Aizmirsi paroli?


Jancīc
15.Jan 2009
+
patīk
-
Ok par bukšu izveides procesu skaidrs.
Bet kā pareizi izdabūt ārā tās nesabojājot klaņa iekšpusi?? Man ir divi motori, viens k750, otrs m72 abi izārdīti. No vienas kloķenes bukses izdabūju ārā, izvelkot tās ar skrūves un uzgriežņa palīdzību. Bet man liekas, ka tur jau bija kautkādas pašgatavotās, jo tur nebija ( kā pareizi sauc nezinu) to gropīšu kas neļauj buksei griezties. :)
Otrajai kloķenei viss kā nākas: gropes ieklopētas no abām pusēm, tāpēc īsti nezinu, kā lai tās izdabū ārā, baidos sabojāt klani.

i_edgars
15.Jan 2009
+
patīk
-
Jancīc :
Bet kā pareizi izdabūt ārā tās nesabojājot klaņa iekšpusi??

i_edgars :

http://jawaold.com/main.php?sec=__books&page=mih-04#08

elf
16.Jan 2009
+
patīk
-
Ja iepresē plānsienu buksi ,tad iekšējais diametrs pēc iepresēšanas saraujas par tik ,cik ārējam diametram ir uzspīlējums.

ecrire
16.Jan 2009
+
patīk
-
:) visos manuaalos raksta ka bukses var iznjemt gan ar skruve sun uzgriezna palidzibu.. gan ar skruvspilem un divam virpotaam dtealaam utt.. bet tad japasuta virpotajam detala kura varetu deret pecs izmeriem

i_edgars
16.Jan 2009
+
patīk
-
elf :
Ja iepresē plānsienu buksi ,tad iekšējais diametrs pēc iepresēšanas saraujas par tik ,cik ārējam diametram ir uzspīlējums.

Tur nav lineāra sakarība! ja sieniņas biezums ir mazāk par 1 mm tad protams ka tā arī būs, bet ja sieniņas biezums ir virs 2 mm tad iekšējā izmēra samazināšanās ir knapi izmērāma! Bez šaubām viss ir arī atkarīgs no ārējā diametra lieluma, bet buksēm ar ārējo diametru zem 25 mm ir apmēram tā kā es augstāk uzrakstīju.

Jancīc
16.Jan 2009
+
patīk
-
Par veidiem kā izpresēt, vai iepresēt atpakaļ bukses ir skaidrs, bet ko darīt ar bildē sarkani apvilktajām gropēm, sprostiem ( nezinu kā to pareizi sauc, lūdzu uzrakstiet kas tas ir... :D )
http://content8-foto.inbox.lv/albums88305089/j~bergmanis/K-750/DSC04977-1.sized.jpg

Vai tos ir jāsit vaļā, vai var vilkt tā pat ārā?? Klanī iekšpuse ir līdzena vai tur speciālas gropes ir??? Varbūt liksies stulbi jautājumi, bet pirmo reizi esmu tā nopietni ķēries mocim klāt. :)

Un cienītais Gorkski, par materiāliem jau apraksts ir diezgan smalks, skaidrs kādu materiālu jālieto. Man nav vajadzīgs šķunings lai motors vieglāk griežas pirmos 100 km, un pārējos viegli grab un klab!!!! savu moci gribu censties uztaisīt pēc iespējas tuvāk orģinālam. :)

ansis trakais
16.Jan 2009
+
patīk
-
varbūt kādam noder. es klaņiem lieku skf bukses. viņām iekšā ir pat gropītes labākai eļļošanai. izmēri ir dažādi pieejami :sveiks:

Aldis
16.Jan 2009
+
patīk
-
Jancīc :
Par veidiem kā izpresēt, vai iepresēt atpakaļ bukses ir skaidrs, bet ko darīt ar bildē sarkani apvilktajām gropēm, sprostiem ( nezinu kā to pareizi sauc, lūdzu uzrakstiet kas tas ir... :D )

Vai tos ir jāsit vaļā, vai var vilkt tā pat ārā?? Klanī iekšpuse ir līdzena vai tur speciālas gropes ir??? Varbūt liksies stulbi jautājumi, bet pirmo reizi esmu tā nopietni ķēries mocim klāt. :)

Un cienītais Gorkski, par materiāliem jau apraksts ir diezgan smalks, skaidrs kādu materiālu jālieto. Man nav vajadzīgs šķunings lai motors vieglāk griežas pirmos 100 km, un pārējos viegli grab un klab!!!! savu moci gribu censties uztaisīt pēc iespējas tuvāk orģinālam. :)
Iekšpuse ir līdzena. Vari sist vaļā, vari nesist. Nāk ārā bez kādas atsišanas. Jebkurā gadījumā, bukse būs deformēta un otreizējai izmantošanai neder.

Jancīc
16.Jan 2009
+
patīk
-
Super! Paldies visiem par noderīgo informāciju. :good!:

Ilmis
11.Feb 16:45
+
patīk
-
Sveiki.

Vēlējos nedaudz noskaidrot par virzuļa pirksta buksēm.
Gan jau ka kāds ir mēģinājis lietot skf bukses, kādas atsauksmes par tām vai tomēr nav vērts un labāk pieturēties pie vecajām vērtībām?

Un kāpēc daudzi izvēlās "grieztās" bukses, esmu redzējis tās uzstādītas ar griezuma vietu uz apakšu, man liekas, ka nav īsti pareizi šo vājāko vietu likt tādā pozīcijā, kad uz to darbojas vislielākie mehāniskie spēki, kāds var komentēt?

elf
12.Feb 10:11
+
patīk
-
Ja gribi profesionālu atbildi,tad sazinies ar Juri Rambu...

http://ramoto.lv/?top=0&id=1735
 
 
« 12 »

Pēdējie ziņojumi Forumā