Aizmirsi paroli?


Kristaps
12.Nov 10:31
+ 2
patīk
- 0
mopedists160 11.Nov 2019 18:11
Labāk ieteiktu uzlikt kādu PWK karburatora alternatīvu, pašam ir doma jupiteram uzlikt virsū, bet neesmu īsti sapratis kādus žikleru lielumus ir jāizvēlās.


Es ižam no sākuma uzliku 28mm, bija sajūta ka tomēr pie pilna atvēruma tomēr īsti neiet kā gribētos. 28 un 30mm karburatoru var ižam vienkārši uzlikt izmantojot Jawa karburatora pāreju:
https://motaki.ru/motozip/jawa/perehodnik_karbyuratora_yava_ij_ural_buran_rezina

Pēc tam uzliku 32mm, bet 32mm ir problēma, ka karbuartora pievienojuma ārējais diametrs jau ir krietni lielāks un vairs neder tā jawa gumijas pārēja, bija jātaisa pašam savienojums.

Lielākā problēma ar tiem abiem karburatoriem bija gaisa ieņemšanas kastes uzstaisīšana, kas joprojām nav īsti man atrisināta. Uzliekot to karburatoru un pāreju, karburators krietni pārvirzās uz aizmuguri un ir ierobežota vieta gaisa filtra kastei.
Gaisa filtra kastei ir jābūt ar nedaudz lielāku tilpumu kā standarta, hermētiski slēgtai ar ieņemšanu tikai no augšas, un tajā jāparedz labs filtrējošais elements, ko pēc tam var nomainīt.

Kopumā ieteiktu ņemt to 30mm uzlikt uz tās Jawa pārejās, izdomāt gaisa filtra risinājumu un padalīties ar to man. :D

Ar tiem PWK karburatoriem ir nobraukti jau kādi 3 gadi, vairāki tūkstoši km, un viss ir labi.
P.S. Man ir Iž Jupiter 3

mopedists160
12.Nov 15:17
+
patīk
-
Kristaps 12.Nov 2019 10:31


Paldies par ieteikumu.

Doma pāreju nepirkt, bet aiznest kolektoru pie virpotāja, lai uztaisa apaļu galu, ja tas vispār ir iespējams.

Kristaps
12.Nov 16:31
+ 1
patīk
- 0
mopedists160 12.Nov 2019 15:17
Doma pāreju nepirkt, bet aiznest kolektoru pie virpotāja, lai uztaisa apaļu galu, ja tas vispār ir iespējams.

Es tā ar 32mm izdarīju. Novirpoju kolektoram galu apaļu un tādu pašu ārējo diametru kā karburatoram un tad ar silikona cauruli abus savienoju.
Iža kolektoram ārējais diametrs ir +/- tāds pats kā karburatoram. Nekas daudz nebija javirpo nost.

Šeit mans Iž Jupiter 3 ar PWK 28mm
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1573568829-imag0288.jpg

Ilmis
12.Nov 18:29
+
patīk
-
Kādas atsauksmes par Ķīnas PZ28 vai PZ30 karburatoriem?

vlDream
12.Nov 18:41
+
patīk
-
Man bija muravejam pz 27 no sakuma bija labi bet beigas sāka niķoties tad benzins sāka tecet gar blivi darbojas tik ar kinas gaisa filtru ar muraveja kaut ka negribigi...

mopedists160
12.Nov 22:06
+
patīk
-
Kristaps 12.Nov 2019 16:31


Pa skaisto!

Skatos, ka īsti trose neder tam karburatoram, laikam nepieciešama pielāgošana?

Rupeiks
12.Nov 22:18
+ 1
patīk
- 0
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1573589838-screenshot-20191112-170336-gallery.jpg

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1573589851-screenshot-20191112-170240-video-player.jpg


Iž planēta 3 keihin Pz 30
Ideāls variants.
Pirkts ali experss un gaisa filtrs arī pie reizes.
Pielāgoju pie oriģinālā kolektora biš pavīlējot ausīm skrūves vietas.
Bet regulācija biš pagrūta jo kvalitātes skrūve ir no apakšas,neērta pozīcija.

vlDream
13.Nov 18:29
+
patīk
-

ursus
16.Nov 14:27
+
patīk
-
JAWA un Jupīteram(350),uzskatu un lietoju PWK28(var 30),bet 28 ir vairāk kā vajag(28 ir 638).

nk
19.Nov 15:09
+
patīk
-
Kristaps 12.Nov 2019 10:31
Lielākā problēma ar tiem abiem karburatoriem bija gaisa ieņemšanas kastes uzstaisīšana, kas joprojām nav īsti man atrisināta.


Kas vainas koniskajam "sporta" gaisa filtram? (Neņirgājos, tiešām interesē, kas vainas? Jo uzliekot K68 ar vairs nav vieta oriģinālajai gaisa filtra kastei, bija doma uzstādīt konisko)

Palasot labās atsauksmes par PWK, radās doma vai nevajadzētu pāriet uz to? Kādi galvenie plusi, kāpēc kungi izvēlas nevis oriģinālos, bet PWK vai Keihin PZ30?

Zirnis
19.Nov 16:25
+
patīk
-
nk 19.Nov 2019 15:09


Tieši tā pati problēma kas bija Rīdziņu orģinālajiem filtriem. Tas ir tikai tīkliņš. Viņš aiztur akmeņus, bet smiltis un putekļi tāpat tiek motorā. Krosam der, ilglaicīgai lietošanai ne īpaši.

ursus
19.Nov 16:33
+
patīk
-
paskaties pats jūtūbā,kas un kā.
1.Cena
2.PWK ļoti laba Keihin kopija.
3. Labu IKOV(JAWA i 638) jaunu grūti nopirkt,vecie ...sadiluši.

4. Man vēl 638 JAWA i ir rezerves. Paņēmu, ko uzlikt 634(pirms tam jau bija uzlikts no 638)-vnk man gribējās paķimirēties.
5.Jawistiem it kā ir alternatīva.Georgs nomaina 638 izdilušās detaļas(bet cik tas maksā? zinot Georgu)

P.S. It kā karburatoru tops?
1.Keihin.
2.Mikuni.
3.PWK.

ursus
19.Nov 16:52
+
patīk
-




un tad var likt 638 karburatoru,neredzu problēmas.

kad pirku PWK,es par to neko nezināju.

bbarda
19.Nov 18:55
+
patīk
-
Man Čž 350 634 ar bija uzlikts no 638 karbulis, strādāja labi,regulešanai ar labi padodas.Brālis uzkrāmēja iž sport,tam gan ne pārāk labi strādāja,neaizdomājās ka krosinieka cilindrs un virzulis bija virsū,bijušajā Brocēnu sporta klubā zēni motoru pārlasīja toreiz un bez karbuļa atveda atpakaļ.Nepateikšu vairs kādu karbuli vēlāk uzmonteja bet spridzeklis bija labs un saprotams degvielu arī strēba uz urrā.Ja atmiņa neviļ tad bija kaut kāds ikov karbulis ar lielu rīkli.

ursus
20.Nov 14:13
+
patīk
-
bbarda 19.Nov 2019 18:55


Daudzi neizprot,ka JAWA(350) un Jupiteram jārēķina 175 kubi(2X175),

uzliekot uz Planētas... jau 350,maisījums jebkurā gadījumā būs liess(IKOV gadījums).

Kristaps
20.Nov 16:30
+
patīk
-
nk 19.Nov 2019 15:09
Kas vainas koniskajam "sporta" gaisa filtram? (Neņirgājos, tiešām interesē, kas vainas? Jo uzliekot K68 ar vairs nav vieta oriģinālajai gaisa filtra kastei, bija doma uzstādīt konisko)

Kā jau iepriekš te minēja, ja neplāno nobraukt no asfalta un braukt tikai sausā laikā. Tad iespējams var iztikt ar konisko.
Pārsvarā ar Ižu braucu pa grants ceļiem, meža ceļiem, sniegu, utml. Līdz ar to tas gaisa filtrs ļoti daudz putekļus caur sevi izlaiž un padod motorā iekšā.
Atkarībā no filtra materiāla, ja tas ir kaut kāds auduma, tad slapjā laikā vispār to filtru aizsit momentā ciet.

Mīnuss vēl tas, kas tam koniskajam filtra gaisa ieņemša ir kaut kur aiz motora, tiek pievadīts karsts gaiss, jo oriģināli ieplūde ir kaut kur zem beņķa vai zem bākas, kur maksimālie tiek mēģināts nodrošināt vēsa gaisa padevi.

ursus 20.Nov 2019 14:13
Daudzi neizprot,ka JAWA(350) un Jupiteram jārēķina 175 kubi(2X175),

uzliekot uz Planētas... jau 350,maisījums jebkurā gadījumā būs liess(IKOV gadījums).

Jā, uz katru kloķvārpstas apgriezienu Jupiteram tiek iesūktas 2 mazas degvielas maisījuma porcijas priekš katram no 175ccm cilindra viena aiz otras.
Bet 350ccm vajag vienā reizē uzreiz iesūkt degmaisījumu priekš 350ccm cilindra.

Neesmu par šo visu baigi interesējies. Bet ja 30mm karburatora difozora laukums ir
S=15mm x 15mm X 3.14 = 7,065cm2

Tad 350cm2 motoram vajag divreiz lielāku difuzora atvērumu. 2x7.065 = 14,1 cm2
14.1 = 3.14*r*r
r*r = 14.1/3.14
r = 2.1 cm; d=42
Līdz ar to teorētiski 350 vajag karbuatoru ar 42mm difuzoru.

ursus 20.Nov 2019 14:13

uzliekot uz Planētas... jau 350,maisījums jebkurā gadījumā būs liess(IKOV gadījums).

Torētiski nevajadzētu būt liesam, jo karburators dos to pašu degmaisījuma koncentrāciju 1:12 abos gadījumos (Gan viencilindra, gan divcilindra).

Tikai viencilindra gadījuma pie 30mm karburatora pilns droseles atvērums būs tāds pats kā 2/3 no normāla izmēra karburatora.
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā