Aizmirsi paroli?


Micuks
25.Sep 13:55
+
patīk
-
dzintariino 25.Sep 2017 09:32
un priekš tādiem kā mēs uzrodas pārpircēji, kas mūsu sirdslietu padara par dārgu izpriecu.


Tieši tā, tas ir tas par ko man ir vislielākais kreņķis un ne tikai sakarā ar moto, tas ir tieši tas ko vienmēr cenšos sludināt tādos gadījumos.

Vespists
25.Sep 21:50
+
patīk
-
Šeit laikam savas domas izteikt ir bīstami!

Bet vismaz forši palasīt,ka te grozās arī normāli cilvēki,kuri prot pamatot arī savu novērtējumu, savādāk jau sāk apnikt lasīt vien par družbu restaurācijām un kārtējo nokauto deltas motoru.

Mans teorētiskais novērtējums bija vadoties pēc bildēm un domājot,ka tas ir autentiskais krāsojums un vēl vis skaistā komplektācijā, kuru varētu savest kārtībā un gatavs.
To visu parēķināju,cik man būtu jāiztērē,lai iegūtu IŽ šādā stāvoklī restaurācijas procesā.

Nosmilšot un nokrāsot motociklu vien izmaksātu savi 400eiro. Motors vēl vieni 100eiro(vēl pārlasīšana) un tie 300eiro salasītos zibens ātrumā pērkot visus tos sīkumus tepat vien pie jums cienījamie biedri. Papildus tam visam būtu jānopērk tā sapuvusī bāze kuru celt augšā un to jau arī neviens pa brīvu nedotu.

Negribu graut neviena sapni vai hobiju,tās bija tikai manas domas un pieredze!
p.s. Bagāts neesmu kļuvis un mantojumu arī neesmu dabūjis :)

Muravejists
25.Sep 23:57
+
patīk
-
Vespists 25.Sep 2017 21:50
savādāk jau sāk apnikt lasīt vien par družbu restaurācijām

Ar ko tad družbu restaurācija ir sliktāka par kāda moča restaurāciju? Interesanti gan!

Micuks
26.Sep 03:40
+ 1
patīk
- 0
Vespists 25.Sep 2017 21:50
Nosmilšot un nokrāsot motociklu vien izmaksātu savi 400eiro. Motors vēl vieni 100eiro(vēl pārlasīšana) un tie 300eiro salasītos zibens ātrumā pērkot visus tos sīkumus tepat vien pie jums cienījamie biedri.

Nostrūklot solo motociklu 400eiro?

Tieši tāpēc tas "restaurējamais" pamats ir jāpērk par atbilstošu summu nevis par pisesmeņu prasīto!
Otrkārt, pēc minētās atjaunošanas iegūsi rezultātu, kuru visu zināsi, kā ir sagatavots, kā krāsots. Bet nopērkot šādu pārkrāsotu, nezinot kā tas ir gatavots, kā remontēts var būt smaga vilšanās iztērējot atjaunošanas izmaksas par eksemplāru, kurā vēl daudz darba un materiāla jāiegulda. Vistraģiskāk ir nopirkt pārkrāsotu kā oriģinālu.

Micuks
26.Sep 03:43
+ 1
patīk
- 0
Vespists 25.Sep 2017 21:50
Šeit laikam savas domas izteikt ir bīstami!

Kāpēc? katrs izsaka savas domas vai padalās ar pieredzi.

zamarano
26.Sep 19:14
+ 1
patīk
- 0
Aparātam vērtība noteikta, jo tirgojas jau ss.com:

https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/iz/ekhmc.html

:D

sudzhis
26.Sep 20:55
+ 1
patīk
- 0
Vespists taisnība, neko īpaši par deltām pāris rīģelēm un družbām te pēdējā laikā īsti izlasīt nevar! Retu reizi iegriežos te un tās reizes paliek ar vien retākas..

Muravejists
26.Sep 22:11
+
patīk
-
sudzhis 26.Sep 2017 20:55
Vespists taisnība, neko īpaši par deltām pāris rīģelēm un družbām te pēdējā laikā īsti izlasīt nevar!

Nu sū--gi. Bet vai tad tie družbisti un deltisti ir tie vainīgie,ka tie lielmotociklisti negrib neko daudz rakstīt un rādīt. Slinki velni tie ižisti un dņepristi.

Rupeiks
26.Sep 22:45
+
patīk
-
Lielība naudu nemaksā,pielej bāku izbraukā

elf
28.Sep 08:55
+
patīk
-
zamarano 26.Sep 2017 19:14
Aparātam vērtība noteikta, jo tirgojas jau ss.com:


Nav dokumentu....šito jautājumu var atrisināt Igaunijā, vajag tik igauni un 200 eur...tur šādus legalizē oficiāli....

1000000NT
28.Sep 13:24
+
patīk
-
elf 28.Sep 2017 08:55
.tur šādus legalizē oficiāli....


kā ir pēc tam dabūt Latvijas reģistrācijā, nesanāk kāda ievedmauita?

fire
28.Sep 14:08
+
patīk
-
Ievedmuitas Eiropas Savienībā nav. Vienīgais - pie reģistrācijas Latvijā var uzrasties likumīgais īpašnieks, ja transportlīdzeklis bijis reģistrēts Latvijas PSR.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

« Iepriekšējais 12Nākošais »