsagaida tā diena, kad sāks grabēt motors, un tad nomainīt? :)

Mehāniķi-miesnieku spēlēt negribās, jo pēc uzšķēršanas negribas foruma pionieru pilī prasīt "Kā salikt kārbu trešajam Jupīteram" :pioner:

Jancīc
30.Aug 2009
+
patīk
-
Tādi skaļi vārdi... Kapitālais remonts, restaurācija. Un uzdod tādus jautājumus. Tak pie kājas cik kilometrus tas mocis nobraucis! kaut vai 5 km. Cik gadu viņam!?Tak tie blivslēgi sen sakaltuši un ārā metami+ vēl tā laika kvalitāte.
Jāsāk ir ar to vai vari to atļauties- likt jaunus gultņus, blīvslēgus virzuļus....
Ja par braukšanu, līdz sāk grabēt raksti, tad viss skaidrs... Nemocies, dod tik virsū, līdz kas sāks grabēt, un nopunķojies motors, tak ātrumu nemazina!!! :rocket:

krekers
30.Aug 2009
+
patīk
-
Tādi skaļi vārdi... Kapitālais remonts, restaurācija. Un uzdod tādus jautājumus.


Interesanti... Liela daļa šī foruma lietotāju gaida, kad beidzot parādīsies kāda tēma saistīta ar foruma pamatideju, nevis "kāpēc manai deltai neiet otrais ātrums?". Bet kad beidzot kaut ko paprasu, tad atkal ir šie uzbraucieni...

Mans mocis ir 73. gada. Nu un man ir vēl viens trešeis un ceturtais Jupīters, kuru visā nopietnībā taisos braukt uz ceļa bez īpaša remonta. Man jau itkā neliekas, ka tur būtu tie blīvslēgi šausmīgi sakaltuši. Eļļa motorā ir bijusi un šausmīgi cieti tie blīsvlēgi arī jau nav... :roll:
Nu un par naudu - protams, mētāties nevaru, bet ja jau esmu sagatavojies vismaz to vienu IŽu restaurēt, tad ko vajag - vajag. Tāpēc prasu cik reālā ir tā nepieciešamība.
Gribu zināt kā un ko jūs darat - tieši tie, kas kaut ko ir restaurējuši.

i_edgars
30.Aug 2009
+
patīk
-
krekers, tas nebija gluži uzbraucien, Jancīc pateica visu pareizi. Ja negrab, blīvslegi nav sakaltuši, gultņi, ķēde nav sarūsējusi, tad nav nepieciešamība to motoru remontēt. Tad kad sāks birt vai neganti grabēt, tad arī taisīsi kap remontu.

Jancīc
30.Aug 2009
+ 1
patīk
- 0
Vienkārši es pieturos pie idejas, ja dara, tad dara to vienreiz un kārtīgi. Padomā kā tas izskatīsies- mocis būs uztaisīts simpātiski, bet te sāks punķoties motors, pēc tam kas sāks grabēt.... Ņemt atkal nāksies motoru ārā, kautko apskrāpēsi, un pats rāmis atkal būs piedzīts ar eļļu. Pašam tas īpaši nepatiks. Motors arī ir viena no lietām, kas aci piesaista vizuāli.
Nesteidzies un lēnā garā dari visu. Parādīsies nauda, sapirksi tos gultņus un blīvslēgus. Tas tak kosmiski dārgi nesanāks.

protektors3
30.Aug 2009
+
patīk
-
Nu lai motoru kapitāli atremontētu (ja klokvārpsta un ātrumkārba ir labi) nav nepieciešama astronomiska naudas summa- Cilindru slīpēsana 20-30 ls par abiem, virzuļi 10-25 ls(par ižu nezinu vai tam var dabūt orginālos virzuļus). Gultņi(atkarībā kādi) krieviskos klokvārpstai var nopirkt pa 1,5- 2Ls (neiesaku), bet labāk pirkt SKF, vai Čehu gultņus kas ir dārgāki, bet arī daudz reiz labāki... Blīvslēgu komplekts priekš IŽa ir kkur no 4-6 lati... Nu tāka no 70-100 latiem var uztaisīt labu remontu motoram... (neiet runa ja Tu pirksi vēl ģeneratoru, sajūga kurvi un pārējās daļas tad to skaitli var uzaudzēt pat līdz kādiem 300-400 Ls) domā cik Tu vari atļauties ielikt tajā motorā, nejau mums tas motors vajadzīgs, bet gan Tev...

markinsons
30.Aug 2009
+
patīk
-
kad remontēju savu k650 motociklu biju izjaucis pilnībā gan motoru gan pārnesumkārbu blīvslēgus saliku gandrīz visus jaunus bet gultņus nomainīju tikai dažus sataisīju dzinēja karteri jo bija nedaudz ielocīts tas arī viss tagad dzinējs iet ļoti labi un eļļa arī vairs nekur nepil

liekeedis
07.Nov 16:25
+
patīk
-
Moins!

Meklēju kādu kas pa ziemas vakariem par samaksu prot un ir gatavs renovēt (nevis restaurēt) Vjatka Elektron. Priekšējais būris ir noņemts bet detaļas visas ir izņemot bāku. Krāsošanas darbus varu pats organizēt ja nepieciešams, aizvest var uz jebkurieni.

PM man lūdzu ;)
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

Lapa 1 no 1