Ja nemaldos tad VIN sākas ar 634 vai 638. Arī gads nebūs atbistošs. Bet zinot kāda tehnika ir sareģistrēta kā vēsturiska, iespējams ka neviens nepamanīs, jo komisijas kompetence dažreiz ir apšaubāma.
Par to ka pasē raksta JAWA 350 tas ir tāpat kā raksta auto- BMW 318, tas nekas ka tas var būt gan E30 gan E90 ar vairāk kā 20 gadu starpību. Īsāk sakot nesakārtota likumdošana.
Tā kā, neskatoties uz neatbistību, mierīgi dodies kārtot VS, ja pamanīs, nekādas sankcijas taču nebūs, tā kā nav ko zaudēt.
Tieši tā pat maldijos un domāju par reģistrācijas ideotismiem. Patiesībā viss ir pareizi: Ražotājs: JAWA
Modelis 350
TIPS 360, 634, 559., 638.. u.t.t. Tipu diez ko teh. pasēs nemēdz rakstīt, tālab tik dumji sanāk. jAWA 350 VAR BŪT VIZUĀLI JEBKURŠ NOSACĪTAIS PĒCKARA MĒSLS PUSLĪDZ SARKANĀ KRĀSĀ. csdd vaina te nav, ražotājs pats iesācis šo stulbību virkni. Iesaku šo rūpnīcas muļķību nezākāt bet izmantot savā labā.
Tiem kam nav skaidrības par vin... antikvariātiem tāds īsti neeksistē. Ir rāmja nr. Jaunākām jawām sāka tādu starptautiski pieņemtu sist uz plāksnītes( 17) cipari. Sākot ar 638 visām modifikācijām. Vecākiem mo (sukucim tas kurš suzuks, bija arī īsais vin. Jawu gadijumā vin sākās ar 638 tipu. Rāmim bija īsais nr kas bija daļa no vin uz plāksnītes. Tā kā csdd reģistrācijas jomā prioritāte ir 17 ciparu vinam, tad nav jābrīnās, ka teh pasē parādās ieraksts":"VIN UZ PLĀKSNĪTES". Arī šogad ražotiem motocikliem uz rāmja ir īsais nr un uz plāksnītes pilnais vin. Tiem kam patīk tumšās lietas... vin un ieraksts par to ir teh pasē un tas arī viss. Itkā skaisti, taču viss pārējais fiksēts un arhivēts iekš numuru salīdzināšanas protokola. Pēdājais nezināmais šajā jomā ir fakts, ka atsevišķos gadijumos, parasti pēc īpašnieku klaigāšanas, tips pasē tiek norādīts. Vai tiešām csdd ir tik grūti sistematizēt tik ļoti tradicionālu un brīvi pieejamu informāciju?
Tas viss atgādina anekdotiskās veikalu - pircēju situācijas autojomā:
Kāds tev ir audi?
Pārejas modelis!
Sotka, pārejnieks!
No kurienes un uz kurieni viņs pāriet?
NO salona uz miskasti!@
Ak jā,, vin nevar sākties ar 634 vai 638!!!! Jawas gadijumā sākums būs TLJ, mitsubishi viena no versijām MMB, Audi WWZ u.t.t.l
Ja moci atvedu no citas valsts , ir saglabāts un uzturēts vēsturiski korektā stāvoklī.
1) Vai reģistrējot pirmo reizi Latvijā uzreiz varu saņemt VS statusu (apliecinājumu, numura zīmi un reģistrācijas apliecību) vai vispirms saņēmu parastu numura zīmi un apliecību un tikai pēc tam griezties pēc VS statusa?
2) Kad saņemšu apliecinājumu (papīru) viņu visu laiku ir jāvalkā līdzi ja kur braucu ar moci?
Paldies par atbildi!
Sāc ar agregātu numuru salīdzināšanu, tad nokārto VS statusu, saņem apliecinājumu, piereģistrē, reģistrācijas apliecībā pie piezīmēm būs ieraksts "vēsturiskā spēkrata statuss piešķirts līdz 20......gada datumam". Nekas līdzi nav jāvadā.
76. Transportlīdzeklim, kuram piešķirts vēsturiskā spēkrata statuss, saskaņā ar īpašnieka iesniegumu reģistrācijas apliecības sadaļā "Piezīmes" norāda "Vēsturisks spēkrats". Ja vēsturiskā spēkrata īpašuma tiesības nav juridiski pierādītas, to reģistrē Latvijas Antīko automobiļu kluba vai tā biedru lietošanā. Šādā gadījumā īpašuma tiesības apliecinošs dokuments ir Latvijas Antīko automobiļu kluba izsniegts vēsturiskā spēkrata reģistrācijas iesniegums. Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības sadaļā "Īpašnieks" norāda Latvijas Antīko automobiļu klubu vai tā biedru, bet sadaļā "Piezīmes" papildus norāda "Aizliegts atsavināt".
Pirms termiņa beigām jābrauc atrādīt transporta līdzekli komisijai, vai joprojam ir atbilstošs VS, un viņi pagarinās termiņu uz vēl 5 gadiem.
Ja nav plāns pagarināt VS, tad pirms nākamās TA būs jānomaina numura zīme uz parasto un attiecīgi jauna tehniskā pase.
Ja termiņs ir nokavēts, bet plāno pagarināt VS, tad pirms TA vajag tikt līdz komisijai ar vienas dienas atļauju vai piekabi, laipni palūgt vai var atjaunot datubāzē termiņu tajā paša dienā, un vakarpusē ar to pašu vienas dienas atļauju iziet TA.