Aizmirsi paroli?


Toms Ozoliņš
06.Nov 2015
+
patīk
-
Sveiki!
Man problēma tāda, ka saliekot kārbu viņa viegli griežas, bet kad uzliek vāku, tad vis griežas ļoti smagi.

Vāku uzlikt ir diezgan grūti, jo jāpiepūlas, lai asis dabūtu gūltņos...

Bet kad izņem attēlā redzamo zobratu, šī problēma pazūd.

Vai šis zobrats nāk vairākos izmēros?Viņš manuprāt ir lielāks, tāpēc asu augšējās daļas nav paralēlas viena otrai, bet ir attālinātas viena no otras- respektīvi arī sazobe augšējiem zobiem ir sliktāka.Kad nav šis zobrats tad arī vāku uzlikt ir elementāri un bez piepūles...

Rīt iemetīšu bildes kā tas viss izskatās,Nespēju vispār padomāt.

P.S Rīts gudrāks par vakaru!


http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1446844212-20151106-224401.jpg

AAARIS
07.Nov 2015 | Pēdējo reizi labots 07.Nov 2015 00:26; labots 4 reizes
+
patīk
-
Toms Ozoliņš 6.Nov 2015 23:10
Vāku uzlikt ir diezgan grūti, jo jāpiepūlas, lai asis dabūtu gūltņos... 


4-ātrumu Minskām ir vismaz divu veidu kārbas. Atšķirība ir viena vai divu (vai abu - precīzi neatceros, bet paskatīties tagad nav kur) ātrumu zobratu pāros. Atšķirība ir par vienu zobu, līdz ar to, neizskaitot zobus, uz aci nepateiksi. Vienīgais risinājums - nomainīt arī otru zobratu, lai pārī būtu pareizais pārnesums. Vai arī sameklēt tādu pašu, kā bija uzlikts pirms tam (izskaiti tam zobus, ja ir saglabājies). Tev acīmredzot ir gadījušies vecāka un jaunāka Minskas modeļa zobrati. Vārpstas tiem ir vienādas, atšķirās tikai tie daži zobrati. Bet, ja samiksē dažādu paaudžu zobratus, uzreiz ir nepareizs starpasu atstatums vienā vārpstu galā un tās vairs nestāv paralēli. Tādēļ arī nevari vāku uzlikt.
Lai uzzinātu, kādiem zobratiem jābūt, lasi manuāli. Parasti bildē ar motora šķērsgriezumu zobu skaiti ir norādīti.
Gadījumā, ja zobrati tie paši, kas bija pirms motora izjaukšanas (kārbā nekas nav mainīts), tad vienīga problēma - sajaukti primārās un sekundārās vārpstas zobratu pāri. Neatceros, vai Minskai šādu joku varēja izspēlēt, bet ir gadījies šādi cīnīties ar citu moču modeļiem. Šādā gadījumā ir jāpakombinē blakusesošo zobratu pāri (jāpamaina vietām).

Toms Ozoliņš
07.Nov 2015
+
patīk
-
Paskatījos manuāli manam motoram (MMB3-3.1121) Un jā atklājās šis: http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1446886070-retromoto.jpg

Jāpērk jauns zobrats geek
Paldies par padomu!

Vespists
12.Nov 14:25
+
patīk
-
Kāds ir restaurējis šīs šlices? Ja aizmetinātu un izfrēzētu jaunas, nez kā kalpotu?

https://pp.userapi.com/c836429/v836429208/3dc03/fsuqAmrokOE.jpg

bbarda
13.Nov 02:42
+
patīk
-
Toms Ozoliņš 7.Nov 2015 10:49
Paskatījos manuāli manam motoram (MMB3-3.1121) Un jā atklājās šis:
tas zobrats ir no vecāka modeļa, meklē no jaunāka modeļa.Voshodiem ar ir tā pat,agrāk sauca par smalko un rupjo kārbu,tā bija sarunvalodas terminaloģija.

bbarda
13.Nov 02:53
+
patīk
-
Vespists 12.Nov 2018 14:25
Kāds ir restaurējis šīs šlices? Ja aizmetinātu un izfrēzētu jaunas, nez kā kalpotu?
never kompis vaļā to saiti un neļauj kopēt.

Vespists
13.Nov 08:34
+
patīk
-
http://bildites.lv/images/y9rxeurx/141369/original.jpg
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

« Iepriekšējais 12Nākošais »