Aizmirsi paroli?


Boris
04.Mar 2012 | Pēdējo reizi labots 15.Mai 2012 06:06; labots 1 reizi
+
patīk
-
Bija reiz gadījums 1982. gadā kad gadījās sekmīgi pageigt 1. klasi, un mana mīļā māmulīte man uz to pasākumu nopirka no kaimiņa par 25 cccp rubļiem manu pirmo Rīga 7.

Lai atvaino mani Kristaps un Jānis, jo neiekļaujos :
http://www.retromoto.lv/forum/ka-pareizi-ievietot-informaciju-par-savu...la-t13.htm

Tēmas nosaukums
Tēmas nosaukumā obligāti jāiekļauj Motocikla marka un Modelis,
un vēlams arī īpašnieka foruma lietotājvārdu norādīt.

Vienkārši šogad ir 2012 gada pavasaris!( lai būtu pilni 30 būs jāgaida līdz Jāņiem).

Turpinājums sekos! vēlāk!

Boris
04.Mar 2012
+
patīk
-
https://lh4.googleusercontent.com/-h-Pb9Iavz_o/T1OH9seKV1I/AAAAAAAABFc/xo5DQlcpU-U/w392-h294-k/IMG_3609.JPG
uz dakšas zem virsējā sļāņa ir tāda pati krāsa kā pirms 30 .... .
https://lh4.googleusercontent.com/-HO-WIgsFNGc/T1OKgebPBUI/AAAAAAAABIA/dZkfzxO1SPs/w227-h170-k/IMG_3630.JPG

Boris
04.Mar 2012
+
patīk
-
Vispār jā jāsāk bija :
Paldies NORML PUIKA!
Visu cieņu!

Boris
05.Mar 2012
+
patīk
-
Varbūt kāds zin krāsas kodu :
https://lh3.googleusercontent.com/-zIc9ZK-LPOw/T1OJCZiOvqI/AAAAAAAABGY/T67R41UI_pc/s395/IMG_3618.JPG
zili-zaļajai rāmja krāsai un kāds ir krāsas kods otrai netīri baltajai krāsai?

Cik var saprast no plāksnītes tad ražošanas gads ir 1971. Vai 1971 gadā Rīga-7 bija ar D-5 vai ar D-6 dzinēju un vai gadījumā D-5 dzinējam nevajadzēja būt ar plakano cilindru, kam nevar noņemt no cilindra galvu?
Ja bija D-5 dzinējs tad vai nevajadzēja būt arī citādas formas klusinātājam?

zelch
05.Mar 2012
+
patīk
-
Tatad nostalgija!? :)

Boris
05.Mar 2012
+
patīk
-
zelch 5.Mar 2012 21:40
nostalgija!

Tā ir.
Te kādu laiku atpakaļ forumā Guntis bija ticis pie Rīga-7, ko pēcāk notirgoja tālāk. Tad vēl : restaurātors vai krāpnieks? Un vispār par tādu cenu nevarēju nepirkt! Tagad līdz sezonai jātiek galā ar izh 49 un tad līdz Kuldīgas mopēdfestivālam vajadzētu dabūt šito braucamu.

Krišjānis
05.Mar 2012
+
patīk
-
Mopēdu jau celt augšā ir bērnu spēlītes, ja tikko pieveikts kāds gruntīgāks mociklets :)
Sveicu ar ieguvumu!

ja
05.Mar 2012
+
patīk
-
R7 ar d6,viss kā nākas, neredz ķēžu sargu

Boris
05.Mar 2012
+
patīk
-
Ķēžu sargs :
https://lh3.googleusercontent.com/-mhAQyeQhTcY/T1OJevkkwPI/AAAAAAAABGw/f5_4SsFXrKA/s428/IMG_3621.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-JUFE9MH2Jpk/T1OJljfiaII/AAAAAAAABHA/ciNpem6IYUw/s428/IMG_3623.JPG

ja 5.Mar 2012 22:23
R7 ar d6

Tad jau sanāk, ka ir nepieciešams cits dzinējs:
https://lh4.googleusercontent.com/-UbdzPxteDZw/T1OKSIec8nI/AAAAAAAABHw/3h9tEAPvJM4/s428/IMG_3628.JPG

ja
05.Mar 2012
+
patīk
-
cilindrs un izpūtējs īsts, apakša jamaina

Boris
05.Mar 2012
+
patīk
-
ja 5.Mar 2012 22:44
apakša jamaina

Varbūt ir vēl kādas detaļas, kas nav īstās?
Vairāk bildes : https://plus.google.com/u/0/photos/116308189452694115466/albums/571606...6042728274

Boris
05.Mar 2012
+
patīk
-
Forumā ir sadaļa literatūra : http://www.retromoto.lv/katalogs/riga/riga-7/
tur norādīts ražošanas gadi : 1973 - 1979 a šim uz plāksnītes diezgan skaidri 1971, ja tas nav ražošanas gads tad kas?

Krišjānis
05.Mar 2012
+
patīk
-
Pašlaik šādu mopēdu restaurē Jelgavnieks Georgijs, kas šeit pazīstams kā GJM. Caur manām rokām gāja viņa pulverkrāsotās detaļas, viņš ir papētījis nedaudz šī mopēda vēstures.

normal_puika
06.Mar 2012
+
patīk
-
Boris 4.Mar 2012 20:08
Vispār jā jāsāk bija :
Paldies NORMAL PUIKA!
Visu cieņu!

Prieks censties! :D
Veiksmi darbā.

treners
06.Mar 2012
+
patīk
-
Par gadu nesatraucies, ir īstais. Man arī ir R7 no 1971. gada ražas.

GJM
06.Mar 2012
+
patīk
-
Nu wikipedia raksta kaut ko citu par ražošanas gadiem: "Мопед «Рига-7» начали производить с 1969-го года. К концу 1971-го года он полностью вытеснил мопед «Рига-5»".
Par Borisa mopēdu kopumā - normāls komplekts, kā jau saprotams - trūkst viss pedaļu mehānisms, velo ķedes spriegotājs, kas ir nosacīts defecīts. Ar krāsas kodiem - kā parasti - jāpiemeklē autokrāsu veikalā pēc parauga... Drīz ielikšu sava projekta bildes.

elf
06.Mar 2012
+
patīk
-
Cik es atceros bij Rīga 5,tad Rīga 7...

Aldic
06.Mar 2012
+
patīk
-
Boris 5.Mar 2012 21:18
Cik var saprast no plāksnītes tad ražošanas gads ir 1971. Vai 1971 gadā Rīga-7 bija ar D-5 vai ar D-6 dzinēju un vai gadījumā D-5 dzinējam nevajadzēja būt ar plakano cilindru, kam nevar noņemt no cilindra galvu?
Ja bija D-5 dzinējs tad vai nevajadzēja būt arī citādas formas klusinātājam?

Neatceros par motora marku d-5 vai d-6, bet cilindri ar galvu parādijās ap 1968 vai 1969 gadu es tajā laikā jau pirku veikalā atsevišķi un liku savai gaujai. Vienīgi gaujai, lai nomainītu cilindru vajadzēja ņemt ārā motoru, veco plakano varēja nomainīt nenoņemot motoru no rāmja. Melnie garenie izpūtēji man šķiet nāca sākot ar Riga-5. Bet varu arī kļūdīties.

ursus
06.Mar 2012
+
patīk
-
Man bija tāda:
http://www.iauto.lv/users.php?u=ursis&numurs=19
http://www.iauto.lv/users.php?u=ursis&numurs=20

Pēc stāsta viss,kas virsū bija oriģināls.

Boris
06.Mar 2012
+
patīk
-
treners 6.Mar 2012 01:01
1971. gada ražas

un
GJM 6.Mar 2012 01:04
К концу 1971-го года он полностью вытеснил мопед «Рига-5»

Tad sanāk, ka laika posmā no 1969-1971 tika ražoti gan Rīga -5 gan Rīga -7.

Gauju Fans 29.Sep 2009 11:06
1966. gadā vieglais mopēds “Rīga – 5” ieguva teleskopisko priekšējo dakšu. Pieprasījums pēc mopēdiem bija milzīgs, tādēļ ražotnes vadība neredzēja vajadzību ieguldīt līdzekļus produkcijas un aprīkojuma modernizācijā.

Vai nevar būt variants, ka pirmie Rīga-7 bija aprīkoti ar D-5 dzinējiem, kas tika likti gan uz Rīga – 5, gan Rīga -7.
 
 
« 12345 »

Pēdējie ziņojumi Forumā