Aizmirsi paroli?


BMW-Valcha
18.Sep 2009 | Pēdējo reizi labots 21.Sep 2009 17:50; labots 1 reizi
+
patīk
-
Dažas jaunas bildes. Fočēts ar stringiem :ddd:

http://content2-foto.inbox.lv/albums109475905/valters_a/edition-2/18092009.sized.jpg
http://content2-foto.inbox.lv/albums109475911/valters_a/edition-2/18092009-001-.sized.jpg
http://content2-foto.inbox.lv/albums109475915/valters_a/edition-2/18092009-002-.sized.jpg
http://content2-foto.inbox.lv/albums109734853/valters_a/edition-2/21092009.sized.jpg

zemans
18.Sep 2009
+
patīk
-
neziniits :
Ja ir dokumenti tad ar legalizēšanu problēmu nebūs jo pie reģistrācijas skatās tikai rāmja numurus un dzinēja numuru vairs neskatās parasti, Izskatās jau normāli, vienīgi tās aizmugures lampas varēji uz nedaudz savādākiem stiprinājumiem salikt jo tie kātiņi kkā ne visai izskatās...

Un starp citu fire ja nepamaniji tad viņam jau ir numurs, jautājums tikai vai varēs normāli iziet tehnisko...

Ar TA varētu būt problēmas jo ir izmainīta balstiekārta (piekare), bremzes un stūres iekārta. Bez pārbūves legalizācijas Miera ielā tas dikti velk uz "3" vērtējumu- pat mēneša "slimības lapa" diez kā nespīd :( :( Arī motora un kārbas stiprinājumi ir paštaisīti, pārtaisīts kardāns, u.t.t....................

BMW-Valcha
18.Sep 2009
+
patīk
-
zemans :
neziniits :
Ja ir dokumenti tad ar legalizēšanu problēmu nebūs jo pie reģistrācijas skatās tikai rāmja numurus un dzinēja numuru vairs neskatās parasti, Izskatās jau normāli, vienīgi tās aizmugures lampas varēji uz nedaudz savādākiem stiprinājumiem salikt jo tie kātiņi kkā ne visai izskatās...

Un starp citu fire ja nepamaniji tad viņam jau ir numurs, jautājums tikai vai varēs normāli iziet tehnisko...

Ar TA varētu būt problēmas jo ir izmainīta balstiekārta (piekare), bremzes un stūres iekārta. Bez pārbūves legalizācijas Miera ielā tas dikti velk uz "3" vērtējumu- pat mēneša "slimības lapa" diez kā nespīd :( :( Arī motora un kārbas stiprinājumi ir paštaisīti, pārtaisīts kardāns, u.t.t....................

motora stiprinājumi, kārbas stiprinājumi, kardāns, pilnīgi viss ir orģināls un nekas nav pārtaisīts!!! :shock:

fire
18.Sep 2009
+
patīk
-
Sākumā nebiju pamanījis, ka auto ir ar numuriem. Starp citu, saskaņā ar MK noteikumiem "Transportlīdzekļu pārbūves noteikumi" šī iznāk tikai 1. kategorijas pārbūve un nevajadzētu būt īpašām problēmām ar TA. Galvenais, lai visi uzstādītie mezgli (motors, stūre, tilti) būtu moskviča. Par kardānu - to nedrīkst pagarināt, bet par saīsināšanu nekas nav minēts. Skatos, ka darbs ielikts liels, tikai neuztaisi beigās "kolhozu".

Skolnieks
20.Sep 2009
+
patīk
-
Domā skatē vini zin kāds nāk 50. gada mašinai originālais tilts :) ,nezinu ka te ir uzlikts 412 vai 408 tilts bet vienam no maniem karlišiem vins bija pieskruvets tapat ka originalais tilts taka tur neko nevar pateikt ka butu kautkada parbuve, kardans nebija isinats un pakaltilts ari vienkārši parskrūvēts.

kazarms
24.Nov 2009
+
patīk
-
Micuks :
PPUR :
Jaa,par jaudu taisniiba,bet par bremzeem nav iisti taa-pastiprinaataajs ir tikai komforta opcija.Vieniigais,ka taa vienkontuura sisteema nav iipashi drosha-atcereesimies augusta pasaakumu,kad pie Peeterbaznicas salikaas divi retro mershi.

Auto ar mūsdienu bremžu sistēmu un tā laika bremžu sistēmu un auto ar vākuma pastiprinātāju un bez salīdzināt nevar! Sistēma bez vākuma pastiprinātāja nostrādā lēnāk jāpielieto lielāks spēks spiežot bremžu pedāli un vel vairāki faktori, bremžu kopējā sistēma, bremžu loku sistēmas konstrukcija/mehānisms. Konkrētais auto šajā ziņa ir pazīstams ne no labākās puses!
Mūsdienu un arī 20 gadīgiem auto bremžu sistēma ir attīstītāka uzlabota bremžu loku mehānismi un nevienam auto vairs nav visas četras loku bremzes!

sorry. Man pat personīgi patīk trumulenes bez vakūma pastiprinātāju. Nu ok. nostrādā lēnāk un ir stiprāk jāspiež. Bet nu paskatieties vecajiem močiem bija tas pastiprinātājs. nē! bet tās strādā izdeāli. Un gonkās braucu ar veco zapiņu. bija labi

MZMA402
27.Nov 2009
+
patīk
-
euuu vecais es ten ieraudziju ka tev paša paša sakuma bildes... staveja mositi mazajs 35 zirgaspeku motors

vaj tev viņš vel ira ?

Gulbis
05.May 2010
+
patīk
-
Nu kā tas viss beidzās? Izgāji TA?

BMW-Valcha
06.May 2010
+
patīk
-
Tas viss pagaidām iesaldēt, līdz brīdim, kad sakrāsies nedaudz atkal nauda :D

BMW-Valcha
10.Apr 2011
+
patīk
-
Ir dabūts pirmais 400 motors vēl bez eļļas filtra. Konstatēšu stāvokli, un tad pilnā komplektācijā orģinālu varēs dabūt par bargu naudu. geek

BMW-Valcha
02.May 2011
+
patīk
-
1.Pārdodu 400 motoru labā stāvoklī. var pārbaudīt kā rūc. līdz dodu kasti ar visādām motoru detaļām. 80Ls
2. 2gad priekšējie tilti labā stāvoklī + kalonka ar ātrumu ručķu labā stāvoklī. 40Ls
3. Laba ātrumkaste + kardāns 20Ls.

BMW-Valcha
11.Nov 2014
+
patīk
-
Viss mans iesāktais bija un ir apstājies. Tika turēts zem jumta un ir iespēja iegādāties pa 1500e ar jaunajiem dokumentiem.

Micuks
11.Nov 2014
+
patīk
-
kazarms 24.Nov 2009 17:08
sorry. Man pat personīgi patīk trumulenes bez vakūma pastiprinātāju. Nu ok. nostrādā lēnāk un ir stiprāk jāspiež. Bet nu paskatieties vecajiem močiem bija tas pastiprinātājs. nē! bet tās strādā izdeāli. Un gonkās braucu ar veco zapiņu. bija labi


Salīdzināji, moča svars un auto svars! nerunāsim tikai par pašmasu ;)
Tad kad tam zapiņam ieliek ko jaudīgāku par stoku tad gonkās braucot bremzes vārās ;) kaut gan mums vairākas reizes zazrallijos uzvārījās ar stok motoru geek

Ruu@uto
12.Nov 2014
+
patīk
-
:-) Nu, pliks svars jau nav noteicošais, svarīgāki ir bremžu diametri un darbvirsmu
izmēri :-) ZAZ automobiļiem tiešām bremzes bija tādas "žēlīgas", bet nu, piedomājot pie procesa, varēja mizot :-) Galu galā "bungas" ta bija visai ilgi arī visai dižciltīgiem
auto, arī sacīkšu auto un močiem. Vispār sacīkšu auto vakuumpastiprinātāju mēdz
vienot nost, bremzes ir precīzākas un vieglāk "dozējamas", Tehniskajos noteikumos
izsenis ir punkts tieši par šo tēmu... Aizko mums 1980. gados bija sacerēts ZAZnis
ar 2106 dzinēju, Estonijas formulas ātrumkārbu un pusasīm, un ... visām 4 disku
bremzēm no tās pašas (sadauzītas) Estonijas 18. :-) Blaaaaaa, kā tas rīks gāja ...tiesa, no miličiem bija jāmūk 200%, bet lielākā daļa viņu pazina to dzelzi labāk par raibo suni, un pat necentās ķert :-) Daži pat "izrēkt" paprasījās :-) Vispār tie 1970.-80. gadi attiecībās ar toreizējo miliciju bija savdabīgi, sevišķi mūsu "votčinā" , Iļģuciemā, Nordeķos, Imantā, Zolitūdē...
Ja sevišķi rupjas ziepes "nevārīja", vietējais "učastkovijs" pat ar smaidu sveicienu
atņēma :-)

banjo
06.Jan 22:56
+
patīk
-
sveiki,vai kads varetu padalities ar info,kur var nopirkt rezerves dalas Moskvic 401
interese sture,spidometrs,bamperi,moldingi,,,,,,,,,
paulik23@inbox.lv

mopis28
07.Jan 01:34
+ 1
patīk
- 0
banjo 6.Jan 2018 22:56
rezerves dalas Moskvic 401
Tolmetā pameklē, no moskvičiem tur parsvarā viss jauns ienāk, kā sak papiros un smāķos, viss sanaks pa kapeikām zem 20 centi kilogramā:) Jaunās daļas parsvarā no moskabeļiem , žikiem, virzuļi, šāles, hrometās ručkas, bamperi,spoguļi rati ar visām riepām utt , vienvardsakot kastes pilnas jaunām daļām ( ne vienmēr bet ļoti bieži)

mopis28
07.Jan 01:43
+
patīk
-
Ja brinies kapec tolmetā tā labuma kaudzēm, atbilde visai vienkarša, Redz tajos laikos visi domaja ka padomija pastavēs mužigi un visi mužīgi brauks ar žikiem, moskabeļiem, gazikiem un vazikiem, visi uzkrāja nākotnei rezerves daļas ar kastēm, nu redz komunisms beidzās un visi parsedās bentlijos , bet kastes tik aizņema rūmi, tad nu arī svēpē laukā visas zaničkas. :)

kjakste
07.Jan 22:03
+
patīk
-
Ok, kurā šrotā varu pierakstīties un kur rindas gals.. :)

mopis28
07.Jan 23:35
+ 1
patīk
- 0
Nu sāc ar Tuvāko, katrā gadijumā ir verts pameklēt. Tur tā manta apgrozās :)
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā

« Iepriekšējais 12345Nākošais »