Aizmirsi paroli?


Arnis455
27.Jul 2018
+
patīk
-
Pirmkārt lūdzu ar sapratni, es ar elektrību pavisam nedraudzējos.
Motors stāv raf busā, kuram no ampērmetra tālāk ir visi vadi sakusuši, bet gribas vēl kādu krūmu gonku uzrīkot. Problēma sekojoša. Komutātors 13... kurš darbojas shēmā kopā ar (variātoru, pretestību vai kā to vēl sauc) Pieslēdzu visu pēc shēmas no ru.saitiem. Dzirkstele ir, viss ok. Bet pašam rezistoram ir 3 kontakti kur vidējais C pēc instrukcijas jāiet uz startera releju. Tad jautājums vai bez tā C pievienošanas var iztikt? jo tur visiem relejiem tā pat kirdik. Un vēl paliek jautājums. Pašu + ņēmu no resnākā vada kas pienāk pie ampērmetra kurš nāk no ģenerātora un tam jau ir sprieguma regulētājs cik saprotu. Vai tomēr tur bik tie volti varētu būt par daudz tam komutātoram?

Arnis455
27.Jul 2018
+ 1
patīk
- 0
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1532685957-652a0e6s-960.jpg

Andris_Z
27.Jul 2018
+
patīk
-
Jebko barot vajag tikai pēc sprieguma regulātora. 14,2 volti. Vajag ar testri vai voltmetru nomērīt.
C izvadu nevajag nekur pievienot.
Ja ir komutātors 131.3734 tad, nevajag to pretestību kārbu.
Ja ir komutātors 13.3734 tad, vajag to pretestību kārbu.

Arnis455
27.Jul 2018
+
patīk
-
Sprieguma regulātors tak ir pašā ģenerātorā vai jābūt kaut kur citur ar? Lai izmantotu 131 komutatoru, tur bija jābūt pašam sadalītājam ar bik savādākam?

Andris_Z
28.Jul 2018
+
patīk
-
Patreiz laikam novienkāršotā veidā liek regulātoru iekšā generātorā. Tas nav labākais variants, bet sliktākais. Jebko barot vajag tikai pēc sprieguma regulātora. 14,2 volti.
Kā komutātoru liec iekšā kādu no šiem; 90.3734, 131.3734, 94.3734 un viss.
Komutātors darīs savu darbu, sadalītājs veidos raksturlīkni apsteidzei, to gan vajadzēs laikam piemeklēt, vai pievīlēt (regulēt atsperītes). Tas laikm atkarīgs no tās degvielas un karburātoru regulējuma ar ko jābrauc.

Raimonds K
29.Jul 2018
+ 2
patīk
- 0
[b]
Arnis455 27.Jul 2018 13:01
Tad jautājums vai bez tā C pievienošanas var iztikt? jo tur visiem relejiem tā pat kirdik.

Iztikt jau var nepievienojot, tikai grūtāk varētu būt iedarbināt. Griežot starteri ir sprieguma kritums un tas C to kompensē. Izskatās ka tā ir tranzistoru aizdedze tāpat kā Zil-130 un Gaz -53 .
Sadalītājam neko tur nevajag vīlēt , ja aizdedzes moments ir pareizi uzlikts tad tur viss tāpat notiek bez kaut kādu iejaukšanos.

Arnis455
07.Aug 2018
+
patīk
-
Tāds joks sanāca. Sajaucu relejus, piemetu to C nevis pie startera releja metāliskā ar daudzām dakšām, bet releja panelī pie mazā plastmasas +. Vobshem kautkas aizdegās. Laikam nav lemts....
 
 
Lapa 1 no 1

Pēdējie ziņojumi Forumā