Aizmirsi paroli?


wiper
23.Sep 23:05
+
patīk
-
uldiss 22.Sep 2019 22:07


Tieši tā, izlaboju kļūdu, tā ir, kad pirms pusnakts raksta :D

darzabaseins
20.Oct 12:27 | Pēdējo reizi labots 20.Okt 2019 19:50; labots 1 reizi
+
patīk
-
Labdien!

darzabaseins
20.Oct 20:51
+
patīk
-
Labdien! Gribētu atjaunot velosipēdu, amatieru līmenī. Vai varat palīdzēt uzzināt velosipēda nosaukumu un izlaiduma gadu, varbūt ir kāds interesants stāsts par šo? Ko ieteiktu darīt, vai tieši nedarīt, lai kaut ko nesabojātu? http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1571593856-20191020-204541.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1571593870-20191020-204435.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1571593879-20191020-204517.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1571593888-20191020-204606.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1571593902-20191020-204620.jpg http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1571593909-20191020-204654.jpg

kasits
20.Oct 21:33
+
patīk
-
Tev tacu uz bremzu meles un rumbas ir rakstits marka, ka ari uz lielas zvaigznes. GEO. GUSTAVA erenpreiss original

wiper
21.Oct 20:06 | Pēdējo reizi labots 21.Okt 2019 20:56; labots 1 reizi
+ 1
patīk
- 0
darzabaseins 20.Oct 2019 20:51


Sveicināts retrovelo entuziastu pulkā ;)

Tavs velo būs ražots 1940.gadā G.Ērenpreis rūpnīcā. Saskaņā ar 1940.gada GEO katalogu "speciāls zobrats" nāca tikai "Speciāls" modeļiem, bet manā rīcībā nav tik detalizētas info, kas šo pieņēmumu apstiprinātu vai noliegtu. (priecāšos, ja kāds dalīsies novērējumos). Ja tas ir modelis "Speciāls", tad uz vertikālās caurules būtu jābūt šāda uzraksta atliekām. Iespējams tām ar melnu krāsu pārmēlēts pāri tāpat kā GĒO uzrasktam uz ķēžu sarga ;)

Vietās, kur uzmālēta krāsa pa virsū, kā uz ķēdes sarga - tur ar smalku smilšpapīru var mēģināt slīpēt krāsu nost. Tālāk jau visu izjaukt/salikt jaunus smāķus. Foruma biedrs vello palīdzēs ar jaunājm pedāļu gumijām, jo šīs izsaktās savu nokalpojušas

Varbūt atkarīgs no apgaismojuma, bet man akurāt izskatās, ka šīs būs hromētā versija, kas vismaz manā vērtējumā šo velo padara par kripatu interesantāku kā plašāk sastopamo niķelēto versiju.

Kopumā tiešām ļoti labs izejmateriāls! Vēl tikai jāpiemeklē oriģinālie sedli ar stuti un dubļusargi un būs izcili!

Ko nederīt! Pavisam noteikti nenest uz smilšu strūklu un neveikt pilnu krāsojuma rekonstrukciju, rāmis ir pietiekami dzīvelīgs ar labu niķeli/hromu, esošais krāsojuma ir ļoti labi uzfrišaināms to nesabojājot. Ja vēlies jaunu/ spīdīgu krāsu/līnijas un dekolus, tad varu piedāvāt rāmi uz kā izpausties :)

Feļļas izsaktās labi parūsējušas, līdz ar to atkarībā no rūsas daudzumu vai nu smilšot un krāsot melnas (jo arī tādas nāca oriģināli atsevišķiem modeļiem) vai arī niķelēt/hromēt , taču tas būs diezgan sālīts pasākums.

Tas tā lielos vilcienos. Patīkami, ka vispirms vērsies pēc padoma, nevis sāki ar neapdomīgu pašdarbību, ir zināmi vairāki piemēri, kad ļoti labi rāmji ir sabojāti. :(

Tikai viens jautājums - paredzēts dāmai vai kungam pārvietoties? Laikam esmu vecmodīgs, bet kaut kā jocīgi redzēt, kad čaļi uz klasiskiem dāmu rāmjiem pārvietojas.

darzabaseins
21.Oct 20:46
+
patīk
-
Paldies, par interesantājām un noderīgajām atbildēm... varbūt kādam vēl ir kas sakāms,vēl pameklēšu un apkopošu informāciju par restaurāciju. Gribētos saglabāt maksimāli oriģinālu. Velosipēda lietotājs pašlaik nav zināms, bet pats ar noteikti pavizināšos,(protams daudz darba vēl priekšā) Vēlreiz paldies!!!
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā