Aizmirsi paroli?


Difers
02.Jan 2020
+
patīk
-
Vispār jau koniskie filtri ir jāmazgā un jāeļļo regulāri. Bet nekvalitatīvus ķīnas izstrādājumus vispār nevajadzētu izmantot. Un vēl nevajag to filtru likt pa taisno uz karburatora, jo 2T motors mazliet sit atpakaļ degvielas miglu un mazgā nost eļļu no tā filtra, tāpēc arī vajag kasti.
Pats iŽam izmantoju krosa motocikla mazgājamo švammi ieinstalētu orģinālajā kastē. Kad netīts tad izmazgā, saeļļo un brauc atkal. Smiltis karburatorā netiek.

Difers
07.Sep 07:40
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1599453518-dscn0756.JPG
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1599453537-dscn0757.JPG http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1599453607-dscn0759.JPG

nk
07.Sep 21:49
+
patīk
-
Difers padalies, lūgtum, kas tā pa gumiju un kur meklēt? Un kas pa karburatoru stāv virsū?

Difers
07.Sep 21:57
+
patīk
-
PWK32 Baltā gulija ir no santehnikas veikala- kautkāda poda pāreja skaitās. Ar nelielu uzstiepšanu iet virsū.

booo_kat
08.Sep 08:18
+
patīk
-
Kā ar čoka raustīšanu zem vākiem un iedarbināšanu aukstam? Nav kaut kādas problēmas?

Difers
08.Sep 20:45
+
patīk
-
Ja zin kur meklēt, tad var čoku atrast. Bez čoka auksts nelec.
 
 
« 12 »

Pēdējie ziņojumi Forumā