Aizmirsi paroli?


enigma
18.Jan 21:42
+ 2
patīk
- 0
Liet augstāka oktānskaitļa benzīnu (nevis benDzīnu) zemas kompr.pak. dzinējos var,bet īsi sakot,antidetonātori (TES u.c.) kavē arī benzīna sadegšanas ātrumu,kas KONKRĒTAM dzinējam, neļauj attīstīt sadegšanas ātrumu virzuļa darba gājienā,līdz ar to KONKRĒTAIS dzinējs ,ko darbina ar augstāka OS benzīnu,nespēj attīstīt tam projektēto jaudu,kaut pabraukt ir iespējams,pie kam kloķvārpstai rotējot aptuveni aiz 3000 RPM,oktānskaitlis ( gandrīz) zaudē nozīmi un ir mazsvarīgi vai OS ir lielāks vai mazāks par KONKRĒTAJAM dzinējam paredzēto.Salīdzinājumam sanāk šādi: Jūsu kājas izmērs (konstrukcijā paredzētais OS) ir 40. Jūs, bez problēmām, varat uzvilkt 41.izmēra(vai vēl lielāku),bet pamēģiniet paskriet-krītošie apavi traucē skriet.No tā gan nelaime nav liela -kājas (lasi-dzinējs) pagalam nebūs.Bet ,uzvelkot kaut pusizmēru mazākus apavus,var saberzt kāju (dzinēju),ja gribēs iet (braukt) kā ar piemērotiem apaviem. Tā, saprotamā valodā,mēģināju izskaidrot OS nozīmi. Pie kam, ilgstoši uzglabājot benzīnu,OS lēnām pazeminās (var teikt-atšālējās).Šeit nepieminu antidetonācijas sensoru,kas glābj dzinēju no detonācijas radītām sekām .

2takters
21.Jan 22:27
+
patīk
-
Beidzot! Beidzot kāds uzrakstija nezinīšiem ka oktānskaitlis raksturo benzīna antidetonācijas spēju un neko citu! Siltumietilpība degvielas litram nekā nemainās. Mainās tikai sadegšanas ātrums. Reāli dabā 76 benzīns un 95 atšķiras tikai ar "piedevu paketi".

Vilnis2
22.Jan 23:03
+
patīk
-
Un tā kā augstāka OS benzīns,vienkāršoti uzskatot,deg lēnāk,nepieciešams uzregulēt agrāku aizdedzi,lai sadegšana laicīgi pabeidzas.Tad enerģija tiks izmantota virzuļa spiešanai lejup un mazāk izplūdes vārsta karsēšanai.

Difers
23.Jan 18:39
+ 0
patīk
- 1
Vilnis2 22.Jan 2019 23:03
vienkāršoti uzskatot,deg lēnāk,

Šitam ir kāda atsauce arī?

Vilnis2
24.Jan 18:49
+
patīk
-
Profesora Vitolda Šnepa lekcijas.

Difers
24.Jan 18:56
+ 1
patīk
- 1
Neesmu profesors, bet kopš bērnības esmu darbojies ar visādu tehniku un braucis ar visādiem bendzīniem, lielāko daļu protams ar 95to. Neesmu manijis nekādu ļaunumu no tā. Un ja man ižam, pēc tevis teiktā jāgriež agrāka aizdedze, tad viņš ies atpakaļgaitā vai salauzīšu sev kāju.

Fizikis
24.Jan 20:10
+ 1
patīk
- 0
Zemāka oktāna skaitļa degvielai liesmas ātrums ir lielāks, augstāka oktāna degvielai liesmas ātrums ir mazāks. Līdzarto lietderīgais darbs augstāka oktāna degvielai ir lielāks, bet degšana var notikt arī vēl izplūdes takts sākumā.

Vilnis2
25.Jan 21:47
+ 1
patīk
- 0
Lietderīgais darbs lielāks augstāka OS benzīnam būs tad,ja paaugstinās motora kompresijas pakāpi.Tāda ir augstāka OS benzīna lietošanas jēga. Un tehnikai,kam nav lielas kompresijas pakāpes,aizdedze jāpaagrina vien tik daudz,kamēr sajūtams kāds jaudas pieaugums,nevis sākas pataloģiskas parādības kā sitieni atpakaļvirzienā.

Difers
27.Jan 19:31
+
patīk
-
Tā nav nekāda pataloģija, bet gan normāla viencilindra dzinēja uzvedība. Pie rūpnīcas noteiktā aizdedzes apsteidzes leņķa, lēni startējot sit atpakaļ. Un tas tā vienmēr ir bijis un tas ir normāli. Neko tur nevajag regulēt agrāku.
Ir iespēja palielināt kompresijas pakapi, lai panāktu optimalāku dzinēja darbību, jo nav problēmas ar zema oktānskaitļa degvielu.

pilenieks5@inbox.l
27.Jan 20:32
+
patīk
-
sveiki vai kāds var palīdzēt ar iž 350 virzuli jaunu otra remonta ar pirkstu un gredzeniem.

Vai obligāti jāsēdina galva.

Krišjānis
28.Jan 10:02
+
patīk
-
pilenieks5@inbox.l 27.Jan 2019 20:32

Arī sazinies ar VilnisT

Vilnis T
29.Jan 11:31
+ 1
patīk
- 0
Ir jauns virzulis ar gredzeniem un pirkstu 73.00 mm.

Vano B
06.Feb 01:17
+
patīk
-
Sveiki! Meklēju meistaru kurš var pārbaudīt iž pl kloķvārpstas centrējumu un vajadzības gadījuma nocentrēt, vai arī kāds var padalīties ar zināma meistara kontaktiem. Vēlams Rīga vai tās apkārtne.

Difers
06.Feb 18:30
+
patīk
-
Centrē vai necentrē- tāpat vibrēs. Jo tā ir planēta.

mhm
06.Feb 23:03
+
patīk
-
Sveiki, varbūt kāds guru var pastāstīt kā noregulēt aizdedzi Buran sniegamotociklam?
Literatūra internetā arī ir diezgan skopa

Krišjānis
07.Feb 09:00
+ 1
patīk
- 0
Tieši tikko šim procesam izgāju cauri. Ja kontaktu aizdedze, tad principā es uzskatu , ka ļoti precīzs ir tikai viens variants, kurš nebūt nav tas vienkāršākais. Burānam ir pie katra kontakta tiek pievienots gan kondensators ( kā jau visām kontaktu aizdedzēm), gan arī maiņstrāvas tinuma viens no abiem galiem. Ja aizdedzes momentu skatās ar lampiņu, tad, pievienojot otru lampiņas galu (pirmais pie akumulatora +, - uz masu) pie konkrētā kontakta izvada (balts vai melns vadiņš atkarībā no cilindra puses), kontaktam veroties, lampiņa tikko manāmi paliek īslaicīgi tumšāka. Es darīju tā - noņēmu magnētu, noņēmu arī visu kontaktu plati kopā ar tinumiem. Pie kontaktiem atvienoju nost kondensatoru un maiņstrāvas tinuma galu. Tad šos atvienotos galus salodēju kopā un izvilku ārā turpat, kur caur motora korpusu izvadīti ģeneratora vadi un vadi uz idukcenēm (kontaktu platē izurbu divus jaunus urbumus, caur kuriem izvilkt jaunos vadus. Saliku visu kopā, uzliku magnētu un tagad jau pārbaudot ar lampiņu pie vada, kas palika savienots ar kontaktu visu smuki var redzēt. es ieregulēju uz 3mm pirms AMP, izmantojot pulksteņtipa indikatoru, regulēšana caur magnēta atverēm ar skrūvīti pie pašas kontakta pamatnes, plus vēl pašu kontaktplati var pagriezt uz priekšu un atpakaļ (izjauksi, redzēsi). Pēc saregulēšanas jāsavieno jaunizvilktie vadi katrs ar konkrēto kontakta vadiņu un viss. Šādi saregulējot, man tas aparāts smuki iedarbināms ar rokas starteri. Citu , precīzāku veidu es īsti nevaru iztēloties.
Vispār - šeit labs materiāls - https://mcgrp.ru/manual/buran/s-640a1i
tikai pumpējot uzmanīgi ar reklāmām :D
P.S. kurā pusē mitinies? Varbūt sanāk kādu ekspedīciju uzrīkot?

1000000NT
07.Feb 15:33
+
patīk
-
vai šeit nav kāds, kas varētu izgatavot poliuretāna bukses (nelielas) 4gab priekš amortizatoriem? bukšu skice ir.

mhm
09.Feb 09:19
+
patīk
-
Krišjānis 7.Feb 2019 09:00

Nosūtīju pm

enigma
21.Mar 01:00
+ 6
patīk
- 0
Tā kā šis ir tehnisks forums,kurā karteri kļūdaini tiek saukti par blokiem (un riepas par "apvalkiem"),mēģināšu ieviest skaidrību šajā lietā. Karteris ir jebkura mehanisma korpusa pamatdetaļa -telpa (iekšdedz,dzin.; ā/k; reduktoram).Kartera iekštelpā ir paredzēts balstīt darbojošās detaļas, tās aizsargāt,kā arī izvietot tajā smērvielu (ja nepieciešams).Tātad karteris (nevis bloks) ir dzinēja pamatdetaļa uz kura ,parasti,augšdaļā tiek montēts cilindrs ,vai ,ja cilindri ir vairāk par 1---cilindru BLOKS (kas tehnikā nozīmē vairāku vienādu elementu kopumu-līdzīgi,kā "baterija").Nelieliem iekšdedzes dzinējiem (kuriem ir vairāk par 1 cil.-tātad BLOKS) karteri izgatavo monolīti (t.i. vienā gabalā) ar bloku un to sauc par blokkarteri (piem.auto dzinēji) Tādējādi,gultņu sēžas izmuļļā KARTERIM,nevis blokam. Motocikliem parasti ir 2 karteri -kloķvārpstai un ā/k, kas izvietoti vienā detaļā.Ir arī atsevišķi.

bbarda
22.Mar 22:02
+ 0
patīk
- 3
Paldies par skaidrojumu bet man tas vairāk izskatās pēc kapeikpišanu!
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā