Aizmirsi paroli?


Skolnieks
08.Jun 2012
+
patīk
-
Domaju ka 100 000 nevar nobraukt tur motors jau butu beigts un parejais ari lidz kliņķim - varat teikt ka ,, man tur sava laika nogaja tik un tik bet tas tā kā kuram"

Reāli pedāļu uzlikas ir padilušas, sedekļi labi atrumkloķim ir klasiska vaina ka tapa kustas un lidz ar to ir mega brivgajiens tup atpakaļ, tai paša laika uz motora un varstu vaka ir virsu paplana kārta ar pelēku tādu kā krāsu. Radiatoram tagad no stāvēšanas sāk lobities nost melna krasa. apaksā sāk gazties nost pelēka pretkorozija.

Aldic
10.Jun 2012
+ 1
patīk
- 0
Kā jau teicu var braukt visādi. 100000km 412 moskviča motoram, galīgi nekas nav, tikai normāli iebraukts. Tas ka ātrumkloķis nekontrolējami kustas uz visām pusēm ir viens no rādītājiem, ka nav tikai 20000km.

Reinis_m
23.Apr 2014
+ 1
patīk
- 0
Sveiciens visiem!

Aptuveni 2 gadus pēc šīs foruma tēmas izveidošanas ledus ir sakustējies, Moskviču esmu izložņājs klātienē, tas pēc ilgu gadu stāvēšanas tika izvilkts ārā un nomazgāts, tāpat arī ir saņemts akcepts restaurācijas darbiem no auto saimnieka. geek

Ir ieviesusies arī zināma skaidrība par dažiem jautājumiem, kurus risinājām iepriekšējā lapā.

Saskaņā ar plāksnīti motortelpā - auto ir 1969. gada izlaidums, ražots Iževskā un tā nosaukums tiešām ir Moskvič 412. Tāds pats uzraksts rotā gan bagāžnieka vāku, gan arī vārstu vāku.

Tātad motors ir 412, kārba gan jau arī, jo kloķis ir grīdā.

Turpinājumā dažas bildes.

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1398238898-dsc-0296.jpg
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1398238895-dsc-0308.jpg
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1398238891-dsc-0306.jpg
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1398238887-dsc-0316.jpg
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1398238873-dsc-0314.jpg
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1398238869-dsc-0318.jpg
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1398238878-dsc-0338.jpg
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1398238876-dsc-0320.jpg

Kopumā es esmu patīkami iepriecināts par to, ka virsbūves stāvoklis ir okei un neizskatās, ka būs baigi jāmetina. Arī salonā nekā īsti netrūkst. Ir šis un tas aplauzts, protams, tāpat arī ir izkusis tas plastmasas panelis (tā laikam visiem ir slimība), bet visādi citādi tas kopumā izskatās cerīgi.

Nu jā, kaut kur jādabū motors. :)

Kā ir ar visādām piekares daļām - bukses, atbalsti, amīši, lāgas utt - kur īsti tādas var meklēt? Jācer, ka kaut kas der arī no jaunāka 412.

Šis nebūs ātrs projekts, un centīsimies neko nesačakarēt.

i_edgars
23.Apr 2014
+
patīk
-
Iževskaā tādus puskropļus vien ražoja, un visos laikos.
Virsbūve Tavam verķim ir no 408 Moskviča, iespējams bez izmaiņām, vai labākajā gadījumā bļanduks cits. Palūko kas par dzinēju iekšā stāv. 408. bija ar sadaleni apakšā, bīdītājiem un vārstiem augšā 50 ZS pie 4750un 9,3 kgm griezi pie 3200.
408 ātrumkaste arī ir 4 + 1.

Reinis_m
23.Apr 2014
+ 1
patīk
- 0
Auto ir 180 Km no manas atrašanās vietas pagaidām, tāpēc aiziet un palūkoties nebūs tik vienkārši, bet cik es vizuāli atceros, tad sadalene bija augšā. Tāpat arī tas vārstu vāks diez vai būs likts cits. Kaut kā šādi arī izskatījās - http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Engine_412_front.gif

Bet tas nav baigi būtiski, jo esošo dzinēju kaut kādi aktīvisti pirms kādiem gadiem ir sākuši jaukt, daļa detaļu tur ir zudušas un bloks esot bijis plīsis. Līdz ar to es domāju, ka tur nav jēgas čakarēties - jadabū strādājošs 412 dzinējs, kuram nekā netrūkst, vēlams kopā ar kārbu un tas jāieliek šajā virsbūvē.

PPUR
23.Apr 2014
+ 1
patīk
- 0
i_edgars 23.Apr 2014 11:22
Iževskaā tādus puskropļus vien ražoja,


Nevilkšu uz kašķi, teikšu tik ka IŽu cienītāju nebija mazāk, kā AZLK.
Starp citu taisnais, garais mērinstrumentu paneļa moldings visiem IŽiem saglabājās tikpat labi, kā AZLK eksportniekiem, ko nevar teikt par masu produkciju. Tas pat šajos attēlos redzams.

weber
24.Apr 2014
+ 1
patīk
- 0
man prasas prieksejie lukturi un reste no 408, savadak kautka isti nelimejas kopa si 412 prieksa ar 408 aizmuguri :(
nezinu gan ka no vesturiska viedokla uz to skatas citi...

i_edgars
24.Apr 2014
+
patīk
-
weber 24.Apr 2014 10:15
kautka isti nelimejas kopa

Es jau atzīmēju, ka Iževskā bieži vien tika ražoti AZLK iepriekšējie modeļi ar dažiem uzlabojumiem, bet ar it kā jauno modeļa apzīmējumu! Tāpēc ir virsbūve lielākoties no 408 modeļa ar 412. dažiem moldingiem, motoru un vēl šo to....
Tā pat bija ar 21xx cik tur - faktiski Iževskā ražoja 412. modeli ar dažiem uzlabojumiem!

Tas nekādi nav kā ASV, kur dažādas rūpnīcas ražo identiskus auto modeļus ar vienīgo atšķirību - bļamba uz kapota, te atšķirības ir pamatīgas.

Reinis_m
24.Apr 2014
+ 1
patīk
- 0
Kāda tad ir tā 408. priekša, kuru tu piedāvā likt?

Bet vispār krievu vikipēdijā un vēl šur un tur ir redzams, ka šāda priekša ir bijusi gan 408., gan 412.

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D1%87-408
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D1%87-412

Apskaties abās lapās nodaļu - Варианты решёток радиатора.

Vēsturiski tāds tas auto tāds arī ir, neviens tur neko nav mainījis. Droši vien tā arī paliks, jo šī man liekas smukākā no visām pieejamajām priekšām, turklāt tā ir arī vecākā.

weber
24.Apr 2014
+
patīk
-
408 man asociejas tikai ar siem eksportnieka lukturiem, iespejams tadel ka sava laika onkulim bija tiesi ar tadiem
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/65/M-408-e.jpg/800px-M-408-e.jpg

MrIks
24.Apr 2014 | Pēdējo reizi labots 24.Apr 2014 11:29; labots 1 reizi
+
patīk
-
Tāda IZH- 412 versija līdz 1969. gadam tiešām ir bijusi!
http://sovauto.su/izh/?model=412

Reinis_m
24.Apr 2014
+ 1
patīk
- 0
Nu re, viss skaidrs, tāds modelis bija, tika ražots divus gadus (67. - 69.), 1969. gadā iznāca nākamā versija ar "klasisko" 412. aizmuguri. Šis sanāk samērā rets un saudzējams tātad. :)

Dubultās lampas noteikti nelikšu, man nepatīk, tā priekša uzreiz tāda samocīta izskatās. Tāpat kā BMW e21, manuprāt, ar divām lampām izskatās daudz vairāk retro un oldskūlīgāks.

PPUR
24.Apr 2014
+
patīk
-
i_edgars 24.Apr 2014 10:36
Iževskā bieži vien tika ražoti AZLK iepriekšējie modeļi

Arī AZLK ražoja M412 ar M408 virsbūvi.
Visu cieņu Reinim_m par viedokli un nākotnes nodomiem.

Reinis_m
24.Apr 2014
+ 3
patīk
- 0
Paldies!

Autiņš pieder manas draudzenes ģimenei, līdz ar to es te esmu palikts zem lupas un īpašas vaļības atļauties nevaru pat ja gribētu. geek

Bet nu jā, jādarbojas ir. Šīs vasaras uzdevums varētu būt sagatavot virsbūvi krāsošanai un salasīt vajadzīgās piekares daļas - t.i. ko var jādabū jaunu, ko var - jāstrūklo un jākrāso.

Redzēs kā ar virsbūves krāsošanu būs, iespējams, ka šogad nesanāks.

Paralēli tam visam varētu mēģināt kaut kur dabūt motoru.

Jūtu, ka izmaksu ziņā visdārgāk un laika ziņā čakarīgāk varētu būt pāršūt salonu, atrast paneļa detaļas un pārhromēt norūsējušās hroma daļas. Par pirmo runājot, varbūt jāmēģina draudzenes muteri piesēdināt pie šujmašīnas. geek

powermeower
10.May 2014
+ 4
patīk
- 0
--- Autiņš pieder manas draudzenes ģimenei, līdz ar to es te esmu palikts zem lupas ---

Manā praksē ir bijuši vismaz divi gadījumi, kad ''restaurējot ne savu'' auto, vairāki zēni ir krietni ''ieberzušies''...
Vienā gadījumā,
trīs gadu periodā ,
trīs dažādi ''restauratori'',
mēģināja novest līdz kādam rezultātam vienas un tās pašas ''draudzenes'' auto atjaunošanu/remontēšanu...
... ne cik ilgi atpakaļ auto bija izlikts pārdošanā , ar piebildi, ka ''šur tur ir jāpieliek roka''... Pārdevēja - tā pati meitene...
Laikam trešais ''draugs'' arī nebija izturējis restaurācijas smago nastu...geek

Ļoti ceru, ka šis nav tāds gadījums...

Artis12
10.May 2014
+ 1
patīk
- 0
Labāk būtu sākumā sakārtot formulitātes un pārrakstīt moskviču uz restaurātāja vārda. Samaksā īpašniekam 300 eur max. un pārraksti uz sevi. Ja negrib pārdot tad nav vērts ķerties klāt un atstāj, lai sapūst.
Reāli virsbūve, bez dzinēja nav vērta neko, ņemot vērā vēl ieguldāmo darbu un naudas līdzekļus. Pārhromēt, kaut vai tikai bamperus un resti priekšējo maksā 700 eiro. Sāksi ieguldīt naudu un beigu beigās īpašnieks sapratīs ka var izcelt $$$ no tā vraka un paņems sev atpakaļ. Varēsi plātīties cik patīk, bet juridiski Tu skaitīsies nekas. Vēl pastāv iespēja noslēgt līgumu ar īpašnieku, kur atrunātas darbības un atbildība kas stājas spēkā grozot norunu. Tas iesākumam. :)
Par pašu moskviču - cik autentisku Tu gribi viņu būvēt?
Piekarē, pieļauju ka daudz ko var atstāt, tik cik nostrūklot un sakrāsot, jo dilstošie mehānismi ir tik cik bukses un gumijas izstrādājumi. Jebkurā gadījumā daudz ko var atrast margrietas ielā 8, pie kalnciema tilta, purvciemā ilūkstes ielā, lienes ielā ir neliels veikals, bet tur var ļoti daudz ko dabūt un atrast. Tad paliek vēl latgalīte, kur visu ko var atrast, visādas kolekcionāru sanāksmes, kur tirgo visādus draņķus utt.
Rēķinies ka visdārgākie elementi būs hromi, salona plastmasas ( pilns komplekts aptveni 260 eiro ) un, protams, krāsošana, ja dod krāsot profesionāļiem. Pārējais kā jau padomju mašīnai kapeikas.

Reinis_m
20.May 2014
+
patīk
-
Es arī ceru, ka nav tas gadījums, bet nu laiks, protams, rādīs... geek

Tāpat arī es plānoju pie restaurācijas pieslēgt arī draudzeni, kurai par to ir gan interese, gan arī kaut kādas zināšanas gan par restaurāciju, gan amatniecību. Nevienu autiņu gan viņa taisījusi gan vēl nav, bet ir pieredze nedaudz citā virzienā un vismaz potenciāls tur toč ir. Gēla nadziņi un bailes sasmērēt rokas nav. :)

Arī draudzenes veco (kurš skaitās auto īpašnieks) plānoju pieslēgt pie darbiem. Viņš ar auto nebrauc vispār kopš to Mosi iestūma garāžā kaut kad deviņdesmito beigās, un tagad ir diezgan pavilcies uz šo.

Nu jā, un līdz ar to tas sanāk tāds ģimenes projekts, un es vienkārši pagaidām esmu ielīdis tā vadītāja postenī. geek Ja es to autiņu atpirkšu, tad tas kļūs par manu un viss gan jādara, gan jāfinansē būs pašam. Bet to es negribu.

Tā kā - paldies par brīdinājumu - bet nu - skatīsimies. Ja nesanāks, tad nesanāks.



Par plāniem - es gribētu panākt to, lai viņš izskatās smuki un nekas nebūtu sačakarēts. Tas varētu būt tā īsumā. :D Motors tur iet no M412, tādus jau dabūt vēl var. Jāsakopj virsbūve un piekare, jāpārkrāso un jāieliek kaut kāds motors. Un tad pamazām jāhromē vai jāmeklē jauni hromi un trūkstošās plastmasas. Beņķus pāršūsim ar ģiemenes iekšējiem resursiem.

fire
20.May 2014
+
patīk
-
Reinis_m 20.May 2014 14:34
Ja es to autiņu atpirkšu, tad tas kļūs par manu un viss gan jādara, gan jāfinansē būs pašam. Bet to es negribu.

Tev nu gan ir aprēķins.

Reinis_m
20.May 2014
+
patīk
-
Nu vienkārši tas autiņš vairāk tiks būvēts draudzenei un viņas ģimenei par prieku. Tā kā man liekas samērā okei, ka visi ieinteresētie pieliek roku. :)

Reinis_m
12.Mar 2017
+ 3
patīk
- 0
Ar šo paziņoju, ka nedaudz mazāk kā piecus gadus pēc pirmā ieraksta, projekts ir sakustējis un auto ir nonācis manās gādīgajās rokās. Pa šo laiku esmu paspējis pācelties no Rīgas uz laukiem, bišķi investējis instrumentos, ir kaut kāda vieta, kur darboties utt. Tāpat arī dabūju BE kategoriju, lai varētu to auto atvilkt šurp. :D

http://i.imgur.com/3pnpimk.jpg

Pagaidām plāns ir auto kādu brīdi uzglabāt, un vasarā ķerties klāt pie virsbūves darbiem.

Nesteidzīgi tiek meklēts dzinēja donors un sastādīts saraksts ar nepieciešamajām daļām.
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā