Aizmirsi paroli?


Spark
07.Apr 2012
+
patīk
-
Galvas.

Par 3/10 mm nofrēzētas galvu sadurvirsmas.
Kā arī izpresētas vārstu vadīklas:
http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003579/000357883/000035788255_%23_2_%23_semigall.jpg
http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003579/000357883/000035788254_%23_2_%23_semigall.jpg

Ar tām urāla dzinējam vienmēr bijušas problēmas - izdilums, līdz ar ko vārstu kātu lufte. Atkal jautājums speciālistiem (tēmēju uz Elf) - runā, ka šīs esot identiskas VAZ vadīklām. Vai tas tiesa?

aabele
07.Apr 2012
+
patīk
-
Ar bildē redzamajām detaļām vari ietestēt tā amoto veča ultraskaņas tīrīšanas pakalpojumu.

Ruu@uto
08.Apr 2012
+
patīk
-
> Spark
Nu, nezinu , nezinu par tām vadīklām - bildē redzamās pat aptuveni neatgādina
VAZ vadīklas pat pēc izskata... Varbūt VAZ vadīklas var izmantot kā sagataves
vajadzīgo izgatavošanai, ja vārstu kāti ir 8 mm diametrā un ārējais diametrs
atļauj?

elf
08.Apr 2012
+
patīk
-
Par ural vadīklām nezinu vai ir vienādas ar vaz.Bet čuguna vadīklām ir tas plus ,ja būs par stingru tad tās vārsts izēdīs.Bronzas vadīklās vārsts noķīlēs.Neaizmirsti ligzdas pēc tam pārfrēzēt.

zelch
08.Apr 2012
+ 1
patīk
- 0
Ja Uralam tadas pasas vadiklas ,ka Dnepr ,tad der no Vaz. Ja pareizi atceros jasaisina bija. Pasam vairakas Dnepr galvas ar jaunam Vaz vadiklam.

Spark
09.Apr 2012
+
patīk
-
Īsumā skaidrs, paldies par padomiem!

Spark
12.Apr 2012 | Pēdējo reizi labots 24.Mai 2012 16:05; labots 1 reizi
+
patīk
-
Galvas attīrītas ar ultraskaņu, pie A-moto. Iegādātas VAZ vadīklas (attēlā pa labi, oriģinālās - pa kreisi). Tātad, ārējais un iekšējais diam. ir vienādi, nedaudz atšķiras augšējā daļa - VAZ vadīklām nav atdures.

http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003583/000358256/000035825521_%23_2_%23_semigall.jpg

Vadīklas iepresētas, abas galvas nodotas SIA "RAMOTO" vīru rokās - vārstu pieslīpēšana, arī sveces vītnes restaurācija:

http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003583/000358256/000035825518_%23_2_%23_semigall.jpg

Par to vēl atsevišķs stāsts - noraujot galvai pa labi standarta sveces vītni kāds to pārurbis uz 18 mm un lietojis "resno" sveci. Arī šī vītne norauta, līdz ar ko bronzas pāreja vairs tur nelīda. Atliek tikai aizkausēt caurumu un iegriezt jaunu vītni, kā to solīja izdarīt pieredzējuši vīri.

Spark
24.May 2012 | Pēdējo reizi labots 30.Mai 2012 22:03; labots 2 reizes
+
patīk
-
Vadu vilkšana visā tās krāsainībā:

http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003610/000360984/000036098360_%23_2_%23_semigall.jpg

zelch
31.May 2012
+
patīk
-
Apsveicu! Novelu izdevusos motosezonu! ;)

Na4o
31.May 2012
+
patīk
-
Skaisti ,bet lai butu vel skaistāk tos sēdekļus iesmērē ar apavu smēri un pēctam kārtīgi notīri kad busjau nokaltusi savādāk smērēs bikses

Spark
31.May 2012
+
patīk
-
Paldies par sveicieniem un padomiem!

Vēl jau diezgan daudz darba - jāpabeidz savilkt vadi, jāpievieno visas lampas/slēdži, jāuzliek klusinātājs, sajūga un bremžu troses, karburatoru gaisa caurules, vadītāja kāpšļu gumijas, priekšējais vējstikls, kājsargi. Noteikti, vēl kāds sīkums atradīsies. Pats galvenais - jāizpestī nummurs no CSDD!

Spark
21.Jun 2012
+ 2
patīk
- 1
Sīkumi ir pabeigti, gandrīz. Tā izskatās šajā brīdī:

http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003631/000363001/000036300001_%23_2_%23_semigall.jpg
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003631/000363001/000036300002_%23_2_%23_semigall.jpg

Pašā vakarā, pievelkot priekšējās bremzes, atklājās brīvkustība traversos. Pašam acīs krīt nepulētais reduktors, vārstu vāki.
Kā arī joprojām moka neizpratne par akumulatora kasti - vai tai jābūt kā K-750? Vai Urālam ir savādākas konfigurācijas?

Spark
30.Jun 2012
+ 5
patīk
- 0
Garāžas ēra ir beigusies!
Šodien Urālam sekmīgi izieta tehniskā apskate.
http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003637/000363677/000036367697_%23_2_%23_semigall.jpg
Ceļš līdz tai bija gana interesants. Šorīt ap 9 ierados garāžā, lai "pabeigtu sīkumus". Pa ceļam uz skati vēlreiz atnāca vaļā priekšējās dakšas gultņi, kā arī parādījās brīvkustība aizmugurējam ratam. Atgriezos, vēlreiz "pabeidzu sīkumus", noliku vēlāk elektronisko aizdedzi, no kā motora darbība kļuva manāmi vienmērīgāka. Pa ceļam saniķojās spidometra pievada trose, to atvienoju. Pirms skates satikta forumā redzamā Pannonija (lietotājs - armands1976, laikam). Arī tam pa ceļam nācies mainīt riteni. Ar no Pannonijas palienēto skrūvgriezni savesta kārtība trose. Apskate ievilkās uz pusstundu, tika saukts maiņas vecākais, jo rāmja nummurs nav nedz uz VIN'a, nedz uz paša rāmja. Acīrmedzami, padomju laikos tas pirkts kā rezerves daļa, jeb pie pirmās LV reģistrācijas inspektors tos nav spējis atšifrēt, un pasē ir vien ***. Pārfrāzējot labi zināmos klasiķus, morāle no tā visa - - "Urāls - tas ir PIEDZĪVOJUMS!"

aabele
01.Jul 2012
+ 19
patīk
- 1
Ja tev būtu pareizais pļerdaks (iž vai Rīga) tad noteikti te būtu pilns ar apsveikumiem un izdevušās sezonas vēlējumiem, bet tā kā pārvietojies ar kolhozu agronomu vai mežsargu spēkratu, - apsveikumu vietā svilpo vējš!

P.S. Novēlu daudzus jo daudzus kilometrus!

ja
01.Jul 2012
+ 1
patīk
- 10
patiesības labad jāņem vērā: pats vasaras vidus-nopietni cilvēki reti dabū pie datora piesēst...gaidu pieteikumu uz aak-40, starp citu arī no pārējiem gaidu!

Spark
10.Jul 2012
+ 1
patīk
- 0
Paldies par vēlējumiem un ielūgumiem, kungi! Šovakar mēģināšu doties ar Urālu atkal ielās.

Spark
11.Jul 2012
+ 5
patīk
- 0
http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003645/000364473/000036447221_%23_2_%23_semigall.jpg
Izbraukt izdevās tikai šovakar. Pirms tam nomainīts spidometrs, sakārtota pievada trosīte. Rezultātā nobraukti 40 km. Motors gaitā normāli strādā līdz "pus gāzei", pēc tam sāk klepot un slāpt. Pieņemu, ka vainīgs neoriģinālais gaisa filtra elements - bez tā varēja dzinēju "izgriezt" līdz galam. Jātin būs vien atpakaļ makšķeraukla un jālej iekšā eļļa. Dēļ šīs problēmas nevarēju arī pilnībā izbaudīt "ātro" reduktoru - dzinējam nepietika jaudas, lai ieskrietos līdz ceturtajam pārnesumam. Tā kā braucām divatā, tikai vienreiz (virzienā no kalna) sanāca pārslēgties uz "ceturto", taču tas vairs nebija kruīza ātrums, ceļa posmā, kur atļauts pārvietoties ar 70 km/h.

protektors3
12.Jul 2012
+ 6
patīk
- 0
Smagie MO īpaši mani nepiesaista, bet šis ir izdevies glauns :like: ;) Liels respekt par darbu :like:

Krišjānis
14.Jul 2012
+ 2
patīk
- 0
Skaisti! Tev ātrais reduktors ir ar 9 zobu šneku?

Andris_Z
14.Jul 2012
+ 1
patīk
- 0
Spark 11.Jul 2012 22:50
Pieņemu, ka vainīgs neoriģinālais gaisa filtra elements - bez tā varēja dzinēju "izgriezt" līdz galam.

Kas notiek kad gaisa filtra elementu izņem pavisam ārā? Tur kaut kā ļoti vājš degmaisījums saregulēts. Vai tad karburātora degmaisījuma sastāvu regulē ar gaisa filtra caurplūdes pretestību? Saskrūvē resnākas galvenās dīzītes iekšā.
Šitādam verķim jāvelk pēc piebraukšanas vismaz 160km/h.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā