Aizmirsi paroli?


vello
04.Mar 20:03
+
patīk
-
Visdrīzāk, ka tā ir Sarkanā Zvaigzne līdz 1950 gadam. Bildē īsti nevaru saprast kāds ir tas rāmja numurs. 1950 gadā sāka ražot Rīga 10/20 un pārgāja uz jaunajām emblēmām ar Rīgas panorāmas skatu. Rīga 10/20 numerācija jau bija jaunā (ar gada skaitli). Taču pārejas perioda ražojumiem ir sastopami dažādi varianti. Vienam igaunim ir Rīga 20 ar veco numerāciju 390663 virs emblēmas, bet jau ar jauno emblēmu. Tas, starp citu ir lielākais Ērenpreisa numerācijas numurs kādu esmu sastapis. Vācu okupācijas un pēckara periods Sarkanās Zvaigznes ražojumiem ir maz pētīts un tādēļ ļoti interesants. Es vācu kopā visu zināmo šī perioda velosipēdu rāmju numurus lai saliktu kaut kādu bildi kas, kurā gadā tika razots.
giko, kāds rāmja numurs ir tam Tavam 43.gada SZ velosipēdam? Kada viņam ir emblēma ?

vello
04.Mar 20:03
+
patīk
-
Visdrīzāk, ka tā ir Sarkanā Zvaigzne līdz 1950 gadam. Bildē īsti nevaru saprast kāds ir tas rāmja numurs. 1950 gadā sāka ražot Rīga 10/20 un pārgāja uz jaunajām emblēmām ar Rīgas panorāmas skatu. Rīga 10/20 numerācija jau bija jaunā (ar gada skaitli). Taču pārejas perioda ražojumiem ir sastopami dažādi varianti. Vienam igaunim ir Rīga 20 ar veco numerāciju 390663 virs emblēmas, bet jau ar jauno emblēmu. Tas, starp citu ir lielākais Ērenpreisa numerācijas numurs kādu esmu sastapis. Vācu okupācijas un pēckara periods Sarkanās Zvaigznes ražojumiem ir maz pētīts un tādēļ ļoti interesants. Es vācu kopā visu zināmo šī perioda velosipēdu rāmju numurus lai saliktu kaut kādu bildi kas, kurā gadā tika razots.
giko, kāds rāmja numurs ir tam Tavam 43.gada SZ velosipēdam? Kada viņam ir emblēma ?

vello
04.Mar 20:16
+
patīk
-
Vēlreiz uzmanīgi paskatījos to numerāciju fotogrāfijā. Izskatās, ka tie pēdējie cipari tiešam būs 1951.gads.
Tādā gadījumā jādomā, ka velosipēdu jaunais dizains parādījās tikai 1952.gadā. Bet vēl 1951.gadā saglabājās vecais dizains bez trafareta uzraksta Rīga 10/20. Numerācija jau bija jaunā, tikai vēl vecajā vietā-virs emblēmas. Man ir 1952.gada SZ oriģinālā stāvoklī. Tad jau bija gan dizains jaunais, gad arī numerācija jaunā vietā unz sedlu mufes. http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1551723374-img-0641.JPG

mckk
06.Mar 18:04
+
patīk
-
vello 25.Feb 2019 17:22
Vajadzētu redzēt foto no rāmja galvas, vietas kur parasti stiprinās emblēma.


Paldies par atbildi, pievienoju pāris bildes ar rāmja galvu. Attālums starp emblēmas kniedējuma vietām – 6,8 cm.

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1551888240-img-5691.JPG
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1551888251-img-5692.JPG

wiper
06.Mar 22:41
+
patīk
-
brocis 1.Dec 2018 14:13

Nezinu vai vēl aktuāli, bet komentārs par Taviem velo

Dāmu ričukam no pirmskara velo ir tikai rāmis un sedlu stute
Abi rati, sedli, dubļinieki, bagažnieks no pēckara/mūsdienu ričukiem
Zobrats no RVR Rīga 20 agrīniem modeļiem, kad vēl klanis ar vītnii skrūējās zobratā.
Ja zemāk izlasāmos postos redzams, ka mans rāmis 162'351 ir 1940.gada, tad visticamāk Tavs 150'169 visticamāk 1940.gada.

Par Ozolnieku
Līdzīgs stāsts - oriģināls ir rāmis un stūre. Klaņi un zobrats ir no dāmu ozlonieka, sedli no RVR Rīga 10, pieļauju, ka agrīnām versijām bija vītās atsperes. Ražojuma gadu jājautā lietotājam Vello

wiper
06.Mar 23:13
+
patīk
-
mckk 6.Mar 2019 18:04


Tas, kas man krīt acīs ir aizmugurējā dakša (augsšdaļa), cauruļu savienojošie tilti un stūres furnitūra. Viss nu ļoti izskatās pēc Latvello izņemot ciparu šriftu uz rāmja. Ja pareizi saprotu mazo darbnīcu faķīri mēdza ne vien paši lodēt rāmjus, bet arī pirkt tos gatavus no lielajiem ražotājiem kā GEO un Latvello. Tad nu pēc manas teorēmas sanāk, ka šim vajadzētu būt Latvello rūpnīcas rāmim (to viegli pārbaudīt salīdzinot ar kādu citu Latvello rāmi), kurš nācis bez numerācijas, numerāciju piešķīrusi mazā darbnīca. Kādi bijuši klaņi, rati utt, mēs varam tik zīlēt kafijas biezumos. Šajā teorijā mani mulsina fakts, ka dakšu gali ir niķelēti - vai latvello tirgotu niķelētus rāmjus bez rāmju numuriem, plikus metāla vēl šķiet loģiski, bet niķelētus? Zināms, ka arī atsevišķas mazās darbnīcas spēja pacelt galvanizāciju, HVZ šie tikai mani prātojumi.

2. versija. Ričuku zādzības arī brīvvalsts laikā gāja uz urrā, ja palasa Valdības vēstnesī publicēto, tad brīžiem sajūta pārņem, ka zaga vairāk kā mūsdienās. So zagts ričuks, noslīpēts numurs, pārsists jauns nr. To varētu noteikt kārtīgi nopētot/pamērot vai numura vietā nav izteikti plānāks metāls jo tie cipari nav nemaz tik sekli iesisti, nedomāju, ka kāds simetriski visu cauruli slīpētu, visticamāk tikai pusi no tās, lai nemana ka slīpēts, otra puse būtu oriģinālā biezumā.

vello
07.Mar 09:04
+
patīk
-
wiper 6.Mar 2019 23:13

Latvello vairumpircējiem un darbnīcām netirgoja rāmjus bez numuriem. To es skaidri zinu, jo esmu pētījis Latvello pārdošanas dokumentus arhīvā. Tur skaidri ir ierakstīts kam, kurā datumā ir pārdoti gatavi rāmji no numura XXX līdz numuram XXX. Ja darbnīcai vai veikalam bija savas emblēmas, tad pasūtot attiecīgos rāmju daudzumus, viņi fabrikai iedeva emblēmas, dekāles u.t.t. Fabrikā, ražojot rāmjus, jau tos nokrāsoja un pielika emblēmas. Tāds pasūtītājs piemēram bija K.Ozols, Jelgavā un daudzi citi. Lipertam to bija visvairāk.
Kas šis ir īsti bijis nezinu. Man gribētos domāt, ka tas varētu būt "Dobelnieks" P.Vēveris, Dobelē. Tās ir tikai manas izjūtas. Interesanti, kur tas rāmis ir atrasts ?
Visdrīzāk tas rāmis ir būvēts darbnīcā uz vietas, izmantojot Latvello daļas, vai arī otrs tavas versijas variants. To es arī varētu apstiprināt. Zagtus riteņus pārbūvēja pat darbnīcas. Policija pieķēra un sodīja. Pat lika cietumā.

mckk
11.Mar 03:28
+
patīk
-
Ritenis atrasts Mārupē. Paldies par viedokļiem, priekš sevis pieņemšu, ka Latvello/Dobelnieks.

Nekas slīpēts neizskatās.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā