Aizmirsi paroli?


Spark
14.Jul 2012
+
patīk
-
Krišjānis 14.Jul 2012 00:28
Tev ātrais reduktors ir ar 9 zobu šneku?

Reduktora šneka un gliemeža attiecība - 10X35. Ar "deviņnieku" varēju vēl mierīgi pārslēgties uz ceturto ātrumu, ar jauno pat lēni uzsākt ir grūti.
Andris_Z 14.Jul 2012 15:11
Kas notiek kad gaisa filtra elementu izņem pavisam ārā?

Tad var "izgriezt" dzinēju līdz galam. Bet ... problēma ir dziļāka. Laicīgi nepievelkot galvas, tās atnāca vaļā. Tagad jāmaina blīves - Al pie pirmās izpūšanas starp cilindru un galvu vairs pēc tam netur. Blīvju materiālam pasūtīts kapars, taču vispirms mēģināšu likt speciālās paranīta blīves, ar metāla armējumu.
Jebkurā gadījumā - Urāla sāga turpinās!

Spark
14.Jul 2012
+
patīk
-
Andris_Z 14.Jul 2012 15:11
Tur kaut kā ļoti vājš degmaisījums saregulēts. Vai tad karburātora degmaisījuma sastāvu regulē ar gaisa filtra caurplūdes pretestību? Saskrūvē resnākas galvenās dīzītes iekšā.

Izskrūvējot sveces, tās ir melnas => degmaisījums par treknu. Tas, visdrīzāk, rodas no nepareizā filtra elementa. To nācās pielāgot, jo pasūtīju neīsto. Rezultātā - pārāk liels blīvējums => nepietiekama gaisa padeve. Protams, vēl karburatoru regulēšanai jāiziet cauri.

Spark
19.Jul 2012 | Pēdējo reizi labots 24.Jūl 2012 20:51; labots 1 reizi
+
patīk
-
Urālam nomainītas galvas blīves. Labās galvas blīvei bija izrauta aptuveni ceturtdaļa, tādu redzēju pirmoreiz. Tagad, iebraukšanas periodā ik pēc 30 - 50 km tiek pārvilktas galvas, līdz alumīnijs nosēdīsies. Vakar uzlikts vējstikls, izbraukts krietns līkums jūlija lietū:
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003652/000365136/000036513562_%23_2_%23_semigall.jpg
Ar vējstiklu, bet bez bākugunīm motocikls izskatījās papliks, to vietā pie aizsarglokiem, atbilstošajos kronšteinos, piestiprināti miglas lukturi, kuri maksimāli tuvināti oriģinālajām formām:
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003652/000365136/000036513561_%23_2_%23_semigall.jpg
Piedodiet par pēdējā attēla kvalitāti, bildēts ar telefonu.
Ar GPS pārbaudīts spidometrs. Kļūda, braucot ar "desmitnieku" reduktoru, spidometram ir - 20% līdz - 30%. Atkarībā no braukšanas ātruma.

Spark
24.Jul 2012
+
patīk
-
Nobraukti pirmie 150 km. Rezumē - nobeigtas divas (vecas/pastāvējušas) spidometra pievada troses, izpūstas (un pēc tam nomainītas) abas galvas blīves (paša neizdarība, laikus nepievelkot galvas), pārregulēti karburatori liesākam degmaisījumam (tagad dzinēju var "izgriezt" līdz galam), pieregulēta elektroniskā aizdedze. Manā skatījumā - visai tipiski no jauna salikta dzinēja simptomi iebraukšanas periodā.

Jancīc
24.Jul 2012
+ 0
patīk
- 1
Spark 24.Jul 2012 21:51
(tagad dzinēju var "izgriezt" līdz galam)

Spark 24.Jul 2012 21:51
Manā skatījumā - visai tipiski no jauna salikta dzinēja simptomi iebraukšanas periodā.


Un vai tad ir īsti prātīgi griezt līdz galam piebraukšanas periodā???? Mans opozīts otro tūkstoti ripo pēc atjaunošanas un vēljoprojām nav "griezts līdz galam" ...

zelch
25.Jul 2012
+ 1
patīk
- 0
Mans opozits vispar pec pabeigsanas vel joprojam nav pagriezts :D

Spark
25.Jul 2012
+
patīk
-
Jancīc 24.Jul 2012 23:24
Un vai tad ir īsti prātīgi griezt līdz galam piebraukšanas periodā????

Ar "griezt līdz galam" saprotu pēc iespējas ātrāk līdz galam pavērtu droseļvārstu īsā periodā (~ 2 sekundes). Labāk šādi notestēt moci garāžā, nekā uz ielas atjēgties bez jaudas (tas nozīmē - pie 1/2 jeb par 3/4 atvērta droseļvārsta motocikls vienkārši "aizrijas"). Man šādi ir gadījies, tāpēc labāk visu noregulēju garāžā. Pie kam, motora kompresijas grupa ir savesta normālā darba kārtībā, ievērojot pielaides, tātad iespēja sagaidīt dzinēja "ķīli" šādā veidā - visai maza. Pieļauju, ka meistariem šāda "līdz galam izgriešanas" metode šķitīs diletantiska, tomēr man kā absolūtam amatierim - labs veids, kā pārbaudīt aizdedzi, degmaisījumu, ieplūdes/izplūdes sistēmas darbu.
K-750 ir plakanie karburatori (K-61 vai 63), kuriem nav ne vainas, izņemot lielo apetīti. Urālam uzstādīju K-68 (mazāk rijīgi), kurus noregulēt, vismaz man, ir nedaudz grūtāk.
zelch 25.Jul 2012 08:31
Mans opozits vispar pec pabeigsanas vel joprojam nav pagriezts

Labāk jau pagriezt, citādi pēdējā mirklī var parādīties "bērnības slimības".

zelch
25.Jul 2012
+
patīk
-
Ar pagriezt gribeju teikt ,ka neesmu darbinajis. Stav bez neviena skidruma ieksa un man patik ka ir :)
Ja cilindri slipeti pec virzuliem ,tad iekilesanas iespeja ir stipri mazaka. Pie kam tagad ir pieejama tehnologija ,ar kuru apstradajot cilindru piebrauksana vispar nav vajadziga.
Pats izmantoju k68 un esmu ar viniem apmierinats ,pielec loti labi jauda ari pieklajiga. Vecos karburatorus psihologiski nevaru panest pie patreizejam degvielas cenam.

Spark
25.Jul 2012
+
patīk
-
Pagriezt - iedarbināt, izbraukt līkumu. Man ir gadījies pēc paša veiktiem atjaunošanas un dzinēja kapitālremonta darbiem pirmajā izbraukšanas reizē vilties sevī. Tā bija, kad pirmoreiz savedu šo Urālu braukšanas kārtībā. Braucot pirmo lielāko līkumu uz TA, noķīlēja virzuļi, neilgi pēc tam - kārbas defekts. Ar atjaunoto IŽ'u nobeidzās aizdedzes stators. Tas notika sezonas sākumā, reāli - pāris nedēļas remontam (pie normālas aizņemtības darbā). Morāle no šīm neveiksmēm - pabeigt savest kārtībā un sākt piebraukt moci jau kādu brīdi pirms "normālās" sezonas sākuma, tikko to atļauj laikapstākļi (nav sniega un ledus uz ielām/ceļiem). Tātad pašās marta beigās, aprīļa pirmajā pusē.

zelch
25.Jul 2012
+
patīk
-
Ka jau teicu man patik ka ir.
Pareizi jau tu saki ,ja velas ar sovcikliem braukt ir jadara ,ka tu saki.
Ikdiena izvelos braukt ar ko modernaku un uzticamaku. Ar tiem pieredze pec remontiem nav bijusi tik rugta.

elf
25.Jul 2012
+
patīk
-
Spark 25.Jul 2012 13:54
Braucot pirmo lielāko līkumu uz TA, noķīlēja virzuļi,


Cik bij spēle starp virzuli un cilindru??

Spark
25.Jul 2012
+
patīk
-
elf 25.Jul 2012 16:36
Cik bij spēle starp virzuli un cilindru??

Droši, ka par mazu - toreiz man nebija iekšmēra, nedz arī mikrometra. Līdz aprakstītajam gadījumam pareizas spēles iegūšanu uzskatīju par cilindru meistara uzdevumu. Acīmredzami, tā bija kļūda.

elf
26.Jul 2012
+
patīk
-
Ja noķīlē virzulis, un uz cilindra virsmas tiek pierauts alumīnijs,tad tas ir jānokodina ar sālskābi.
Virzuli pievīlē ar adatvīli.

Spark
26.Jul 2012
+
patīk
-
Alumīniju pie čaulas nepierāva gan. Toreiz, pēc cilindru slīpēšanas, virzuli noķīlēja apakšdaļā - zem apakšējā eļļas gredzena. Alumīniju "uzrāva" gar virzuli uz augšu, tajā nosprūda eļļas gredzens, līdz ar ko eļļa iekļuva degkamerā. Mocis dūmo, dažubrīd pat negrib strādāt attiecīgais cilindrs - eļļa sita sveci ciet. Nācās vienkārši ar vīli noiet apkārt virzuļu "svārkiem", pēc tam viss kārtībā.

Spark
04.Aug 2012 | Pēdējo reizi labots 09.Sep 2012 10:40; labots 1 reizi
+
patīk
-
Šodien nomainīju abu galvu blīves un tapskrūves (pasūtītas pie virpotāja - par 5 mm garākas skrūves un par 3 mm garāki uzgriežņi). Ar paranīta blīvēm motors strādā labāk - no sākuma baidījos par problēmām samazinātās kompresijas dēļ. Kā nekā - paranīta blīves ir par 1,5 mm biezākas, nekā alumīnija. Nomainīju attēlā pa kreisi redzamo komplektu pret komplektu "pa labi".
http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W0003664/000366329/000036632824_%23_2_%23_semigall.jpg
Izmērīju degvielas patēriņu: 5L/100km.

elf
06.Aug 2012
+
patīk
-
1.5mm tas tač ļoti daudz priekš kompresijas. Ja tagad strādā labāk,tad ieprieķšējai kompresijas pakāpei varētu būt nepareiza aizdedze..

Spark
09.Sep 2012
+
patīk
-
Pirms brauciena uz Munameģi izlēmu piestiprināt motociklam sānu somas. Veikalā "Armijai un civilajiem" iegādātas zveidru armijas mugursomas ar metāla cauruļu rāmi.
Tālāk, pēc somas rāmja izmēriem izgatavots plakandzelzs rāmis ar leņķu plauktiem. Visas sastāvdaļas (izņemot Al plakandzelzi,tas no saviem krājumiem, bet droši aizstājams ar caurumoto plakandzelzi) iegādājamas būvniecības veikalos:

http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003695/000369497/000036949693_%23_2_%23_semigall.jpg

Te visas daļas saskrūvētas kopā:

http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003695/000369497/000036949690_%23_2_%23_semigall.jpg


Piestiprinājums pie motocikla. Izņemam aizmugurējā dubļu sarga srūves, to vietā liekam vītņstieni (m8 X 130 mm), nofiksējam no abām pusēm. Pie tā pieskrūvēts rāmis. Apakšdaļā ar plakandzelzi tas atsiets pret pasažiera kāpsli:

http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003695/000369497/000036949691_%23_2_%23_semigall.jpg

Somas pie rāmja stiprinātas ar plastmasas savilcējiem. Rezultātā tas izskatās tā:

http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003695/000369497/000036949694_%23_2_%23_semigall.jpg

http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003695/000369497/000036949692_%23_2_%23_semigall.jpg

Labajā pusē rāmis papildus stiprībai ar metāla savilcēju atsiets pret izpūtēja galu. Brauciens uz Munameģi pierādīja, ka papildus stiprībai somas rāmi vajadzēja atsiet vēl pret ceturto punktu. Līdzīgā kārtā, kā pret dubļusargu, somu rāmja augšējo siju ar garāku skrūvi piestiprināt pie amortizatora augšējas skrūves. Jāsameklē tikai gara skrūve/vītņstienis ar m8 smalko vītni. Somas ir ļoti ietilpīgas, brezents iekšpusē gumijots. Papildus drošībai visas mantas vēl ieliku lielajos maisos. Pēc ļoti lietainā brauciena - viss sauss.

Spark
24.Oct 2012
+ 2
patīk
- 0
Sezonas noslēguma pasākumi.
Aizbraucu uz nummuru salīdzināšanu:
http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W0003734/000373321/000037332019_%23_2_%23_semigall.jpg

Te jau ar jauno tehnisko pasi, mīnuss - uz dokumenta zaudēts skaisti sarkanbaltsarkanais LV marķējums:

http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W0003734/000373321/000037332020_%23_2_%23_semigall.jpg

Pirms ziemas guļas apciemoti vecākie brāļi Motormuzejā:

http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W0003734/000373321/000037332021_%23_2_%23_semigall.jpg

Atvienoju akumulatoru, kamēr motors vēl silts, noleju veco eļļu:

http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W0003734/000373321/000037332022_%23_2_%23_semigall.jpg

Te jau zem jauna pārsega, mocis iekārtots pārziemošanai:

http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W0003734/000373321/000037332023_%23_2_%23_semigall.jpg

Braukšanas sezona ir beigusies. Summa summarum: nobraukti 2200 km, pie 1000 mainīta eļļa, nācās arī mainīt galvas blīves (no Al uz paranīta). Pie blīvju maiņas pieregulēti vārsti. Nācās nomainīt arī gaisa filtru uz tradicionālo makšķerauklu, kā arī saplīsa vecie sēdekļu gumijas spilveni, pasažiera rokturis un spidometrs. Nekas cits manu braukšanas mieru netraucēja.
Ziemā - jānopulē vārstu vāki, reduktors, jānocinko bremžu svira, jānomaina spidometrs un rokturis, kurā dzelzs trose aizvietota ar virvi.

Lai dzīvo jaunatklātā garāžas sezona!

Spark
04.Apr 2013
+ 1
patīk
- 0
Sezonas sākumā Urāls ticis pie jauniem spoguļiem, ar nerūsošā tērauda plakandzelzi pastiprināts vējstikls:

http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003843/000384235/000038423492_%23_2_%23_semigall.jpg

kā arī savests kārtībā pasažiera sēdeklis (jauns rokturis un sailentbloks):

http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003843/000384235/000038423495_%23_2_%23_semigall.jpg
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā