Aizmirsi paroli?


Strazdiņš
04.Mar 2018
+ 9
patīk
- 0
Labvakar, vīri!

Nospriedu, ka nav vērts turēt noslēpumā savu ieguvumu, tāpēc sniegšu jums nelielu ieskatu par savu lomu. Jau iepriekš atvainojos par savas "smārtfōna" kameras nespējību.

Pabeidzot studijas nospriedu sevi apbalvot ar potenciālu laika kavēkli - ČZ 175/477.

http://content24-foto.inbox.lv/albums/t/tabasko/CZ-175/20180213-195630.sized.jpg

Motocikls ir 1972.gada izlaiduma un pa šo laiku tam ir bijuši trīs saimnieki Vācijā un es, ceturtais. Diemžēl iepriekšējais saimnieks ar to ir pārstājis braukt 82.gadā un kopš tā brīža ik pāris gadus tas esot ticis tikai iedarbināts uz brīdi.

Nedaudz par kopējo modeļa vēsturi - šis motocikls tika būvēts vairākās versijās laika posmā no 1968.-1977. gadam. Ticis aprīkots ar 172cm³ viencilindra divtaktu dzinēju un ir bijis spējīgs attīstīt 15zs jaudu. Cik esmu par to lasījis un redzējis dažādās bildēs, ir bijuši divu veidu dzinēji. Tāds, kā manam eksemplāram un tā sauktais "Oilmaster" ar atsevišķu eļļošanas sistēmu. Cik nopratu, tad šī modeļa "Sport" modifikācijas bija tieši ar šo "Oilmaster" dzinēju. Tālāku informāciju noteikti vēl iegūšu turpmākajā laikā.

http://content24-foto.inbox.lv/albums/t/tabasko/CZ-175/20180213-195641.sized.jpg
http://content24-foto.inbox.lv/albums/t/tabasko/CZ-175/20180218-190301.sized.jpg
http://content24-foto.inbox.lv/albums/t/tabasko/CZ-175/20180218-190335.sized.jpg
http://content24-foto.inbox.lv/albums/t/tabasko/CZ-175/20180218-190352.sized.jpg
http://content24-foto.inbox.lv/albums/t/tabasko/CZ-175/20180218-190313.sized.jpg

Motocikla oriģinālais krāsojums ir bijis tāds kā debesu zils un ir ticis pārkrāsots melns (redzams pāris vietās uz degvielas tvertnes).
Pozitīvi ir tas, ka, izņemot dažus sīkumus, motocikls ir pilnā komplektācijā, kas ievērjomai atvieglina trūkstošu daļu meklēšanu. Taču negatīvais šajā visā ir fakts, ka motocikls ilgu laiku ir stāvējis, tāpēc man ir diezgan neiespējami pareģot, kādā stāvoklī ir dzinējs. Griezties griežās brīvi un izrāda arī zināmas kompresijas pazīmes. Ātrumi ir vietā un slēdzās. Nākamajā nedēļā būs jāskrūvē nost cilindra galva un jāsāk skatīties, kas lācītim vēderā. Iespējams, ar nepieciešamo mezglu saregulēšanu pietiks, lai motoru atgrieztu dzīvē, bet var gadīties, ka tas tik vienkārši viss nebūs, jo, iespējams, blīvslēgi ir beiguši savus pienākumus.
Kopumā plāns ir sagatavot motociklu gatavu legālai braukšanai pa ceļiem līdz vasaras sākumam/vidum. Tātad, tehniski tas tiks savests nevainojamā kārtībā. Plānoju atstāt jau esošo 6V elektrosistēmu ar kontaktu aizdedzi. Vizuālo stāvokli centīšos atstāt maksimāli autentisku, novēršōt tikai tās problēmas, kuras nekādā veidā neiet cauri - kārta putekļu, nevajadzīgie eļļas pleķi, jāaptur rūsas veidošanās(attīstīšanās) uz aplocēm un citās vietās. Krāsojumu gan ar laiku tomēr gribēšu atjaunot, bet pagaidām tas vēl nav pavisam steidzams pasākums. Iespējams, nākamajai ziemai.

Tad nu atļaušu jums novērtēt manu jaunieguvumu un ar laiku pievienošu bildes no gatavošanas ielai.

ursus
04.Mar 2018
+ 1
patīk
- 0
Sveiks pulkā ! :)

Lai veicas darbos.

Māris97
04.Mar 2018
+
patīk
-
Labs!

Strazdiņš
26.Apr 2018
+
patīk
-
Labvakar visiem!

Esmu sācis ķerties klāt motocikla inspicēšanai, izjaukšanai, trūkstošo detaļu sagādei, esošu remontam vai regulēšanai un visa ģenerāltīrīšanai.

Konstatēju, ka būs vien jāvelk elektrosistēma par jaunu, kas atvieglinās problēmu meklēšanu shēmā, piedevām kārtīgāks skats.

Taču radās tehniska satura jautājums. Varbūt kāds ar spēcīgām zināšanām elektronikā spēs izskaidrot vai dot padomu.

Indukcijas spolei bija, visticamāk, pašrocīgi piestiprināta tāda kā drosele vai tas traucējumu slāpēšanas filtrs(angliski - electrical noise suppressor). Neizskatījās pēc oriģināla. Viens kontakts bija pievienots uz masu, otrs brīvi karājās. Jautājums ir - vai šai komponentei tur vispār ir jābūt? Ja jā, tad kāda ir tās funkcija?

zaika
27.Apr 2018
+
patīk
-
Man liekas ka japietiek ar jaunu sveci attiecigaa karstuma, jo lai neraditu ,,trokshnjus,, (tv un radio viljnos) svechu uzgaljiem bija rupnieciski ekrani, tava gadijuma tas ir risinats pie spoles, ceru ka visu pareizi uzrakstiju

Strazdiņš
27.Apr 2018
+
patīk
-
zaika 27.Apr 2018 09:07
Man liekas ka japietiek ar jaunu sveci attiecigaa karstuma, jo lai neraditu ,,trokshnjus,, (tv un radio viljnos) svechu uzgaljiem bija rupnieciski ekrani, tava gadijuma tas ir risinats pie spoles, ceru ka visu pareizi uzrakstiju


Liels paldies! Papētīju visvisādus materiālus, kas atbilda teiktajam. Radās arī skaidrība par to, kā tas būtu tad jāsaslēdz, lai nekarājās pliki vadi un viss funkcionētu kā nākas. :D

Strazdiņš
11.Jun 00:46
+
patīk
-
Labvakar visiem!

Šis tas ir gājis uz priekšu, diemžēl, bez bildēm pagaidām (intrigai, ja nu kādam ir).
Gaismas strādā, bremzes arī, viss ir saeļļots, griežās/slīd/rit bez problēmām un liekiem trokšņiem. No jauna savilkti visi vadi un nomainītas steidzami maināmās detaļas. Cik nu iespējams, notīrīts no notīrumiem, vecas eļļas un putnu kakām. :)
Aizdedze strādā, gaismas arī tā kā būtu, bet ir viena nianse ar pagriezieniem(priekšējiem). Cik esmu novērojis, atšķirībā no citiem ČZ vai JAWA motocikliem, šim priekšējie pagriezieni un priekšējā luktura korpuss skrūvējās uz vienas, kopīgas skrūves(skatīt attēlu kā piemēru).

https://www.motorkari.cz/upload/images/cache/wallpaper/20101022101832-9945_jpgresize_1600x1200_.jpg

Problēma ir tāda, ka man šobrīd nav sajēgas par to, kas tā varētu būt par vītni, kas to visu savelk kopā. Uzgrieznis ir tā kā priekš M10 (17. atslēga), bet pati skrūve tā kā krietni resnāka. Pasūtītie pagriezieni ar M12 atkal ir par resnu.
http://content24-foto.inbox.lv/albums/t/tabasko/CZ-175/20180610-221449.sized.jpg
Runāju ar vienu vīru, kurš minēja, ka varētu būt britu standarts (BSW). Pamērijām, tā kā iet uz 7/16 collu pusi. Bet droši nebijām. Varbūt kādam ir kāda ideja vai pieredze, kāda vītne tur ir iegriezta? Varbūt ir ierosinājumi, kur tādu meklēt vai kā pielāgot esošos? Protams, papildus kronšteinu uzmeistarot un visu savienot nav problēmu, bet glīti arī nav. Tomēr oriģināls paskats labāk tīk.
Nākamā problēma – motociklam ir bijusi nozaudēta stūres slēdzenes atslēga. Tad nu jāmaina visa slēdzene. Varbūt ir kādas iedejas, kā es veco slēdzeni varu izmānīt ārā no rāmja, lai nebūtu kā tādam kramplauzim brutāli jāurbj ārā?

zaika
13.Jun 23:42
+
patīk
-
...bus vien jatelo kramplauzis, man bija lidziga problema, bet bija jauna atslega vesela ko likt vieta, vai nu atrodi meistaru kas uzriktes tev atslegu kas atsledz esosho

bbarda
21.Jun 00:59
+
patīk
-
Nekas jau nu nav jaurbj un javaro! Tās slēdzenītes var atslēgt ar citām atslēgām tikai bišku japapūlas.Slinkums drukāt kā var pāršriftot pēc vajadzīgāS ATSLĒGAS.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

Lapa 1 no 1