Aizmirsi paroli?


deltaownr
09.Sep 20:05
+
patīk
-
Sveiki, esmu iegādājies jawu, bet īsti nav ziņas par to kāds modelis šis ir. Tehniskajā pasē droši vien rakstīts, bet nav bijusi iespēja papētīt. Zinu, ka Lada simbols uzreiz jāņem nost un cilindri ir no jaunākas jawas. Lukturis ir izkritis.

Lūdzu izķidājiet šo bildi, lai zinu visas neatbilstības/kāds modelis tas ir. Visdrīzāk 1964.gada.

Paldies

deltaownr
09.Sep 20:08
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1568048901-20190908-134629.jpg

deltaownr
09.Sep 20:09
+
patīk
-
Arī uzstādīti pagrieziena rādītāji. Citu bilžu nav, būs piektdien/sestdien vai ātrāk.

[ri4a]
09.Sep 23:00
+
patīk
-
izskatas ka bus 1974 gada :D

kergers
10.Sep 01:14
+ 1
patīk
- 0
Cik nu varu tiesīgs spriest. Tur bez pagriezieniem no 634 ir arī aizmugures lukturis. Ir uzlikta mūsdienās saucama "aftermarketa" stūre ar stieni pa vidu un tai virsū pagriezienu slēdzis ( melnais šai bildē izskatās pēc mopēda slēdža ). Ja bilde nemelo, tad izskatās, ka ir kaut kā ielikts 634 gaisa filtra kastes mezgls, kā rezultātā ir izgriezti dzelži. Priekšā dakšai vajadzētu būt ar glāzēm uz štokiem, ne gofrām. Un šķiet, ka virsū ir arī 634 izpūtēji, ne vecās Jawas. Garumi dažādi. Parabolā sadzītas liekas lampas un kā jau minēji - cilindri arīdzan no 634. Mocim dokumenti ir un ja nav noslēpums, cik šāds tagad tirgū tiek vērtēts?

Atgriežoties pie jautājuma - paša rāmja gadu un modeli vari mēģināt atrast uz rāmja plāksnītes, kas ir zem lampas uz rāmja pa vidu. Ja tāda tur ir. Viss apkrautais ir ar ļoti dažādu izdošanas gadu datējams :)

Paskatoties vēlreiz, šķiet, ka priekšā dakša ar visu sevī ietverošo arī ir no 634, jo šķiet, ka riepas diametrs ir lielāks ( jābūt abiem ratiem 16 rādiusā ). Un arī aizmugurē izskatās pēc 634 dubļusarga.

Ja iekš kaut kā kļūdos, tad piedodiet un lūdzu pārējos foruma biedrus palabot.

deltaownr
10.Sep 07:51
+
patīk
-
Rats tik tiešām visticamāk ir mainīts, līdzi nāca laikam oriģinālais rats un vēl vējstikls. Teh pasi un sīkākas bildes atsūtīšu piektdien/sestdien

otomars
10.Sep 17:55
+
patīk
-
baka nav 1964.gada drizak no 1974

rechijs
12.Sep 00:05
+
patīk
-
354 modelis tas nav viennozīmīgi. :D

deltaownr
12.Sep 08:15
+
patīk
-
Ja cilvēki saka, ka varētu būt 1974.gada, tad jau visdrīzāk Jawa 360. Uz bākas arī 360ai ir tās strīpas izgrieztas, ne tikai iespiestas. Piektdien pēcpusdienā būs atbilde.

MrIks
12.Sep 09:21
+
patīk
-
Ja arī nav saglabājusies VIN plāksne uz rāmja, modeļa numurs ir arī uz rāmja un motora pirmie trīs cipari pirms numura (atdalīti ar strīpiņu).

deltaownr
13.Sep 18:38
+
patīk
-
modelis 360 uz motora. rāmja nr vēl neesmu atradis,bet cerams drīz būs

deltaownr
17.Sep 07:40
+
patīk
-
vai kāds zinātājs var pateikt kur tieši, precīzi, uz rāmja atrodas rāmja nr, ja nav VIN plāksnītes?

[ri4a]
17.Sep 12:10
+ 1
patīk
- 0
http://s018.radikal.ru/i518/1210/32/d6646a516214.jpg

deltaownr
29.Sep 15:10
+
patīk
-
Sveiki, rāmja nr ir 117436, vai no tā var pateikt gadu vai modeli? Labi ir tas ka sakrīt ar tehniskās pases nr.

[ri4a]
30.Sep 13:41
+
patīk
-
deltaownr 29.Sep 2019 15:10
rāmja nr ir 117436, vai no tā var pateikt gadu vai modeli?
Ja. Pirms ta numura ko uzrakstitji jabut vel trim cipariem.
Kautka Ta 360-117436.

deltaownr
01.Oct 17:34
+
patīk
-
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1569940415-img-20190929-wa0000.jpg


nu, nezinu kas tur varētu būt. nr knapi saskatāms un ļoti tuvu malai

deltaownr
01.Oct 17:34
+
patīk
-
varbūt otrā pusē?

AAARIS
21.Oct 09:46
+
patīk
-
[ri4a] 30.Sep 2019 13:41
Pirms ta numura ko uzrakstitji jabut vel trim cipariem.
Kautka Ta 360-117436.

Lasot šo diskusiju, iezagās šaubu ēna, kā rezultātā pa brīvdienām izpētīju savas Jawas rāmi. Kad moci iegādājos (kaut kad deviņdesmitajos), tam jau tad nebija VIN šiltes un tehniskajā pasē bija uzrādīts "Nr. uz rāmja". Toreiz baigi neiespringu uz detaļām. Tagad pēc apskates izrādījās, ka manai Jawai ir tikai rāmja numurs bez modeļa Nr., respektīvi, nav šī XXX- pirms numura. Pie kam numurs ir vienmērīgi izstiepts visā rāmja platumā un papildus cipariem tur vienkārši nav vietas. Turklāt jaunībā rāmi biju attīrījis no krāsas un nekas neliecināja, ka tur ir kāda pašdarbība bijusi.
Šis viss man liek aizdomāties, ka vai tik arī Jawām nebija nopērkami remonta rāmji (bez šiltes un modeļa), tāpat kā dzinēji vai kartera bloki. Varbūt pat bija kaut kādi varianti, ka varēja legalizēt pašbūvētu moci, ja varēja pierādīt rāmja un motora iegādes legālumu. Manā gadījumā tas mocis tieši tāds arī izskatās (nav šiltes, motora bloks bez Nr. un arī no dokumentiem modelis nav saprotams, bleķi no jaunākiem močiem) - īsts Frankenšteins. Kāds zinātājs varētu padalīties ar atmiņām.

deltaownr
26.Oct 22:44
+
patīk
-
motora bloka nr ir, rāmja nr ar pases nr sakrīt, modelis it kā 360, pēc dokumentiem 1965.gada, tehniskā pēdējo reizi ir 1992.gadā
 
 
« 12 »

Pēdējie ziņojumi Forumā