Aizmirsi paroli?


normal_puika
26.Oct 2008 | Pēdējo reizi labots 21.Mar 2011 18:31; labots 3 reizes
+
patīk
-
Dažas foto no gala rezultāta B-)

http://content7-foto.inbox.lv/albums83574390/janis4858/Kovrovec-K-58/DSCN1032.jpg

HD

http://content2-foto.inbox.lv/albums156910682/janis4858/Kovrovec-K-58/DSCN1035.jpg

http://content2-foto.inbox.lv/albums156910658/janis4858/Kovrovec-K-58/DSCN1026.jpg

http://content2-foto.inbox.lv/albums156910665/janis4858/Kovrovec-K-58/DSCN1028.jpg

normal_puika
13.Nov 2008 | Pēdējo reizi labots 21.Mar 2011 18:45; labots 2 reizes
+
patīk
-
TEST DRIVE!


Juris2
13.Nov 2008
+
patīk
-
Un sim ir dokumenti?

normal_puika
14.Nov 2008 | Pēdējo reizi labots 21.Mar 2011 18:59; labots 1 reizi
+
patīk
-
jau apmainīju :)

M1M (1958)

Mixx
15.Nov 2008
+
patīk
-
Rādi redzēt, ko esi samainījis. Šoreiz pareizā sadaļā!

Mixx
15.Nov 2008
+
patīk
-
Šāds katalogs nāca līdz manam K-58. 8)

AivisG
15.Nov 2008
+
patīk
-
Paldies! Nu es zināšu kas manam K58 trūkst un ir par daudz!

normal_puika
15.Nov 2008
+
patīk
-
[ri4a] :
http://photofile.ru/users/shaden78/2865894/


Paldies!

Māris P33
20.Nov 2010
+
patīk
-
Turpinot K58 diskusiju, vēlējos noskaidrot dažas tehniskas nianses:
1) http://content21-foto.inbox.lv/albums146468506/maris_pebo/k58/spriegotajs.jpg
Kā darbojas šie ķēdes spriegotāji. Pēc detaļu kataloga nevaru saprast, kas tur vēl trūkst.

2) http://content21-foto.inbox.lv/albums146468509/maris_pebo/k58/skruve-X.jpg
Kam domāta šī skrūve? Abos sānos ir pa vienai un cik pētu šeit un citur internetā atrastās bildes it kā tur nekas nestiprinās. Vai viņai ir kaut kāda funkcija?[/img]

normal_puika
20.Nov 2010
+
patīk
-
Māris P33 :
Turpinot K58 diskusiju, vēlējos noskaidrot dažas tehniskas nianses:
1)Kā darbojas šie ķēdes spriegotāji. Pēc detaļu kataloga nevaru saprast, kas tur vēl trūkst.

2)Kam domāta šī skrūve? Abos sānos ir pa vienai un cik pētu šeit un citur internetā atrastās bildes it kā tur nekas nestiprinās. Vai viņai ir kaut kāda funkcija?[/img]


1)Nekā netrūkst, ķēde uzvilkās ar "escentrika" palīdzību.
2)K58 un K175, Ковровец-175А rāmji bija vienādi un uz K58 šis caurums neizmantojas.

Māris P33
21.Nov 2010
+
patīk
-
Vēl dažas neskaidrības

1) Pirms krāsošanas ir izjaukts Gandrīz viss. Problēma ir ar aizmugurējās dakšas asi - tā ir neizkustināma. Mēģināju ar WD40 no abiem galiem "atmiekšķēt", mēģināju paliekot lielāka diametra uzgriezni zem esošā ar griešanu izcelt, bet nobijos, ka neaprauj vītni. Kādi vēl varētu būt varianti lai to asi izvilktu. Doma ir ar presi izpresēt, varbūt tur ir kaut kāda Kovrovas rūpnīcas viltība?
http://content21-foto.inbox.lv/albums146540721/maris_pebo/k58/ass-problema-1.jpg

2) Cik te foruma biedri publicējuši savus aparātus nevienam neesmu novērojis pasažiera beņķi uz bagažnieka. Vai tam iemesls ir pārāk vārgā bagažnieka konstrukcija un jaudas trūkums vai ir vēl kāds būtisks faktors?

3) Kā ir ar izpūtējiem - šajā pat forumā bija K58 ar K55/M1A izpūtēju, vēl ir ar katalogā uzrādīto 2-daļīgo, manā īpašumā esošajam ir tāds viendaļīgais cigārs kā uz Minsk M-104. Kurš tad ir īstais un vai var būt tas viendaļīgais?

4) Kāds nevar padalīties ar logotipa zīmējumu, kas uz bākas? Interesē variants ar K burtu un 58 apakšā.

Mixx
22.Nov 2010
+
patīk
-
Aizmugurējās dakšas ass - smags gadījums.
Par aizmugurējo sēdekli jau tā arī apmēram ir kā saki.
Izpūtēju vari apskatīt katalogā, augstāk ir saite uz to.
Par bākas emblēmu apskatīšos.

Māris P33
22.Nov 2010
+
patīk
-
Par to asi , tad ir tā, ka viņa ir vienkārši tur "ieaugusi" un viņai būtu brīvi jāiznāk ārā?

Par izpūtēju tad pareizākais ir tikai tas, kas katalogā - divdaļīgais? Kas ir ar tiem, kam vecā tipa (zivsastes)?
Kā jau minēju, virsū stāv tāds kā no minskas - viendaļīgs, vēl man ir pieejama zivsaste, bet to divdaļīgo varētu būt pagrūtāk dabūt.

Mixx
22.Nov 2010
+
patīk
-
Ass tur mēdz būt kā viengabala ar dakšu.
Pareizais izpūtējs - katalogā. Zivs aste (divdaļīgā) bija M1M. 3 daļīgā - M1A, K-125.

Māris P33
22.Nov 2010
+
patīk
-
Mixx :
Ass tur mēdz būt kā viengabala ar dakšu.


Nu tad sanāk, ka rāmis ir uzlocīts uz tās aizmugurējās dakšas!? Savādāk tak viņu nemaz neizņemt. Un kā tad šādos gadījumos ar krāsošanu, kā to lai izdara kvalitatīvi?

Par izpūtējiem paldies - pilnīga skaidrība.

Mixx
22.Nov 2010
+
patīk
-
Nav nekas uzlocīts. Vienkārši asi nevar vairs dabūt ārā. Kāda deformācija, iespējams, ir bijusi.

AivisG
22.Nov 2010
+
patīk
-
Mixx :
Nav nekas uzlocīts. Vienkārši asi nevar vairs dabūt ārā. Kāda deformācija, iespējams, ir bijusi.


Asis gan riteņiem, gan dakšām šiem braucamajiem ir kļūdaini izdomātas priekš ilgas stāvēšanas dažus gadu desmitus nezināmos apstakļos, iekšpusē veidojas rūsa, piemēram ierūsējušas riteņu asis var dabūt laukā tikai kopā ar gultni, gultņa ārejais gredzens izspiežas laukā no sēžas, tikai tad var dabūt asi laukā, jo ūdens ieiet iekšā rumbā un rūsa uzbriest resnāka par gultņa iekšējo caurumu, kaut kas līdzīgs noteikti ir ar to dakšu, iekšā ir pilns ar rūsu un tā neļauj izpresēt asi. Iesaku ilgi mērcēt,, paliec apakšā trauku un lej virsū ik pa brīdim dīzeli. Pec tam jāpresē, bet ja rūsa būs atmiekšķējusies, var mēģināt iekustinat arī ar dauzīšanu, tikai tad, protams pāris uzgriežņi jauzskrūvē. Iekustināšana gan nenozīmē ka varēs izņemt laukā.

Mixx
22.Nov 2010
+
patīk
-
Protams arī tas, jo tur nav izdomāti nekādi blīvēšanas pasākumi.

Māris P33
29.Nov 2010
+
patīk
-
Vai kāds nevar izlīdzēt ar ķēdes sargu fotogrāfijām vai uz laiku aizdot orģinālos lai pagaidu variantā izgatavotu repliku!?
Papildus interesē toņi kādos bija K58.
Konkrēti mans modelis ir pārkrāsots vismaz 1 reizi, jo zem melnās krāsas ir gan gaiši zaļa, gan sarkana (sarkanā pieņemu, ka varētu būt grunts).
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā