Aizmirsi paroli?


ursus
29.Oct 2010
+
patīk
-
Sveika tauta domubiedri,līdzskrēji un savādāk domājošie.
Tā nav kļūda, bet tikai tāda man ir kopskata bilde:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/jawa/ibixj.html

un bilde nu jau ir mana.

1. Kas tas par grabažnieku?
2.JA ieleik 634 -kloķeni- tad man jāliek 634 virzuļi? un kā ar cilindriem?
3.Cik liela nelaime ir Voshod riepa,lai būtu oriģināli. Jo piesienoties Mita ir tikpat oriģināla.

Bāka,bāka... ir svarīga kāda(ar pieskrūvējamām uzlikām,vai hromētā)? Vai galvenais ir hroms? Dubļusargu jau it kā aprunājam-oriģināls.

fire
29.Oct 2010
+
patīk
-
Apsveicu! Tālu dabūji vest, varbūt savā gaitā :D ?
Tādus grabažniekus locīja un metināja katrā kolhoza darbnīcā.
Voshod riepa - ne skatam, ne braukšanai. Vai tad Barum riepas ir deficīts?
Ja gads ir 1971., tad manuprāt jau bija gan šaurais dubļinieks, gan skrūvētās uzlikas.
Par kloķeni labāk zinās i_edgars.

ursus
29.Oct 2010
+
patīk
-
Paldies.
pat nepielaidu,ticu saimniekam uz vārda.
motors man ir ,nevar teikt jauns,jāsaka renovēts :D ,es jau te kaut kur lielījos :P
izjaukts un salikts,atvests AUDI 100(C4) sedanā.

P.S. man jau kaut kā ...likās par lielu bagažnieks,no tiem ko es biju redzējis.

oilmaster
29.Oct 2010
+
patīk
-
1 Bagāznieks šis ir labs. Orģināļi no rūpnīcas bagāžnieki vispār nenāca, nav arī rezerves daļu katalogā. Uz to saspringt nevajadzētu, jo, manuprāt, šis ir vis praktiskākais no visiem redzētajiem.

2 ja no 634 kloķene, tad jaliek 634 virzuļi uz seperātoriem nevis buksēm, pirksta diametrs atšķirās, savadāk virzuļi ir 1:1. nekas cits nav jāmaina, cilindros viss pasēs.

3 čehu mitas ir tas pats, kas Barum un raksts viņām ir 1:1 ar tā laika Barum. Mitas arī ir 634 un 638 modeļiem identiskas, kā savu laiku Barum. Jaunajiem modeļiem arī visiem ir Mitas.
Teorētiski, ar jau arī uzlikt stūri no Voshoda..ātrumu tas nemazinās...

Bāka un pr. dubļu sargs ir atbilstoš izlaiduma gadam un domāju, ka tādiem arī jāpaliek. Savādāk drīz jau 634 modeļiem sāks tos dziļos dubļu sargus likt..:)
Runājot par stūrēm, stūre ir neritīgā, un līdz ar to izskatās ka ausis arī apgriestas..parasti gāzes ručka šādiem komplektiem atšķirās no orģinālās, ar hēbeļiem tas pats stāsts.

Lampa pakaļēja ar k-kāda...droši, ka no voshoda :))


Savādāk vis oki-doki!

fire
29.Oct 2010
+
patīk
-
Jā, pakaļas lampa no Voshoda, gāzes ručka no Panonnijas, hēbeļus ar visiem kronšteiniem parasti lika no voshoda, tie bija pietiekami estētiski un lēti (pat cenas atceros - hēbelis 85 kapeikas, kronšteins 55 kapeikas). Veikalos pērkamie lielie Javas bagāznieki parasti bija hromēti. Sajūga trose droši vien no Vjatkas, tā bija visgarākā, ko varēja nopirkt, citas troses platajai stūrei nederēja.

ursus
29.Oct 2010
+
patīk
-
Stūre man ir oriģinālā ,ar neapgraizīto augšu.

opss lukturis Voshoda...

i_edgars
29.Oct 2010
+
patīk
-
Kloķenes komplektā ar virzuļiem var savstarpēji mainīt kā grib starp Vecenītām un 634. Cilindri paliek tādi kā bija - nekas tur nav jāmaina.
Mocim vēl trūkst priekšējā riteņa vāciņš, aizsargs uz karburatora. Sēdeklis ir paslikti pāršūts, par stūri, gāzes rokturi un Voshoda riepu ar stopsignālu jau teica. Voshoda riepa pat jauna bija kaula cieta pret Barumnieci.
Bagažnieks izskatās drusku par lielu, bet no tiem labākajiem variantiem.
Viss pārējais šķiet ir labs un ar nelielu naudu restaurējams.

ursus
29.Oct 2010
+
patīk
-
Vāciņš un aizsargs ir.Sēdekli es automātiski saprotu ,ka pāršūsim.
Par cik oriģinālā stūre man ir ar visu(izņemot aizbāžņus stūres galos),tad būs oki.
Oki,kad visi darbi būs beigti,pirksim arī riepu(riepas),jo priekšā ir Barum.
Vēl briest man donors,bet nu man viņš ir jāredz,kas sanāks.

Dārgākā pozīcija līkumi un klusinātāji. un hroma rokturi(sāns+aizmugure) ap sēdekli...

jakobsons
29.Oct 2010
+
patīk
-
ir tāds saits jawaczowners.co.uk, sadaļā technical advice/ jawa modifications 1971 var atrast norādes kādas detaļas mainījās vecajai jawai ap 70.-71. gadu. pēc tu atrodamajām norādēm veco pilni hromēto bāku pārtrauca ražot 1970. gada jūnijā, hromēto stūri un spieķus aizstāja ar cinkotajiem 1971. gada maijā . u.t.t. briti vispār ir dikti cimperlīgi uz tādiem sīkumiem, tāpēc sliecos ticēt. ja palīdzēju, priecājos.

AivisG
30.Oct 2010
+
patīk
-
atļaušos palabot - www.jawacsownersclub.co.uk

jakobsons
30.Oct 2010
+
patīk
-
piedod Aivi G ,bet tomēr ar burtiņu "z"

enigma
30.Oct 2010
+
patīk
-
Taisnība jakobsons-www.jawaczowners....

AivisG
30.Oct 2010
+
patīk
-
jakobsons :
piedod Aivi G ,bet tomēr ar burtiņu "z"


Nu ja, nepareizi uzdrukaju, tur clubs tomēr vajadzeja klat, skatījos un brīnījos kapec neiet.

jakobsons
30.Oct 2010
+
patīk
-
nu jā, man arī domas skrien ātrāk kā pirkstiņi pa klaviatūru- jawaczownersclub.co.uk

ursus
31.Oct 2010 | Pēdējo reizi labots 01.Nov 2010 10:43; labots 1 reizi
+
patīk
-
ir tak labi. man ar labāk patīk hroma bāka,bet ja jābūt ar uzlikām...tad jābūt.

un tagad man skaidrs kāpēc man stūre nespīd(nav hromēta).

P.S. cik ilgi braucat ar -ķēdi- ? es viņu mainīju ik/ap 8000km,lai saudzētu zobratus.

armands1
31.Oct 2010
+
patīk
-
Uzņem kontaktu ar Arni Tomasu, viņam bija Hromētā bāka jawai, nezinu gan vai pārdod ( jauna).

ursus
02.Nov 2010 | Pēdējo reizi labots 12.Dec 2010 11:22; labots 1 reizi
+
patīk
-
metāls stingrs,buktes nāksies aizšpaktelēt-bākai.

jakobsons
02.Nov 2010
+
patīk
-
kāda būs bāka- ar uzlikām vai hromētā, ieliec bildi ar buktēm.
uztaisi sarakstu ar trūkstošajām un liekajām lietām, varbūt ir un varam pamainīt.

ursus
02.Nov 2010
+
patīk
-
jakobsons :
kāda būs bāka- ar uzlikām vai hromētā, ieliec bildi ar buktēm.
uztaisi sarakstu ar trūkstošajām un liekajām lietām, varbūt ir un varam pamainīt.


rīt,nu varbūt aizparīt būs bildes. visas trīs ar uzlikām.Bildes būs visas.Lai es varu paraudāt uz domubiedru pleca :D

CSDD lēnām sākas kārtējais norakstīšanas bums. Arī šo JAWA pārdeva steidzīgi, lai nākošgad pa tukšo nav jāmaksā nodoklis. Prasīja 270,-ls atdeva pa 220,-ls+46,-ls tas pats vien sanāk.

bet nu tiesiski adminstratīvā bāze man ir rokā,rāmis ir loti labs,atliek Nr zīmi atdot CSDD uz restaurācijas laiku.Restaurācijas laikā paliek kompensācija -Vjatka.


P.S. nu jau liekas ir vienas-oriģinālās dugas-.ceru ,ka man ar vienām pietiks :D

jakobsons
02.Nov 2010
+
patīk
-
hroms.lv sakās taisnojot piepumpējot ar saspiestu gaisu un pasildot.- 10lvl , der ja bukte ar neasām malām.
otrs variants tāpat kā auto sliekšnus- no ārpuses pieķer met. stiegru ( stieni ) , sauc kā gribi, un izvelk.
tas nu gan nav krenķis, galvenais kad smilšosi neļauj nopūst bākas kaklu ( korķa vietu ).
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā