Aizmirsi paroli?


Janka D
23.Jul 2009
+
patīk
-
Manā īpašumā nonācis šis vienreizējais spēkrats. :smiekli:
Ievērtējiet :
http://pic2.fotki.lv/photos2/9/W0002771/000277077/000027707636_%23_3_%23_JankaD.jpg
Blakus ir brālēna Dnepr. :)
http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W0002771/000277077/000027707639_%23_3_%23_JankaD.jpg

http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W0002771/000277077/000027707638_%23_3_%23_JankaD.jpg

juriz
23.Jul 2009
+
patīk
-
apbrīnojami labi saglabājies :love:
pastasti sīkāk kā jūs viņu ieguvāt? ja nav noslēpums par cik? apbrīnojams aparāts!!!

protektors3
23.Jul 2009
+
patīk
-
Kaut man pret opozītiem nav pilnīgi nekādu simpātiju un intereses, bet šis vienreizēji labi saglabātais eksemplārs ir ļoti smuks...

nukspups
23.Jul 2009
+
patīk
-
tiesam riktiigs smukums! :shock:
bet interesanti cik veel igus gadus saada veida no visviaadiem mistiskiem lauku skunisiem tiks vilkti ara saadi un lidzigi brinumi? ...kaut kad tak viniem ir jaaizbeidzas! :D

Rolands
23.Jul 2009
+
patīk
-
izskatās labi, bet vai tas ir orģinālais krāsojums ? :sveiks:
man laukos arī šāds aparāts stāv kaimiņiem, būs jāpainteresējās :)

Andris_Z
23.Jul 2009
+
patīk
-
Izskatās forši. Priekš manis tas ir jau izpētīts pietiekami pamatīgi.
Ural opozitmotors, labs, bet varbūt pilns ar brāķa detaļām, diemžēl. Zobratu gaudošana, lielas spēles, vienu vārdu sakot troksnis. Normāli jāiet klusi, un ātrumkārbā 4 ātrumā ļoti vēlams pamainīt zobratu zobu skaita attiecību par 1 zobu, lai ātrāk skrien, tas novērsīs motora aurošanu 4 ātrumā. Manam fāterītim tāds motors gāja ar 3 cilvēkiem 120km/st. pa šoseju bez problēmām. Karbi no Jawa 638 modeļa ar ekonostatu, tad var braukt, citādi var izdedzināt virzuļos caurumus.

Mixx
23.Jul 2009
+
patīk
-
Urāls daļēji pārkrāsots. Vajag pienācīgu aprakstu!

klimpis
24.Jul 2009
+
patīk
-
Ja drīkst, tad nedaudz varu pastāstīt par moci. Tas ir 1985. gada ražojums. Iepriekš piederējis večukam, kurš par moci ļoti cītīgi gādājis. Vismaz man bija pārsteigums, ka viņš ir tik nevainojamā stāvoklī. Pēc divu gadu stāvēšanas garāžā pieleca ar trešo . Vienīgais ir kaut kāds defekts kreisajā cildinrā. Citus defektus pagaidām neredz.
Un..jā..cena...mocis iegūts caur radu/savējo būšanu, kā rezultātā tika iegādāts mopēda vērtībā. +vēl rezerves daļas, padomju laiku atribūtika un sešas vecās ķiveres. Vairāk tādu radu.

pāris foto no šodienas

http://pic2.fotki.lv/photos2/9/W0002772/000277154/000027715356_%23_2_%23_mista_style.jpg

http://pic2.fotki.lv/photos2/9/W0002772/000277154/000027715357_%23_2_%23_mista_style.jpg

http://pic2.fotki.lv/photos2/9/W0002772/000277154/000027715358_%23_2_%23_mista_style.jpg

Janka D
24.Jul 2009
+
patīk
-
Rolands :
izskatās labi, bet vai tas ir orģinālais krāsojums ? :sveiks:
man laukos arī šāds aparāts stāv kaimiņiem, būs jāpainteresējās :)


Man pat ir kaut kāda moča pirkšanas lapele grāmatiņas aizmugurē, krāsojums ir rūpnīcas 8)

Janka D
24.Jul 2009
+
patīk
-
Mixx :
Urāls daļēji pārkrāsots. Vajag pienācīgu aprakstu!


Nobildēts ar mobilo, varbūt tāpēc izskatās daļēji pārkrāsots. :roll: Īstenībā tā nav. Vai tik tu nerunā par to otru moci ? geek

Mixx
24.Jul 2009
+
patīk
-
Nē, es runāju par tavu moci. Blakus esošais ir K-750.

klimpis
24.Jul 2009
+
patīk
-
Mixx :
Nē, es runāju par tavu moci. Blakus esošais ir K-750.


Bet pēc kā Tu pasaki? Tā karāsa ir aizdomīga, nevar saprast. Bākai krāsojums toč ir orģināls, bet pēc nedaudziem krāsas triepieniem uz cilindriem un ratiem jādomā, ka kāds kaut ko tur ir darījis - nevar saprast.

Mixx
24.Jul 2009
+
patīk
-
Tonis nedaudz atšķirās, pat redzamajās bildēs, skrūves, spieķi arī pie viena apkrāsoti u.t.t. Bākai tiešām oriģinālais krāsojums, jā.

Janka D
24.Jul 2009
+
patīk
-
Laikam jau tā ir, jo uz cilindra arī ir drusku krāsa. :)

Janka D
04.Oct 2009
+
patīk
-
Andris_Z :
Izskatās forši. Priekš manis tas ir jau izpētīts pietiekami pamatīgi.
Ural opozitmotors, labs, bet varbūt pilns ar brāķa detaļām, diemžēl. Zobratu gaudošana, lielas spēles, vienu vārdu sakot troksnis. Normāli jāiet klusi, un ātrumkārbā 4 ātrumā ļoti vēlams pamainīt zobratu zobu skaita attiecību par 1 zobu, lai ātrāk skrien, tas novērsīs motora aurošanu 4 ātrumā. Manam fāterītim tāds motors gāja ar 3 cilvēkiem 120km/st. pa šoseju bez problēmām. Karbi no Jawa 638 modeļa ar ekonostatu, tad var braukt, citādi var izdedzināt virzuļos caurumus.


Jautājums par 4. ātruma zobrata zobu skaita attiecību mainīšanu. Kā to var realizēt, kādi zobrati jāliek. Kāds ir mēģinājis to darīt? Tiešām prasās, baigi sanāk mocīt motoru barucot pa asfaltu.

Un par tiem karburatoriem, vai viņiem nav savādāki stiprinājumi, kā viņus piemeistarot? Droši, ka atstāšu orģinālos, tomēr gribas pamēģināt kā dzinējs strādā ar shiem karbuziem. Cik daudz tērē utt.

RaivisSam
04.Oct 2009
+
patīk
-
Nu ja gribi ātrumu, tad ukrainā ir iespējams nopirkt 5 pakāpju ātrumkārbas un reduktoru 9nieku

Janka D
04.Oct 2009
+
patīk
-
RaivisSam :
Nu ja gribi ātrumu, tad ukrainā ir iespējams nopirkt 5 pakāpju ātrumkārbas un reduktoru 9nieku


Skaidrs. Tas ir vienīgais risinājums? Te izskanēja viedoklis par iespēju mainīt 4 roba zobratus. Vai tas ir reāli? Vai tikai pliks apgalvojums?

Reduktoru nevjag mainit, jo lidz 3 robam ir ok , prasās tikai 4tajam lielāks pārnesums, tāpēc mani interesē tieši shis variants.

andris
04.Oct 2009
+
patīk
-
Izdomā nu labi vai Tev tiešām to pārnesumu vajag lielāku ;)

Janka D
04.Oct 2009
+
patīk
-
andris :
Izdomā nu labi vai Tev tiešām to pārnesumu vajag lielāku ;)


Laikam tev taisnība :roll:

Patriez ir cita problēma. Bet jāssāk cita foruma tēma.

ne
13.Nov 2009
+
patīk
-
man patiik taa pedeeja bilde :)
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

« Iepriekšējais 12Nākošais »