Aizmirsi paroli?


Spark
17.Nov 2011 | Pēdējo reizi labots 17.Nov 2011 22:27; labots 2 reizes
+ 2
patīk
- 0
Sveiki!
Tātad, motocikls Ural M-67, 1987. gada, solo, dokumenti ir. Lēnām sāku to likt kopā 2008. gadā, kad ienācās vēl oriģinālās dzeltenās krāsas miliču solo Urāla rāmis ar sīkām piedevām. http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003489/000348876/000034887564_%23_2_%23_semigall.jpg

Spark
17.Nov 2011
+ 1
patīk
- 0
Kaut kā nesanāk pievienot pareizi bildes, bet tas laikam prakses jautājums.

Spark
17.Nov 2011 | Pēdējo reizi labots 17.Nov 2011 22:28; labots 3 reizes
+ 1
patīk
- 0
Tad agregāts tika pārkrāsots atbilstoši dokumentiem - "tumši zaļš" (izmantoju RAL 6004 toni). http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003489/000348876/000034887566_%23_2_%23_semigall.jpg

Spark
17.Nov 2011 | Pēdējo reizi labots 17.Nov 2011 22:29; labots 1 reizi
+ 5
patīk
- 0
Motocikla komplektācijā tika izmantotas daudzas tam neatbilstošas detaļas - M-62 dzinējs, Dņepra kārba (konstruktīvi gan galvas tiesu pārāka par Urāla), Dņepra rati un panelis. Toreiz mērķis bija braukt, tas arī tika darīts 2009. - 2010. gada sezonās. http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003489/000348876/000034887568_%23_2_%23_semigall.jpg

zelch
17.Nov 2011 | Pēdējo reizi labots 18.Nov 2011 09:12; labots 1 reizi
+
patīk
-
Nu krasa nav mana gaume. Bet ka mocitis ar kuru pa laikam izlaist kadu likumu un pakert motoprieku nav slikts. Lielakais vairums cilveku tapat domas ,ka tas ir kaut kads baigais retro mocits un tiesi tadam tam ari jabut.
Ieraksti mekletaja "ka pievienot bildes" tur bus aprakstits.

aabele
17.Nov 2011
+ 12
patīk
- 0
Pieļauju, ka brīdī, kad tādas "miesasbūves" mocim parādās blaķene, atpakaļgaitas esamība sāk spēlēt ļoti lielu nozīmi.

ja
17.Nov 2011
+ 0
patīk
- 37
kungi, lūdzu ievērot pamatideju vai doties pie motoentuziastiem!

Spark
17.Nov 2011
+ 2
patīk
- 0
Mirklī, kad finanses un tirgus piedāvājums sakrita, tika iegādāti oriģinālie Urāla riteņi, atspieķoti, spieķi nocinkoti:
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003489/000348876/000034887570_%23_2_%23_semigall.jpg
Pie a-moto nokrāsotas rumbas:
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003489/000348876/000034887571_%23_2_%23_semigall.jpg
Un pie virpotāja atjaunots bremžu trumuļu cilindriskums:
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003489/000348876/000034887572_%23_2_%23_semigall.jpg
Iegādāts (nu jau izjaukts kapitālremontam) oriģinālais M-67 dzinējs:
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003489/000348876/000034887573_%23_2_%23_semigall.jpg
Ienākušies un pie a-amoto nokrāsoti oriģinālais panelis un luktura korpuss:
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003489/000348876/000034887574_%23_2_%23_semigall.jpg
Ienākusies augstā stūre:
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003489/000348876/000034887575_%23_2_%23_semigall.jpg
Atjaunots spidometrs (ciparu plates iesaku printēt uz glancēta fotopapīra, attēlā - izprintēts uz kvalitatīva (80gm/2) parastā papīra):
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003489/000348876/000034887576_%23_2_%23_semigall.jpg
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003489/000348876/000034887577_%23_2_%23_semigall.jpg
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003489/000348876/000034887578_%23_2_%23_semigall.jpg
Visbeidzot, pasūtītas arī līdz oriģinālam trūkstošās detaļas (izpūtēja kolektors šodien nopulēts, bildes būs vēlāk):
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003489/000348876/000034887579_%23_2_%23_semigall.jpg
Tas viss notiek pamatidejas vārdā - nākamo sezon mocim aprit sengaidītie 25!

zelch
18.Nov 2011
+
patīk
-
Nu re ,viss virzas uz labo pusi! Moci tacu parkrasosi? Starp citu krasas parregistresana nav ipasi darga ;) :D

Spark
18.Nov 2011 | Pēdējo reizi labots 21.Nov 2011 10:15; labots 1 reizi
+
patīk
-
Mocis noteikti jāpārkrāso. Par kanonu krāsu kombinācijai izvēlējos šo:
http://pic2.fotki.lv/photos2/9/W0003490/000348946/000034894527_%23_1_%23_semigall.jpg
Saprotu, ka no dzelzs detaļām melni oriģinālā krāsu salikumā bijuši tikai amortizatori, sēdekļu kronšteini, pagriezienu lukturu korpusi un kronšteini, panelis un priekšējā luktura korpuss. Ratu dandžiem, kas attēlā ir hromēti,līdzīgi kā rumbām, acīmredzot, jābūt moča pamatkrāsā. Skaidrības nav par gaisa filtru (ienākusies oriģinālā kārba ar visu filtru) - vai viss ir moča pamatkrāsā, vai tikai tā vāks?
Vai vajag mainīt krāsu dokumentos, nezinu. Tāpat viss būss tumši zaļš - garāžā stāv oriģinālā krāsojuma Ural M-67 blakusvāģis, no tā arī tiks ņemts tumši zaļās krāsas tonis.

Spark
21.Nov 2011
+ 8
patīk
- 0
Pieķēros klāt riteņu aploču ģeometrijai. Lielākās galvassāpes parasti sagādā rata astotnieks, ko rada neprecīzi sametinātās aploces gali:
http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003491/000349089/000034908852_%23_2_%23_semigall.jpg
Ar t.s. "olu", ja tā nav pārāk liela, vēl var cīnīties spieķošanas procesā. Pēc rūdītu oppozitoru padoma rīkojos sekojoši. Vispirms no aploces sāniem novīlēju nost metinājuma šuves:
http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003491/000349089/000034908855_%23_2_%23_semigall.jpg
Izmēru aploces iekšējo platumu (52mm), lai pēc korekcijas varētu to atjaunot:
http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003491/000349089/000034908854_%23_2_%23_semigall.jpg
Tālāk lieku aploci uz pēc iespējas gludākas virsmas. Tā kā darbojos mājas pagraba apstākļos, tam lieti noderēja tur kāda atstāts visai putekļains spogulis. Kustinot un griežot pa apli aploci, noteicu, kurā vietā tā cilājas. To atzīmēju:
http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003491/000349089/000034908856_%23_2_%23_semigall.jpg
Lietojot āmuru, laktu un fizisku spēku, aploces mala tiek atgriezta atpakaļ tai paredzētajā vietā:
http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0003491/000349089/000034908857_%23_2_%23_semigall.jpg
Process atkārtojams, kamēr aploce vairs necilājas uz virsmas. Analogas darbības tiek veiktas aploces otrajai malai, neaizmirstot pārmērīt un saglabāt aploces iekšējo platumu pie pamatnes.
Tiekot vaļā no astotnieka, paliek vēl "olas" problēma. Ja tā ir pārāk liela, vislabāk palīdzēt var valcēšana.

Spark
01.Dec 2011
+ 2
patīk
- 0
Dzinēja kārta. Bez dažādiem citiem trūkumiem (izdauzīta sadales vārpstas ierievja vieta,lufte labajā kloķvārpstas klanī, tradicionālais elipses veida izdilums cilindros utml. diagnozes), konstatēju spilgtu 80-to gadu beigu ražošanas pazīmi - "aizauguši" eļļošanas caurumi. Tos izurbu pa jaunam:
http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W0003496/000349592/000034959143_%23_2_%23_semigall.jpg
http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W0003496/000349592/000034959144_%23_2_%23_semigall.jpg
Atvieglināju spararatu (attēlā kreisajā pusē, labajā - standarta detaļa):
http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W0003496/000349592/000034959145_%23_2_%23_semigall.jpg
Rezultāts - detaļa pa kreisi sver divreiz mazāk - 2,5 kg. Ieguvums no minētā - lielāks dzinēja dinamiskums. Mīnuss - nedaudz samazina jaudu, kas svarīgi oppozītam ar blakusvāģi. Solo Urālam (pēc pieredzes) lieliski darbojas pat komplektā ar ātrā reduktora zobratiem ("9-35"), piedodot tam papildus tvirtumu.
P.S. Pamatideja no tā necieš - nedz spararats, nedz zobrati nav ārēji redzami.

Krišjānis
02.Dec 2011
+
patīk
-
Un motocikls nedaudz ekonomiskāks. vismaz pēc teorijas.

aabele
02.Dec 2011
+
patīk
-
Nu un cik tad ēd "neekonomisks" urāls? 5litri/100km?

zelch
02.Dec 2011
+
patīk
-
Neekonomisks ir tad kad brauc ar 301. karbuliem un atverot bakas vacinu seko teksts "johaidi ,kur benzins???" ,bet ekonomisks ir tad ,kad brauc ar 68. karbuliem un pec bakas vacina atverot iesaucies "o ho ,te vel braukt un braukt!!!" ;)

elf
02.Dec 2011
+
patīk
-
aabele :
Nu un cik tad ēd "neekonomisks" urāls? 5litri/100km?


hi....7.5 vismaz.

Spark
17.Dec 2011
+ 1
patīk
- 0
Viss beidzot izjaukts pārkrāsošanai:
http://pic2.fotki.lv/photos2/6/W0003508/000350706/000035070565_%23_2_%23_semigall.jpg

Andris_Z
18.Dec 2011
+
patīk
-
elf :
hi....7.5 vismaz.

Tā ir jābūt. Ja mazāk, tad noteikti kādas ķibeles būs. Tur nav nekādi vakuuma korektori un vēl citi pasākumi ekonomiskai braukšanai. Tas vēl neko nemaina ja K-68 stāv virsū.

motofans
18.Dec 2011
+ 1
patīk
- 0
Pilnīgas muļkibas, uzliec k68 un pārliecināsies ka ir krietni labāk, tie kuri ir uzlikuši k68, ir tikai ieguvēji

Spark
18.Dec 2011
+
patīk
-
Jautājums - vai kāds nezin, kā izņemt stūres saslēgšanas slēdzeni?
http://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003508/000350753/000035075236_%23_2_%23_semigall.jpg
Noņemot nost aizdaru, slēdzene kustas nedaudz brīvāk, tomēr ārā nenāk.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā