Aizmirsi paroli?


Urmas
03.Sep 13:52
+
patīk
-
Sveiki, iegādāts subj minētais agregāts, tad nu šeit arī verbālā caureja par un ap to.

https://i.imgur.com/pbdjmZP.jpg

Urmas
04.Sep 09:35 | Pēdējo reizi labots 04.Sep 2019 09:32; labots 1 reizi
+ 1
patīk
- 0
Kopš tīņa gadiem padomju smagie opozīti vienmēr ir bijuši man neizsapņots slapjais sapnis, ļoti gribējās, bet nesanāca iegūt īpašumā. Toties sanāca gana izskrieties ar visādiem mopēdiem, veco 350cc javu, Iž Planēta un Jupiter. Doma par smago opozītu tā arī nespēja nomirt, un kad pazīstams čoms ieminējās, ka garažā stāv opja MT11, āķis bija lūpā. 8 mēnešus vēlāk tapa pirmā bilde topikā, kad uzstīvējām trijatā mocikletu uz treilera un devāmies uz CSDD. Dokumenti kārtībā, piereģistrēts uz mana vārda.
Plāni: restaurēt, modernizēt un braukt granteni / mežus.
Tālāk jau atklājumi, daži labi, citi ne pārāk.
Motoru centos negriezt, pirms nebiju tajā ielūkojies, tā kā mociklets stāvēja nepiedarbināts kopš 2011. gada, tātad 8 gadi mitrā garažā. Bāka sausa un tajā rūsa. Viena svece arī izskatījās aprūsējusi, taču 100% nevaru apgalvot.
Interesanti, ka motocikls aprīkots ar K63T karburatoriem un dubulto (!) izplūdes sistēmu kā MT10 vai MT9. Pēc maniem aprēķiniem šeit jau bija jābūt solo izpūtējam, bet nu mazums, 1991 gads, juku laiki un tādā garā.
Pirmais ko izdarīju pēc blaķenes noņemšanas – pārbaudīju vārstu atstarpes, kas bija diži par lielu, nu skaidrs, pēdējā laikā šeit neviens neko vairs īpaši nav kopis, lielākās uz aci pat varētu būt 1.5mm. Par laimi, noņemot cilindrus, tajos rūsu neieraudzīju, taču viens cilindrs (pasažiera puse) sadilis pāri pieļaujamam (atvērums gredzenam 0.65 kad drīkst max būt 0.5). Šajā cilindrā viss liecina par pārāk augstu darba temperatūru, no uzdeguma karburatorā līdz mega cietam uzdegumam uz vārstiem, galvas. Braukts ar 95 markas benzīnu ilgstoši, rezultātā šim cilindram vārstus pat neslīpēju bet mainīju nost, jo bedres bija izdegušas pārāk dziļas. Šeit arī bija pārlūzis viens suhārs un suhāra sēža atsista tā ka vārstu nevarēja dabūt cauri vadīklai, nācās ņemt talkā fleksi un atsisto vietu slīpēt.

Otrā cilindrā vārstus izdevās pieslīpēt labi.
Šajā motora jaukšanas reizē cilindru augstumu neaiztieku, ko būtu jādara lai kompresijas pakāpe atbilstu 95. benzīnam, jo plāns ir tikai pierūcināt un papriecāties pirms pamatīgas izjaukšanas lai pārkrāsotu un pārējos komponentus savestu kārtībā. Lai varētu braukt ar 95. beņu, cilindru augstums jāsamazina vismaz par 2 mm.
Vad. puses karbiņā pludiņa adatas gumiju neatradu, paldies bio piedevām benzīnā. Šajā arī pludiņa viena puse sasprēgājusi un šķidrums iekšā. Interesanti, ka ārā nenāk, izdūru pludiņā caurumu, izžāvēju un aizkausēju caurumu ciet ar karstu skrūvgriezi. Ieguldīt 63. karbiņos neko negribu, plānoju mainīt tos uz PZ30 karbiņiem ar paātrinātājsukni. Karbiņi mežonīgi netīri, vad. puses karbiņā visas dīzes aizaugušas ciet ar gaišu pulverveidīgu masu, otrā pusē dīzes ok, pat gumija uz pludiņa adatas bija, taču tā izira tikko tai pieskārās. Gumijas taisu no gumijas motora blīvju pārpalikumiem – caurumu vietas blīvēs nebija līdz galam izgrieztas, ja blīves tur motora eļļu, gan jau benzīnu arī izturēs.
Noņēmu motora priekšējo vāku lai inspicētu kādā stāvoklī gāzu sadales meh. zobrati, viss kārtībā izņemot mūžīgo problēmu, ka sadales vārpstas gultņa sēžas skrūves visas vaļā – skrūvju līme un liekam visu atpakaļ kopā. Centrifūga pārsteidzoši tīra, blīvējošo gredzenu atstāju to pašu.

https://i.imgur.com/6PTLOCQ.jpg

Pie reizes izmazgāju visu kam tiku klāt, jauna blīve uz hermētiķi.
Karterī 4mm dziļumā eļļas sadalīšanās produkti – bieza smērveida masa, diezgan daudz metāla skaidu, taču šiem motoriem tas laikam skaitās normāli. Eļļas iesūceja korpuss ar sietu nebija pieskrūvēts vispār, caurums izurbts vietā kur tikai puse no tā ir pretī vītnes caurumam blokā, pārurbu caurumu, pieskrūvēju.
Ļoti daudz laika pagāja tīrot un mazgājot detaļas, motors eļļā un ar zemes kārtu.
Šobrīd jau abi cilindri ir atpakaļ uz motora, jāsatīra izplūdes līkumi, jāsametina gaužām sapuvušie izpūtēji un jāatdzīvina karbiņi. Jānoregulē aizdedze, un jāiztīra bāka no rūsas. Tad var mēģināt šķilt klāt.

Urmas
04.Sep 09:45
+ 1
patīk
- 0
Cilindra galva pirms

https://i.imgur.com/rFAB2On.jpg

un pēc

https://i.imgur.com/03CBz12.jpg

Andris_Z
04.Sep 16:56
+
patīk
-
Bet tie PZ30 karbiņi ir tikai no ķīnas draugiem. Baigais murgs būs.
Ja jau paātrinātājsūknis, tad arī vakuumkorektors aizdedzei arī būs.
Lai veicās ar krutajām pārbūvēm!
Labāk jau K68 saregulēt pareizi. Vienkāršais ceļā labāk būs labojams.

Urmas
04.Sep 18:07
+ 2
patīk
- 0
Paldies par laba vēlējumiem!

Tovārišči taipus austrumu robežas liek viņus virsū un mīž karstu aiz tā cik labi paliek, es pieļauju ka negatīva pieredze ir no kāda cita china karbiņa. Par paātrinātājsūkņa atsevišķu vadību neesmu neko dzirdējis, nav ne jausmas:




Urmas
05.Sep 09:06
+
patīk
-
Gatavojoties piedarbināšanai vakar noregulēju vārstus, pārbaudīju dzirksteli, kuras nav, un atklāju ka aizdedzes kontaktu rajonā kurbulējot (sadalene tur nāk ārā caur saļņiku) pūš tā kā no sveces cauruma, go figure, varbūt kāds virzulis pārcēlies uz turieni :D.

Jājauc motora priekša ārā, kā minimums tur ir beigts saļņiks. Varbūt sabojāju to liekot vāku virsū, varbūt vienkārši vecums.

Urmas
09.Sep 09:56
+
patīk
-
Augstāk minētās problēmas risinājums smieklīgs. Aizdedzes vāks tiek pieskrūvēts ar vienu skrūvi - tās caurums ir vienkārši iegriezts bloka priekšējā sienā un iet cauri sienai. Ar noņemtu vāku pa caurumu pūš kartera spiedienu ārā. Vot padomju vienkāršība - ieliec skrūvi, problem solved.

Pa šīm dienām mocis piedarbināts, darbība pagaidām really rough, jo karbiņi gaužām bēdīgā stāvoklī, neizturēju un nopirku no foruma liepājnieka remontkomplektus.

Komplekti ne pārāk labas kvalitātes, ar komplektā esošajiem pludiņiem un adatām karbiņi tecēja, locīju reg. plāksnes pludiņiem vairākas reizes, tā arī nesanāca atrisināt, ieliku vecās adatas, kurām uzliku jaunās adatu blīves un vecos pludiņus. Cik pētīju interwebos, ne visi remontkoplekti ir vienādi, man bija ar spilgti baltiem pludiņiem, viņiem arī lējuma kvalitāte zema, ir lietas kas ar nazi jāgriež nost.

Rezultātā motora darbība būtiski uzlabojusies, bet laikam vēl jāregulē kreisajā pusē līmenis, jo liekas ka lej ciet. Brīvgaitu pagaidām arī nenotur tādu kā gribētos.

Aizdedzi biju ņēmis nost, taču uz aci atliku tajā pašā vietā (atzīmēju stāvokli pirms noņemšanas). Leca grūti, bija kārtīga fizkultūra ar kurbuli. Pamēģināju regulēt un noliku vēlāk, tagad lec praktiski uzreiz, bet domāju ka jāmēģina pagriezt mazliet agrāk, nākotnē.

Pa nedēļu arī pieķēros bākas rūsas problēmai, pieredzes ar kodināšanu ar etiķi man nebija, tāpēc pirmajā piegājienā lēju litru 9% galda etiķa un 2l ūdens, vizuāli nekas nemainījās, divu dienu gaitā bāku regulāri grozīju, lai šķidrums tiek visur. Pēc tam lēju 2l tās pašas koncentrācijas etiķa un 1l ūdens, vizuāli likās ka parādās oranža plāna rūsas kārtiņa vietās kur metāls saskaras ar gaisu.

Apnika, izlēju zampu ārā, izskaloju ar ūdeni, pēc tam divus litrus ūdens un divas ēdamkarotes sodas lai neitralizētu skābi, stundu atstāju lai izreaģē un atkal izlēju. Fazendā biju sijājis granti, sabēru bākā oļus līdz 5mm min diametram, aptuveni 1.5L un fizkultūra uz stundu, iekšā redzamā rūsa pārvērtās dubļos. Izskaloju ar ūdeni sešas reizes, atstāju lai notek un benzīnu bišķi iekšā. Pēc divām stundām varēja redzēt ka flash rust sāk veidoties, pažāvēju ar fēnu, trīs reizes izskaloju ar puslitru degvielas un done. Bākas problēma atrisināta, ņemšanās gan ne pa jokam.

1000000NT
09.Sep 10:45
+
patīk
-
Urmas 9.Sep 2019 09:56


vuspāe aizdedzes vākam ir tā sauktā špiļka, kas paliek blokā pie noņemta vāka, un vākā ir uzgrieznis, varbūt ieēdies un špiļka griežas no aluminija, ne no uzgriežņa

Urmas
09.Sep 12:33
+
patīk
-
Ļoti iespējams, vienai galvai arī špilka vākam nāk ārā, liku tur zilo vītnes fiksatoru, nelīdz.

Urmas
12.Sep 12:13
+
patīk
-
Lūdzu padomu, pieredzes bagātie opozitori!

Jo siltāks motors, jo sliktāk strādā vadītāja puses cilindrs, kad kārtīgi uzsilis, vairs tik pa retam šauj pa līkumu sārtu liesmu.

Karburators šajā pusē slikti atsaucas uz regulējumu, pas. puses cilindrs strādā labi.

Pirmās aizdomas ir uz karbiņu, ka lej ciet cilindru, šis karbiņš bija baisā stāvoklī, dīzes bija aizaugušas ciet ar kaut kādu bēšu masu. Svece melna, bet otrā pusē arī tāda pati krāsa.

Vai varētu tā būt, ka izkorodējusi pludiņa adatas vieta un tāpēc līmenis mežonīgi par augstu? Pludiņa augstumu noliku pēc gostiem.

Vakarā ja sanāks laika, pārmetīšu karbiņus vietām, pārbaudīt vai defekts seko karbiņam.

Rupeiks
13.Sep 13:47
+
patīk
-
Tak pērc nost tos PZ karbjus un nebūs bēdas.
Man ižam ir virsū PZ 30 ..nekas netek,lec labi regulējas ideāli.

Urmas
14.Sep 08:44
+
patīk
-
PZ30 pasūtīju 05. augustā, ķīniešu pasts, saproti pats, parasti mēnesis kamēr atnāk. Iedomājos, ka nebūtu slikti ja man būtu pāris karbiņu rezervē, ja nu kas.

Remontkomplekti karbiņiem kurus nopirku, pilnīgi nelietojami, viena blīve izstiepusies tā ka jāmet ārā (pludiņkameras) viena pludiņa adatas blīve pārsprāgusi, pludiņi tek lai kā regulētu.

Samainot vietām, defekts paliek tai pašā cilindrā, aizdedze man ir pārbūvēta uz divām auto aizdedzes spolēm, samainot vadis vietām nekas nemainās, mainot sveces arī nekas nemainās.

Nezinu, kas ar kondensatoru, bet kontakti nedzirksteļo.

Laigan nestrādājošam cilindram līmenis ir par augstu, tas pieslēdzas, kad nospiež pludiņu, pārējā laikā no līkuma nāk degmaisījuma migliņa.

Kompresija abos cilindros 5.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

Lapa 1 no 1