20.Oct 2019 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
Labdien! Gribētu atjaunot velosipēdu, amatieru līmenī. Vai varat palīdzēt uzzināt velosipēda nosaukumu un izlaiduma gadu, varbūt ir kāds interesants stāsts par šo? Ko ieteiktu darīt, vai tieši nedarīt, lai kaut ko nesabojātu?
Labdien! Gribētu atjaunot velosipēdu, amatieru līmenī. Vai varat palīdzēt uzzināt velosipēda nosaukumu un izlaiduma gadu, varbūt ir kāds interesants stāsts par šo? Ko ieteiktu darīt, vai tieši nedarīt, lai kaut ko nesabojātu?
Tavs velo būs ražots 1940.gadā G.Ērenpreis rūpnīcā. Saskaņā ar 1940.gada GEO katalogu "speciāls zobrats" nāca tikai "Speciāls" modeļiem, bet manā rīcībā nav tik detalizētas info, kas šo pieņēmumu apstiprinātu vai noliegtu. (priecāšos, ja kāds dalīsies novērējumos). Ja tas ir modelis "Speciāls", tad uz vertikālās caurules būtu jābūt šāda uzraksta atliekām. Iespējams tām ar melnu krāsu pārmēlēts pāri tāpat kā GĒO uzrasktam uz ķēžu sarga
Vietās, kur uzmālēta krāsa pa virsū, kā uz ķēdes sarga - tur ar smalku smilšpapīru var mēģināt slīpēt krāsu nost. Tālāk jau visu izjaukt/salikt jaunus smāķus. Foruma biedrs vello palīdzēs ar jaunājm pedāļu gumijām, jo šīs izsaktās savu nokalpojušas
Varbūt atkarīgs no apgaismojuma, bet man akurāt izskatās, ka šīs būs hromētā versija, kas vismaz manā vērtējumā šo velo padara par kripatu interesantāku kā plašāk sastopamo niķelēto versiju.
Kopumā tiešām ļoti labs izejmateriāls! Vēl tikai jāpiemeklē oriģinālie sedli ar stuti un dubļusargi un būs izcili!
Ko nederīt! Pavisam noteikti nenest uz smilšu strūklu un neveikt pilnu krāsojuma rekonstrukciju, rāmis ir pietiekami dzīvelīgs ar labu niķeli/hromu, esošais krāsojuma ir ļoti labi uzfrišaināms to nesabojājot. Ja vēlies jaunu/ spīdīgu krāsu/līnijas un dekolus, tad varu piedāvāt rāmi uz kā izpausties
Feļļas izsaktās labi parūsējušas, līdz ar to atkarībā no rūsas daudzumu vai nu smilšot un krāsot melnas (jo arī tādas nāca oriģināli atsevišķiem modeļiem) vai arī niķelēt/hromēt , taču tas būs diezgan sālīts pasākums.
Tas tā lielos vilcienos. Patīkami, ka vispirms vērsies pēc padoma, nevis sāki ar neapdomīgu pašdarbību, ir zināmi vairāki piemēri, kad ļoti labi rāmji ir sabojāti.
Tikai viens jautājums - paredzēts dāmai vai kungam pārvietoties? Laikam esmu vecmodīgs, bet kaut kā jocīgi redzēt, kad čaļi uz klasiskiem dāmu rāmjiem pārvietojas.
Paldies, par interesantājām un noderīgajām atbildēm... varbūt kādam vēl ir kas sakāms,vēl pameklēšu un apkopošu informāciju par restaurāciju. Gribētos saglabāt maksimāli oriģinālu. Velosipēda lietotājs pašlaik nav zināms, bet pats ar noteikti pavizināšos,(protams daudz darba vēl priekšā) Vēlreiz paldies!!!
Kas šis varētu būt par velo? Biznesu taisīt negribu, tīri pašam priekš sevis interesē vai tas ir kāds PSRS meistardarbs vai tomēr pirmskara... Rāmja numurs pie stūres 60149
Tavs velo tiešām būs G. ERENPREIS rūpnicas darinājums. Trīsdesmitie gadi, tiea gan no pirmskara velo tikai rāmja komplekts, stūre un bagāžnieka palicia. Dubļinieki, zobrats,pedāļi,domājams arī rati, būs pēckara RVR ražojums. Sēdekelis no Gaujas, vai cietiek agrīnajiem mopēdiem Rīga 1/5/7 un tml. Vērtība šādam velo būs niecīga, lai gan šī modeļa rāmji man personīgi ļoti patīk, kaut arī skaitījās budžeta variants pirmskara gados.
16.Jun 2020 Ziņojums ir atzīmēts kā neatbilstošs foruma noteikumiem (*) un ir ar ierobežotu redzamību.
+
-
Lūdzu palīdziet- kurš no šiem ratiem būtu atbilstošs 1937 gada kungu G. E Original modelis A.
Ar pakaļējo ratu ir skaidrība, jo uz rumbas ir G.E. marķējums, bet ar šiem priekšējiem netieku gudrs.
P.S.
Meklēju 1937 kungu G.E. Original mod. A pakaļējo dubļu sargu
Lūdzu palīdziet- kurš no šiem ratiem būtu atbilstošs 1937 gada kungu G. E Original modelis A.
Ar pakaļējo ratu ir skaidrība, jo uz rumbas ir G.E. marķējums, bet ar šiem priekšējiem netieku gudrs.
P.S.
Meklēju 1937 kungu G.E. Original mod. A pakaļējo dubļu sargu .
Tieši tā, izlaboju kļūdu, tā ir, kad pirms pusnakts raksta