Nobrauc kādus pārdesmit kilometrus uz pilnu jaudu un skaties sveces krāsu. Ar noteikumu, ka sveces kvēlskaitlis daudzmaz atbilstošs. Sveces elektrodu un izolatora izskats pastāstīs visu. Atstarpei starp elektrodiem jābūt tādai, kā to nopirki veikalā. Locīsi - sabojāsi.
Es to karburatora regulesanas skruvi visas pozicijas izmeginaju pat braucot, tas butiski neko neietekmeja.
Vienigi tas karburatora vacins augsejais nav taisns un gar malam tur var piesukt gaisu.
Es so karburatoru vairs uz citu braucamo nevaru parbaudit jo nav tuvuma otrs mopeds. Un tagad jau daudz reizes tas ir izjaukts un paregulets.
Mazums kas, bet citreiz var gadīties to karburatoru par stipru pievilkt un atliek tās ļipas, tad arī var sūkt gaisu iekšā. Vēl skaties vai blīvslēgi vietā un nesūc gaisu un pārbaudi vai pat izgriez jaunas blīves.
paldies par ieteikumiem. Tās karburatora ļipas es pašā sākumā jau pārbaudīju un savedu kārtībā ar vīli visu plakni novīlēju un ar metāla lineālu pārbaudīju lai nav nekādas spraugas.
Sveiki motorgalvas!
Motors v501 uzsilstot zūd jauda. Pirms remonta cik atceros ,ka tāda problēma nebija. Motors gan kādus 10 gadus nostāvēja, tagad samainīju kloķvārpstu, virzuli ar gredzeniem. Pieleca ļoti labi likās viss ok. Bet nekā. Pašam liekas ,ka kautkas uzsilstot sāk sprūst, vizulis cilindrā slīd brīvi, gredzenu atstarpe ~0.50mm. Virzuļa pirksts brīvi griežas. Varbūt kādam ir ideja. Padies jau iepriekš.
Ir tada problema vairas motoriem.Izmet āra to jaunā kaluma virzuli un gredzenus,tie neies ar,mekle veca kaluma.Es šito slimibu risinaju savadak,ar hondas dio cilindru un virzuli.
Vel var virzuļus pielasīt no hondas balli un hondas dio, tikai japarurbj gredzenu atslegas.labi strada uz veca kaluma cilindriem,uz jaunajiem aizmirsti,