Aizmirsi paroli?


Sidereus
29.Jun 10:47
+ 4
patīk
- 0
Lai man piedod restaurātori, bet rezultāts iepriecinošs. Paldies par ideju!

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1498722182-imag0343.jpg

bilderis
25.Aug 10:44
+ 4
patīk
- 0
Ledus sakustējies, bet tik pat ātri atkal apstājās dēļ laika trūkuma.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1503646998-20170821-152405.jpg

bilderis
30.Oct 19:15
+ 1
patīk
- 0
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1509383569-20171030-191316.jpg
Kurš man var palīdzet sapārot šīs detaļas vai ieteikt kādu pie ka griezties?
Ka arī, ka tiek aizsargats alumīnijs pēc stikla strūklas? Šaubus kad virsma paliks tada arī pēc pirmiem dubļiem vai jebka cita smērejoša.

kasits
30.Oct 19:55
+
patīk
-
Virsmu velams butu parklat ar laku.

ursus
30.Oct 21:07
+ 2
patīk
- 0
Ja rumbas būtu -uzpulētas- es saprastu sāpi ,ka oksidēsies.
Par ko uztraucas šeit ?

P.S. pirms atrodi -meistaru- ieliec spieķus pats(un gultņu rumbās !),spieķo lai galviņas ir vienādā garumā uzskrūvētas. Kas tev varbūt liksies dīvaini,ka lielākais darbs būs padarīts. Un ja pameklēsi kā to dara,tad gandrīz jau būs padarīts.

2. solis likvidēt -olu-.
3.solis likvidēt -astotnieku-.

gandarījums par paveikto...

treners
30.Oct 23:05
+
patīk
-
Ja runa iet par rumbām, tad viņas vismaz bildē neizskatās kā apstrādātas ar stikla lodēm, vairàk izkatās kā apstrādātas ar smilšu strūklu vai sodu. Vari mēģināt vēl apstrādāt ar smalku nerūsējošā tērauda kracbirsti un pēc tam pāriet ar Autosol pastu. Es birstītes ņemu pie Jura Rambas, bet gan jau, ka var sameklēt arī citur. Ja motociklu glabā atbilstošā vietā, regulāri kopj un mazgā un ik pa laikam pāriet ar Autosol, tad alumīnijs ilgi saglabājas sākotnējā stāvoklī. Pārklāt ar laku nebūs labākais variants.

bilderis
31.Oct 07:58
+
patīk
-
Nevaru nepiekrist "treners" teiktajam. Virsma nav ka pēc smilšu struklas, bet no stikla biju gaidījis ko vairāk. Visticamākais - pakalpojuma sniedzējs veicis nekvalitativu pakalpojumu. Virsmas tonis mani apmierinatu ja vien nebutu tik raupjš.
Katra ziņa gribu dzirdet komentarus esmu iekritis uz nekvalitivu pakalpojumu vai esmu parak piekasigs? http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1509429448-20171031-080004.jpg

Sidereus
31.Oct 10:07
+ 1
patīk
- 0
Cik mana pieredze ļauj spriest par šiem procesiem, vienalga kāds abrazīvs tiek pūsts ar kompresoru, lējuma nelīdzenumus, skrāpējumus un ķīmisko reakciju rezultātā izgrauztos robus var nolīdzināt ar slīpēšanu/pulēšanu, cik nu detaļa atļauj.
Bet vai kāds var viest skaidrību, kuras alumīnija detaļas tika krāsotas ar pulverkrāsu?

bilderis
31.Oct 11:14
+
patīk
-
Pilnīgi visas ALU daļas iedevu uz stiklu.

koko
31.Oct 21:03
+
patīk
-
Pēc bildēm izskatās, ka nudien nav kārtīgi apstrādāts ar stikla lodītēm, kā jau Treners minēja. Esmu ar šo jautājumu daudz krāmējiem, rezultātām jābūt diezgan gludam un pat viegli spīdīgam:

https://i.imgur.com/yMuK7Hg.jpg

https://i.imgur.com/Ti1xlC4.jpg

Attiecīgi pēc šādas apstrādes, virsma ilgi saglabāsies tīra. Manam mocim jau ~6 gadus viss saglabājiem, ejot cauri eļļām, dubļiem un ūdeņiem un neizmantojot nekādu aizsardzību vai smēres. Lakot neiesaku, jo ja kādreiz ar laiku laka sāks nakt nost (ja, piemēram, uzsitīs ar akmeni), tad paskats nebūs labs un nāksies visu pārstrādāt.

bilderis
31.Oct 21:17
+ 1
patīk
- 0
Uzlaidu ar kracbirsti un nedaudz ķimijas, velamais rezultats sasniegts. http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1509477390-20171031-211611.jpg

bilderis
02.Nov 22:17
+ 4
patīk
- 0
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1509653854-20171102-211709.jpg
Jawiski :D

Sidereus
06.Nov 09:46
+ 2
patīk
- 0
Pa smuko!
rezultāts noteikti būs satriecošs! :)

2takters
25.Nov 00:19
+ 1
patīk
- 0
ursus 30.Oct 2017 21:07
ursus 30.Oct 2017 21:07
P.S. pirms atrodi -meistaru- ieliec spieķus pats(un gultņu rumbās !),spieķo lai galviņas ir vienādā garumā uzskrūvētas. Kas tev varbūt liksies dīvaini,ka lielākais darbs būs padarīts. Un ja pameklēsi kā to dara,tad gandrīz jau būs padarīts.

2. solis likvidēt -olu-.
3.solis likvidēt -astotnieku-.

Gunti, nemaldini citus darboņus.
1) lietu secība- ola neveido astotnieku bet astotnieks veido olu
2) Aploces platuma maiņa var izveidot olu riepai
3) un citas nianses.
Lai uztaisītu perfektus riteņus ir drusku kaut kas jāzin un jāprot. Es šogad esmu iespieķojis gandrīz 100 riteņus, tomēr nejūtos ūberkruts spečuks. Visu laiku jāmācās un jānivelē varēšana. Klienta saliktie riteņi visi kā viens tiek izjaukti. Smejies vai raudi, tās ir papildus izmaksas.
4) Pēc stikla, vai labāk keramikas lodītēm(vājprātīgi dārgs izejmateriāls) virsma papildus jāapstrādā. Jāizvērtē alumīnija sakausējama īpatnības un vēlamais rezultāts. Bieži virsma pirms lodīšu masāžas jāapstrādā citos veidos. Tur daudz nianšu. Pēc lodīšu masāžas reizēm to var darīt ar piemeklēta raupjuma abrazīvo švammi un sekojošu minimālu pulēšanu ar iepriekš pieminēto autosol pastu.un jāiestrādā ar konservējošu materiālu, piemēram, uz silikona bāzes ir vesela līnija auto kosmētikas produktu. Vēlāk, ekspluatācijas laikā, regulāri procedūra jāatkārto. Piņķerīgi, taču rezultatīvi. Jāņem vērā ka dažādi alumīnija sastāvi uzvedīsies dažādi. Piemēram 638 jawas alumīnija cilindrus kategoriski nav ieteicams apstrādāt ar jebkādu abrazīva strūklas paņēmienu, kaurīša rumbām mana ieteiktā recepte gan būs kā kulaks uz acs. Iepriekš bildēs redzamie dzinēja vāki arī izskatās pilnīgi nepareizi. Ļoti kvalitatīvs rezultāts sasniedzams tikai ar pirmo reizi izmantotām stikla lodītēm, vēlāk viņas šķeļās un sāk virsmu matēt. Tālab arī tā ir sakapāta un matēta. Pakalpojuma sniedzējs nav bijis uzdevumu augstumos. Ja ir vēlme sasniegt augstu rezultātu, ekonomija jāatmet. Pēdējā laikā daudz sanāk nodarboties tieši ar alumīnija sakausējuma detaļu restaurāciju. Tas ir vesels zinātnes lauciņš.
Visādi citādi, novēlu sekmes.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

« Iepriekšējais 1234Nākošais »