Aizmirsi paroli?


zigis
03.Apr 2017
+
patīk
-
OK Rīt nofotografēšu.

zigis
04.Apr 2017
+ 2
patīk
- 0
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1491332041-20170404-085120.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1491332056-20170404-085146.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1491332074-20170404-085355.jpg

No iekšpuses.

Muravejists
04.Apr 2017
+
patīk
-
Sabojāts! Izņemtas iekšas un pārtaisīts par tumbu. Reku apakšā ir bijusi skala.

1000000NT
05.Apr 2017
+
patīk
-
izskatas pat ļoti dzīvs, varētu atjaunot ar mūsdienu uztvērēju un maksimāli līdzīgu tiem laikiem skalas repliku. škaļrunis vispār ideāls skatās !

Didzis
05.Apr 2017
+
patīk
-
Tā izskatās, ka tur šķūnings noticies. Vecos laikos skaļruņiem bija pakavveida magnēti.

kvazi
21.Apr 2017
+
patīk
-
Labdien, - vai kādam ir kādi kontakti cilvēkiem, kas pērk vecos ulmaņlaika radio un veic viņu restaurāciju? ss.lv atradu vienu sludinājumu, kur pērk, bet cenu aptaujai derētu vairāki censoņas, kas ar to nodarbojas.

kvazi
21.Apr 2017
+ 1
patīk
- 0
Jautāju, jo, tīrot garāžu, uzgāju šādu - Vef super lux- un gribu tikt no viņa vaļā:

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1492757489-20170420-182412.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1492757492-5fb57cabf4d521376889c850567adaacc6ef65f724de508f4a-pimgpsh-fullsize-distr.jpg

1000000NT
17.Aug 13:49
+
patīk
-
man radās interese, vai veco plašu atskaņotāju galviņu vietā var likt jaunākas, dimanta galviņas, ja to aparātu grib klausīties ikdienā, vai izejas signāli viņām ir aizvietojami?

Andris_Z
17.Aug 16:48
+
patīk
-
Vai minskiņā var likt jawas motoriņu? Tas būs mazliet līdzīgi, kā tās galviņas mainīt.
1. Svara un geometriskie, parametri mainīsies, tas viss ir jāizbalansē un jāsaregulē, nepieciešama smalkāka mehānisma darbība.
2. Galviņām ar dimanta materiālu adatiņai parasti vajadzīgs toņu korekcijas pastiprinātājs, parasti tas ir divkanālu. Skaņu plates arī ir ar divkanālu ierakstu, labais un kreisais kanāls.

1000000NT
17.Aug 16:53
+
patīk
-
Andris_Z 17.Aug 2017 16:48

lampu aparāti arī mēdz būt ar diviem kanāliem, tiem, kas nezin.

turpinot salidzināt ar moto - tas drīzāk būtu jā Jawiņai ielikt Wape un jaunas Mitas riepas. Aparāts ir plašajā Krievzemē ražots širpotrebs, īpašniekam palika no tēva, tagad ir opcija, vainu sataisīt YKB par FM un savest plašinieku lai skan " no pusabgrieziena" , vai arī tas aparāts savu mūža atlikumu pavadīs mitrā garāžā.

fire
17.Aug 20:15
+
patīk
-
1000000NT 17.Aug 2017 16:53
sataisīt YKB par FM
Ultraīsviļņi un frekvenču modulācija savstarpēji nav sataisāmi. Droši vien gribēji uztakstīt, ka pārskaņosi 66...74 MHz diapazonu uz 87...108 MHz. Netur tie pārskaņotie lampenieki vilni, stacijas peld prom. Vienkāršāk iebūvēt jaunu FM traktu.

Alnis
18.Aug 08:58
+
patīk
-
fire 17.Aug 2017 20:15

Laikā, kad notika pāreja no UĪV uz FM, priekš automašīnu rādžiņiem tirgoja mazas " kastītes' ,kuras vajadzēja " ielikt" starp antenas ieeju un antenu. Tās " kastītes" darbība ir tāda, ka visu antenas uztverto FM spektru " pārbīda" uz UĪV. Es, savulaik, tādu iemontēju " Vefiņā" un bez problēmām klausījos " Radio roks" FM diapazonā. ... vēl šobrīd ir funkcionējošs. Varbūt tādu verķi kaukur šrotā vēl var atrast.

fire
18.Aug 20:19
+
patīk
-
Alnis 18.Aug 2017 08:58
notika pāreja no UĪV uz FM
Nevajag taisīt putru. Padomju terminoloģijā ultraīsviļņu diapazonu ar frekvenču modulāciju dēvēja par UĪV vai krievisli YKB. Civilizētajā pasaulē to dēvēja par FM diapazonu atbilstoši modulācijas veidam. Atšķiras tikai frekvences, 66...75 MHz padomju blokā vai 87...108 (Vācijā līdz 80.to gadiem 87...104) MHz Eiropā.
Lietotāja 1000000NT minētais konvertors nederēs, jo konvertē no japāņu frekvences 76...95 MHz uz ES frekvenci.

Andris_Z
19.Aug 15:45
+
patīk
-
Ja skatāmies konvertorus, tad tie tikai pārnes uztveršanas frekvenci. Tie nepastieps uztveršanas diapazonu. Ja padomijas UKV 66...75 mHz, tad diapazons būs 9 mHz,
Ja eiropas FM 87...108 mHz, tad diapazons būs 21 mHz. Vairāk kā divas reizes šaurāks, tad būs jāizvēlās kuras stacijas klausīties, kuras nē.
Vēl FM raida ar lielāku signāla deviāciju nekā UKV, var kropļot izejas signālu. Daudzas mūsu rādiostacijas arī kompresē signālu. Palielina radiostacijas skaļumu uz tā rēķina.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1503146241-n1573-01.JPG
Šādu platīti es izmetu laukā no kāda aparāta. Tas nav nopietni. Tādas lika kādreiz iekš aparātiņiem.

fire
20.Aug 18:05
+
patīk
-
Bija kādreiz radiostacija "radiodejas". Raidīja vēl toreizējā padomju FM diapazonā kaut kur ap 70 MHz. Tai stacijai deviācija bija uz kropļojumu robežas, izklausījās divreiz skaļāka par oficiālajām Latvija Radio stacijām. Ja runājam par konvertoriem, vecajiem lampeniekiem tie sataisīja tādu kokteili, ka varēja dzirdēt gan TV kanālu skaņas celiņu, gan operatīvo dienestu sarunas, bet tikai ne to, ko gribējās sadzirdēt.

Artis12
01.Sep 15:09
+
patīk
-
Priekš Gaz-20 tika iegādāts oriģinālais lampu radio. Vai ir kāda iespēja tehniski viņu savest kārtībā, lai strādā FM diapozonā? Pats radio ir strādājošā stāvoklī. Iespējams nepieicešama apkope. Ir kādi kontakti meistariem kas to dara?

kirmis
02.Sep 08:02
+
patīk
-
Pamēģiniet piezvanīt :29336989 .

MrIks
02.Sep 08:58
+
patīk
-
Artis12 1.Sep 2017 15:09
Priekš Gaz-20 tika iegādāts oriģinālais lampu radio. Vai ir kāda iespēja tehniski viņu savest kārtībā, lai strādā FM diapozonā? Pats radio ir strādājošā stāvoklī. Iespējams nepieicešama apkope. Ir kādi kontakti meistariem kas to dara?


Personīgi es neieteikto bojāt pārbūvējot oriģinālo lampu radio. Manuprāt labāk atrast neejošu, kura korpusā smuki ielikt ķīniešu radio ar visiem MP3 u.t.t. Vizuāli nekas nemainīsies, bet tiks oriģināli saglabāts lampu radio.

Didzis
02.Sep 21:22
+ 1
patīk
- 0
Orģinālo pārbūvēt nav prāta darbs. Tas ir vērtīgs tikai neskartā veidā. Gan jau kaktu meistaru, kurš sapisīs radio, atrast var, bet drīzāk vajag domāt par konvertoru, kurš moderno FM pārtaisa par AM priekš vecā radio.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā