Aizmirsi paroli?


_DRUVIS_
30.Jul 2016
+
patīk
-
kasits 30.Jul 2016 09:15

Jo,tā ir orğināli.Es tikai par orğinālu izskatu!
Es arī sākumā domāju priekš kam pacelts?Bet loğiski padomājot aizmugurējiem amīšiem uzkraujot max svaru amatizātori "noies" līdz pašai riepai!:)
Ja "nenoiet" tad es pēc iespējas palaistu drusku,drusku zemāk.

rasbainiex
28.Mar 22:31
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1490729349-img-0240.JPG

Nu tad beidzot hroms ir gatavs! Izskatās jau tīri labi, taču par kvalitāti varēs spriest pēc pāris gadiem.

rasbainiex
09.Apr 21:30
+ 3
patīk
- 2
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1491762541-img-0251.JPG
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1491762559-img-0268.JPG

mocīts salikts un tehniskā apskate arī kabatā!

jansonz
09.Apr 21:44
+ 0
patīk
- 1
Skaists

Nano
09.Apr 22:44
+
patīk
-
Es jau gribēju lamāties- vizinās man gar logiem, bet forumā nekādas atskaites neparādās :)

orbits
10.Apr 06:00
+
patīk
-
ir ok

kasits
10.Apr 20:28
+ 0
patīk
- 1
Malacis!
Pie si spekrata ari pieliku roku :)

rasbainiex
28.Apr 23:03
+ 1
patīk
- 0
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1493409588-img-0359.JPG

Re kā gadās, jaunais virzulis ar gredzeniem izturēja knapi 250 km. :(

roliss50
29.Apr 10:31
+
patīk
-
Pārkaršanas rezultāts.

rasbainiex
29.Apr 10:48
+
patīk
-
roliss50 29.Apr 2017 10:31
roliss50 29.Apr 2017 10:31
Pārkaršanas rezultāts.

Ne ne, tur cita vaina bija, tapas ļoti seklas. Visticamāk nepievērsu lielu uzmanību tam montēšanas procesā, jo galvā bija doma - virzulis tak jauns, kas tur var nebūt labi?
Pieliku roku pie motora tieši pēc apstāšanās un klāt varēja noturēt.

kasits
29.Apr 11:20
+
patīk
-
Gredzeni saka rotet un kriuks.

ursus
29.Apr 11:23
+
patīk
-
Gribēju jau teikt ,ka gredzeni pret lūkām... Tas pats ,kad atslēga netur gredzenu savā vietā...

Atslēgai NAV jābūt lielai.

KramsXX
07.May 08:31
+ 1
patīk
- 0
Gredzeni pret lūkām. Ja tā bija, tad virzulis ķīniešu. Krievu/baltkrievu forumā par Minskas tēmu šāda problēma ar ķīniešu virzuļiem tika cilāta. No situācijas iziet pārurbjot citā vietā gredzenu fiksācijas tapiņas.
Vai ir vēl variants izmantot virzuli no Yamaha. Par Yamaha virzuļu izmantošanu tur tikai pozitīvas atsauksmes. Ir divi varinati: 1. izmantot no YB100. Cilindrs nedaudz jāslīpē, bet izmērs paliek aptuveni Minskas remonta izmēros. Var nākties virzuļa apakšdaļu saīsināt. Konkrēti jāskatās uz ieplūdes/izplūdes lūku atvēršanu, aizvēršanu.
2. no BWS100. Vissarežģītākais variants, jo virzulis paredzēts izmantošanai ar ieplūdes vārstu. Uzliekot ieplūdes vārstu, vizuāli nekas daudz nemainās. Cilindrs jāpieslīpē pēc virzuļa izmēra, tāpat jāpiedzen virzuļa augstums, bet vissarežģītākais, ka cilindram jātaisa pārplūdes kanāls.
Protams, šie varianti neder ortodoksālam restauratoram, bet ja tomēr grib arī reizumis ar Minsku pabraukt, der padomāt. Paskatoties uz tavu virzuli, pieņēmu galīgo lēmumu, ka savai Minskai taisīšu 1. variantu ar perspektīvu vēlāk izmēģināt arī otro.
Forums: http://www.minskmoto.ru/viewtopic.php?f=7&t=1577

kasits
07.May 19:33
+
patīk
-
Gredzeni pret lukam nebija cik atminos,bet tapas nekvalitativas,ka rezultata gredzens sagriezas un rezultats redzams.

rasbainiex
07.May 22:41
+
patīk
-
KramsXX 7.May 2017 08:31

Paldies par informāciju! tieši meklēju no kā der virzulis, biju noskatījis kawasaki kx100, bet ja kādam ir pieredze ar yamahas, tad notiekti to izvēlēšos. Bet vēl jaiziet uz vekalu un viss kārtīgi jāsalīdzina.
Par virzuļa izcelsmi daudz neko nezinu, tikai to ka centrāltirgus kioskā pirkts. http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1494185904-virzulis.JPG
Rekur centos parādīt kāda atšķirība tapiņās jaunā un vecā tipa virzulim. švaki jau var redzēt, bet gan jau atšķirību var pamanīt.

Māris P33
08.May 07:40
+ 2
patīk
- 0
Es Minskām izmantoju vācu MZ virzuļus. Bēdu nezinu. Piegāde 1-2 nedēļas. https://www.akf-shop.de/oldtimer-exoten/mz-rt-125-0-rt-125-1-rt-125-2-...-zubehoer/

rasbainiex
25.Jun 22:43
+ 1
patīk
- 0
Tātad, padalīšos nedaudz ar pieredzi. Pasūtīju no Vācijas MZ virzuli. Viss normāli, apmēram 5 darba dienu laikā bija klāt. Uzreiz iedevu izslīpēt cilindru. Viss uz ūsiņu, virzulis 52,94, un cilindru teica ka uz 53 uztaisīja = atstarpe 0,6. Tālāk nedaudz pafrēzēju cilindru, tā lai virzulis līdz augšai aiziet, jo protams šis ir pa 1mm īsāks par veco oriģinālo. Arī galvu nosēdināju priekš lielāka oktāna benzīna. Visu sastelēju kopā. Liekas jau ideāli būs, BET pirmais dūms un patīkamākā skaņa pasaulē - grab gredzeni. Nu Ok tas būtu nekas, bet viss turpinās, pirmais kilometrs un motors jau pavelk uz ķīli, jāpiemin, ka viss notika piebraukšanas režīmā 50-55km/h, nebija tā ka rats šļūc bet juta. Pasēdēju minūti un atpakaļ aizbraucu. Pāris dienas pabraucu maksimāli saudzīgā režīmā, bet tik un tā viņš pamanījās otrreiz viegli noķīlēt. Tad kopā ar mehāniķi XXX nolēmām ka jāpaskatās kas lācītim vēderā darās pēc virzuļa lipšanas. Dažas nelielas švīkas. Nolēmām palielināt atstarpi uz 0,15. Darīts. Viss atkal kā jauns. Testa braucieni pārvarēti, iet labi, pie 60, neķīlē, gatavs ceļam uz Rīgu. Pusceļš gandrīz nobraukts nolēmu, nevilksies uz 55, bet var tač palidot ar 60km/h. Bladāc, noķīlē. Nedaudz pagaidu, iedarbinu un turpinu ceļu, šoreiz jau mierīgāk, un nepagāja ne pusminūtē orts ķīlējiens. Pasēžu kādu brīdi, un turpinu ceļu, mājās tak jātiek. Šoreiz jau gurdens palicis, negribīgi pieleca un tukšgaitā nestrādā kā nākas. Tā arī gliemeža ātrumā tiku mājā.

kasits
26.Jun 09:36
+
patīk
-
Jamaina meistars xxx uz citu

baigais
26.Jun 22:02
+ 1
patīk
- 0
Ka tik nav liesais...

Muravejists
26.Jun 22:06
+
patīk
-
Trekna eļļa jālej pie benzīna 1littrs uz 20 litriem beņdžas.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā