Aizmirsi paroli?


i_edgars
25.Apr 2014
+ 3
patīk
- 0
Forumā jawaold.su pavīdēja ļoti laba ideja kā ātri var atrast vietu caur kuru motorā nokļūst liekais gaiss (sūce)!
daudz maz stabili strādājošam motoram tukšgaitā parasti problemātisko vietu tiešā tuvumā nedaudz pasmidzina "auto ātro startu"! Ja motors uzņem apgriezienus, tātad tā ir vieta caur kuru motorā nokļūst liekais gaiss.
Javas motoram (kaut arī citiem diez vai atšķiras):
- blīve starp galvu un cilindru
- blīve starp karteri un cilindru
- blīve starp karburatoru un karteri
- blīve starp karburatora gaisa sadalītāju vai vārstu (jebkuras konstrukcijas - лепестковый клапан ieskaitot) un karteri (detaļa starp karburatoru un motoru)
- sprauga starp kartera pusītēm motora priekšējā lējumā (it sevišķi Javām kurām vidējais starpgabals pieskrūvējas ar skrūvi kas ir skrūvējama no priekšpuses)
- sprauga starp kartera pusītēm kas ir pie karburatora pieskrūvēšanas vietas un uz cilindru pusi
- kloķvārpstas blīvslēgs no ģeneratora puses
- karburatora augšējā daļa ar kuru noslēdz droseli (ja drosele ir krietni izdilusi, tad tas kļūst raksturīgi, komplektā ar papildus tricinošu skaņu kad droseli ļoti minimāli paceļ motoram strādājot.


Ja kas palabojiet!
Te ir viss samests vienā čupā, visi 2-T gan vien, gan divcilindrīgie, gan ar karburatoru pa tiešo pie kartera, gan ar karburatoru caur kaut ko (vārsts gaisa plūsmas sadalītājs) novietotu jebkurā vietā.

arnold
27.Apr 2014
+ 1
patīk
- 0
Blīve starp galvu un cilindru drīzāk sitīs ārā, nevis sūks kaut ko uz iekšu.
Tak jebkuru mazāko plaisu(vai ko t.m.l.) var atrast- noņemot karburatoru,izpūtēju- tad aizsprosto izpūtēju un pie ieplūdes pieliek saspiestu gaisu(protams caur manometru un ar regulatoru spiedienu nevajag lielu1.5-2atm) tad nospricē to motoru ar ziepjūdeni. Kur rodas putas tur arī ir problēma un viss. Vienīgi šajā gadījumā nezinās vai gar karburatoru nesūc(bet ja problēmu nav tad var vainot karbi)

i_edgars
28.Apr 2014
+
patīk
-
arnold 27.Apr 2014 22:52
Blīve starp galvu un cilindru drīzāk sitīs ārā, nevis sūks kaut ko uz iekšu.

Sūc un kā vēl sūc, tikai ir atšķirība - pārējos gadījumos neiesūc degmaisījumu karterī (zem virzuļa), šajā gadījumā traucē caurplūdi, jo degmaisījums tiek iespiests cilindrā no kartera. Un pēdējais gadījums ir vienīgais, kur uzdodot gāzi var dzirdēt kaiti!

arnold
28.Apr 2014
+
patīk
-
i_edgars 28.Apr 2014 09:18
arnold 27.Apr 2014 22:52
Blīve starp galvu un cilindru drīzāk sitīs ārā, nevis sūks kaut ko uz iekšu.

Sūc un kā vēl sūc, tikai ir atšķirība - pārējos gadījumos neiesūc degmaisījumu karterī (zem virzuļa), šajā gadījumā traucē caurplūdi, jo degmaisījums tiek iespiests cilindrā no kartera. Un pēdējais gadījums ir vienīgais, kur uzdodot gāzi var dzirdēt kaiti!

Tā vai tā neticu ka var sūkt gar galvu- jo cilindra daļā virs virzuļa visu laiku ir spiediens(zem atmosfēras spiediena nekad nenokrītas).
P.S. Es runāju par 2 taktu motoriem
- 4 taktiem tas tā ir par to nestrīdos.

i_edgars
01.May 2014
+
patīk
-
Ižisti - kā ir uzbūvēts dekompresors??
To atverot tiek atvērts tā kā caurums un gaiss staigā abos virzienos, vai arī tas strādā kā vienvirziena vārsts?

Pterodaktils
01.May 2014
+
patīk
-
Abos virzienos, jeb degmaisījums izplūst atmosfērā

i_edgars
01.May 2014
+
patīk
-
Pterodaktils 1.May 2014 13:47
Abos virzienos

Mājās ir starta gāze (vai no kāda vari aizņemties)?!!
Ja ir uztaisi eksperimentu, tukšgaitā strādājošam dzinējam vienlaicīgu uzpūt uz dekompresoru starta gāzi un atver dekompresoru, bet tikai nenoslāpē dzinēju!
Kas būs?? Kaut drusku palielinās apgriezienus (vai arī nesāks krietni skaļāk strādāt), vai ģībs nost vienmēr?
Un otru eksperimentu. Aukstam dzinējam drusku uztaisi pārpūti (bez aizdedzes papumpē kā parasti), bet mazāk - tā lai ar garantiju slēdzot aizdedzi nepielēktu. Tad ieslēdz aizdedzi, kurbulējot atver dokompresoru, iesūkšanas momentā uzpūt starta gāzi uz dekompresoru, bet kad sit ārā aizver dekompresoru. Pielēks krietni vieglāk vai nē?
Tikai brīdinu - šeit ir vajadzīga starta gāze dīzeļiem - uz ētera pamata. Benzīnnieku propānu saturošā nederēs.
Eksperiments ir ar nolūku pārliecināties, kā caura galvas blīve ietekmē dzinēja darbību. Vai tikai jaudas zudums ar troksni, vai stipri apgrūtina iedarbināšanu!
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā