Aizmirsi paroli?


Reinis_m
06.May 2012
+ 1
patīk
- 0
Sveiki! Mani sauc Reinis, es bišķi braukāju un bišķi skrūvēju pirmos golfus, bet nu ir noticis tā, ka manai draudzenei, izrādās, ir viens kolosāls Mohābičs, kuru tā kā vajadzētu dabūt dziesmā. geek

Tātad pacients, saskaņā ar CSDD datubāzi ir M 412, saskaņā ar draudzenes teikto esot 1969. gada izlaidums, saskaņā ar to, ko es redzu uz stūres un restes, dzimis Iževksā, tā kā ir nevis МЗМА, bet ИЖ.

Dzīvajā vēl neesmu redzējis, bet bildēs izskatās mega labs materiāls. Vajadzētu jau uztaisīt priekš VS numuriem. Turklāt draudzene mācās restauratoros, kur gan vairāk speciālizējas uz mājām un visādiem priekšmetiem, bet ir plāns izbīdīt šo kā viņas diplomdarbu.

Re:

http://www.bildites.lv/images/hhgoefzcrmty1p4zwe4.jpg

http://www.bildites.lv/images/bnxaoozmgntsg0nzdt3.jpg

http://www.bildites.lv/images/yfs8rewsrgewuusbdhn.jpg

http://www.bildites.lv/images/53nphpjaev87zsdvb.jpg

http://www.bildites.lv/images/vogp94z4uhyfqtpwcu6q.jpg

Līdz šim ar Padomju tehniku īsti nav sanācis saskarties, kur nu vēl ar kaut ko šāda vecuma. Līdz ar to ir daudz jautājumu...

- Lv ir kaut kāds padomju auto vai moskviču klubs? Kurš ir sakarīgākais forums šādiem jautājumiem? Jā, es zinu, ka ir AAK padomju tehnikas sekcija, bet man kaut kā šķiet, ka tur galvenokārt ir tādi pirmspensijas un pensijas vecuma vīri. Normāla foruma arī tur nav.

- Konkrētajam auto nav motora. Ir, bet kaut kad kāds ir izdomājis to izjaukt. Skatīsimies, vai ir saliekams kopā un tā... Kā ir ar motora rezerves daļām? Ja tur ir normāls bloks un galva, tad var mēģināt savākt esošo vai tomēr jāmeklē cits motors? Ja jāmeklē cits, tad no kādiem Mosīšiem un kāda gada der?

- Kas ir ar detaļām vispār? Šodien šeit lasīju par veikalu Lienes ielā un Zasulaukā (te netālu dzīvoju, laikam zinu, kur tas ir). Ko tur var dabūt?

- Cik vispār maksā detaļas - nu tur, piemēram, pārlasīt piekari utt?

- Kā ir ar visādām smukumlietām? Piemēram šodien ssā redzēju paneļa plastmasas par 50Ls, tā ir normāla cena?

- Kur vispār netā meklēt informāciju? Krieviski šo un to saprotu.


Paldies!

ursus
06.May 2012
+
patīk
-
Kaut kas neštimt. bet pieņemu ,ka es neesmu M-412 specs.
Eksporta variantam bija 4 !!! lukturi kā BMW,kā VAZ -03,06.
Ja nē tad plakanie....
Un tad (man liekas),ka IŽ evskā neko tādu NERAŽOJA.

Kaut ,kas ņeštimt... ar izlaiduma gadu,vai ko citu,jo aizmugures lukturi ir M-408(nu varbūt pirmajiem bija M-412),BET !!! pēdējie M-408 ,bija M-412 kuzovā,ar JAUNAJIEM lukturiem...visur(priekšā PLAKANIE,aizmugurē JAUNIE).

Tēvam bija eksporta M-408(lukturi četri priekšā),a kaimiņam M-408,M-412 KUZOVĀ JAUNAJĀ(lasi tikai motors no 408).

Pārdeva pa 10.000 rubļiem un nopirka NEPOPULĀRO VAZ-2101(5500 rubļi).Un ne mirkli nav nožēlojis :D
Un drīz tirgus cena nolika visu savās vietās... :D

M-408(exporta!),laikam 1967 gads,vai 1968.

http://content9-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/albums/408.jpg
Man apmēram gadiņš(vai nedaudz mazāk):D.

Reinis_m
06.May 2012
+
patīk
-
Nu es ar visu laiku, līdz netiku pie CSDD datiem biju pārliecināts, ka tas ir 408. Bet nu pieļauju, ka tur var visādi būt ar dokumentiem un tā. Nu šim, kā var bildēs redzēt, uz restes un uz stūres ir Iž emblēmas.

Kaut kur citur šodien izlasīju, ka 408 un 412 galvenā atšķirība esot bijusi motors, jo ar tām virsbūvēm esot bijis visādi. Tā ir? Ja jā, tad kas tieši tur atšķiras?

ursus
06.May 2012
+
patīk
-
Jap 408 vienāds ar 412,virsbūves. Nu ar niansēm,pa lielam jau laikam vienāds(es stāstu ,ko atceros,no tā,kas man ir tagad stāstīts par tiem laikiem :D ).

3. gadu vecumā atceros,ka pavasara atkusnī izģērbās stūres pirksts un lidojam grāvī(tēvs netic,ka es atceros),bez sliktām sekām. Izvilka ar smago,izģērbto ābolu ar drāti iesēja atpakaļ,un pats atbrauca mājās.

Tad ar steigu tika notirgots,jo ari labu cenu Padomijas oficieris no Kaļiņingradas esot piedāvājis.

ja
06.May 2012
+
patīk
-
tas ir 408 kuzavs.
abi motori pilnīgi atšķirīgi
abi sajūgi pilnīgi dažādi
abas kārbas dažādas

Reinis_m
06.May 2012
+
patīk
-
Cik es vēl kaut kur izlasīju (šodien daudz jauna info), 408 ātrumkloķis ir nācis pie stūres. Šim, kā redzam, tas tur nav, bet ir grīdā.

412 nāca tikai šādas lampas?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1c/1975_Moskvitch-412IE_rear.jpg/200px-1975_Moskvitch-412IE_rear.jpg

Aldic
06.May 2012
+ 1
patīk
- 0
Mans pirmais auto bija 408E (elite) atgrieztais no Somijas. AR izskatu kā Ursusa bildē, 4 lukturiem un vēl dažām atšķirībām salonā. Kaut kad Iževskā sāka ražot moskvičus. Iespējams, ka pirmie iževskas moskviči arī bija 412 ar 408 kuzovu. Pēc tam aizmugure bija abām rūpnīcām vienāda , kā pēdējā bildītē ar atsevišķi trijstūra pagriezienu un gareno bloku, bet priekšā maskavietim bija garenais lukturis, bet iževskas apaļais, abi bija 412modelis. Motors un kārba bija pilnīgi atšķirīgi, nianses bija pakaļējā tiltā, pusasis ar rupjām un smalkām nūtīm, un vienam modelim pat bija mazliet garākas. Diezgan daudz bez kaut kādas pārtaisīšanas varēja likt no jaunāka modeļa. Beigās pirms pārdošanas man jau sajūgs, kārba bija no VAZa, kardāns mistrojums puse no VAZa līdz karājošam gultnim, otra puse 21volga ar volgas krustiņiem(Manam verķim praktiski mūžigi).

Reinis_m
06.May 2012
+ 1
patīk
- 0
Ok, par tiem motoriem un kārbām - ar ko tieši atšķiras 412 un 408 kārbas? Ar pārslēga atrašanās vietu? Ar ko vēl?

Vai 412 motoru var pielikt pie 408 kārbas un otrādi? Kā tur ir ar motora stiprinājumiem, cik ļoti tas viss ir plug&play? :)

Varbūt kāds tomēr var atbildēt arīi uz pārējiem pirmā ziņojuma jautājumiem? :)

Aldic
06.May 2012
+
patīk
-
Kārbām noteikti atšķiras pārnesumu skaitļi, tos noteikti var atrast kādos manuāļos. Pārslēgšanas mehānisms, pie stūres un grīdā, neatceros kas bija ar kardāna galu kurš ieiet karbā vai tikai arī nebija atšķirības diametrā. Kārbām ausis šķiet bija vienādas un pieskrūvēt kārbu varēja gan vienam gan otram motoram. par pārējo jāskatās kā salāgot (pārslēdzējs un kardāns) Motori savādākas konstrikcijas, 412 ar lielāku kubatūru, progresīvāks ar sadales vārpstu galvā, jaudīgāks šķiet 75ZS, 408 vecāks mazāka kubatūra, sadales vārpsta blokā jauda ap 50zs, praktiski vienam no otra neder nekas, varbūt eļļas vai temp devējs un kāda skrūve. Motoru bez pieredzes un zināšanām diez vai kvalitatīvi savāksi. Tur tomēr ir daudzi knifiņi, kas jāzin. Bet viss jau ir taisāms, ja bloks nav pārsaldēts vai galīgi sačakarēts, plīsis vai kāds caurums, tad tas ir derīgs, kloķeņe jāmēra jāslipē jaunas šāles, virzuļi gilzas 412 ir maināmas, 408 jāslīpē bloks uz remonta virzuļiem, galva ir taisāma vadīklas , vārsti ir maināmi. Vienīgi ar 13 atslēgu āmuru un meiseli varētu nepietikt.

Skolnieks
09.May 2012
+
patīk
-
Var kāds precīzāk pateikt par to M-408 kārbu der kardāns no M-412 vai neder ?
Man vajag uz M-412 īsākus parnesumus, taisos likt M-408 kārbu.
Un vēl cik viņa izturīga, neizjuks ?

ursus
09.May 2012
+
patīk
-
Ja 408 kārba būtu bijusi izturīga ??? tad 412 būtu likta jauna kārba ??? skolniek...nu nedaudz padomā ko raksti :D

Aldic
09.May 2012
+
patīk
-
Domā pats! 408 kārba ir paredzēta par 1/3 mazāk jaudigam dzinējam, 50Zs pret 75Zs. No otras puses padomju tehnika tika taisīta ar diezgan lielām rezervēm. Vēl ir jautājums kā tur komutējās ātrum kloķi. Vēlākās 412 un 2140 modifikācijas bija arī ar 408 motoriem , kādas tur bija kārbas nezinu, bet ātrum kloķi jau bija grīdā. Kārbu galos bukses var mainīt un pielāgot jebkuram diametram. Ja kardāna gals nav jauns, tad tur būs iedilušas bukšu vietas un gals tāpat būs jāslīpē, līdz ar to jāmaina bukses atiecīgi piedzenot pret kardāna gala diametru.

fire
09.May 2012
+
patīk
-
408 kārba knapi tur 408 dinēju. 412 kārba ir vājākais mezgls 412 moskvičā. Es pats kādreiz esmu palicis uz ceļa ar izjukušu 412 kārbu un manas paaudzes moskvču lietotāji ir to piedzīvojuši gandrīz katrs. Retro auto - tā ir cita lieta, bet darba zirgam kārba bija par švaku. Pārslēdzēja kulises konstruktors laikam mocījies ar alkoholisma problēmām.

Ruu@uto
09.May 2012
+
patīk
-
ursus
Ja 408 kārba būtu bijusi izturīga ??? tad 412 būtu likta jauna kārba ??? skolniek...nu nedaudz padomā ko raksti :D
--------------------------
Nu, galvenā 412 kārbas atšķīrība bija sinhronizēti VISI pārnesumi, izņemot R, izmainīti
pārnesumskaitļi un pāris pastiprināti gultņi. Pārējais pa lielam palika tāpat, kā 408.
Ā, ja kas, taisni 1969. gadā AZLK palaida restailinga versiju 408 /412 ar kantainajiem
lukturiem priekšā un "lauztajiem" aizmugurē. Līdz tam visi AZLK 412 / 408 bija ar apaļiem
lukturiem priekšā un "stāvajiem" aizmugurē. Ahā, un 412 bija ātrumpārslēgs uz grīdas,
408 - pie stūres. Eksporta versijām "IE" priekšā bija 4 "mazie" lukturi. IŽ automobiļiem tādas versijas nebija, arī kantainos lukturus tie nedabūja ...

fire
09.May 2012
+ 2
patīk
- 0
Ruu@uto 9.May 2012 12:58
arī kantainos lukturus tie nedabūja ...

Izņemot pirmās paaudzes iž-kombi.

Skolnieks
09.May 2012
+ 1
patīk
- 0
Nevienu M-412 kārbu vel nēsmu sabeidzis, reduktori un pusasis gan lūzt kopā visu laiku.

Liks virsu to 408 tad arī redzēs.

Tas ko Aldic saka ir teikts ari moskvica gramatā ka 408 kārbai ir īsāki pārnesumi dēļ mazakās motora jaudas.
Grāmatā attēlos kārbas ir identiskas.

roliss45
10.May 2012
+
patīk
-
ir nelietota kārba

MZMA402
06.Jun 2012
+
patīk
-
Skaists un Stalts Mositis.. Lielus restauracijas darbus neprasa lai dabutu gatavu.. diezgan laba stavokli.. Tiesi sitas modelis ir diezgan rets.. M412 ar 408 virzbuvi.. jabut atrumklokim grida un lielajam 1.5 - 412 motoram..

Skolnieks
07.Jun 2012
+
patīk
-
Reku mans aparāts, tā kā IZ savu ir nokalpojis tagad šis ies uz pārbūvi. Pēc spidometra noskrējis 20 000 km.

http://content9-foto.inbox.lv/albums/d/dainisio/17-04-2007/DSC04381.sized.jpg

Aldic
08.Jun 2012
+
patīk
-
Ņem vērā ka spidometri pēc 99999 sākās no no nulles, tāpēc vai nobraukts 20000 vai 120000 vai 220000 ir jāskatās pēc vispārējaš stavokļa un citādām pazīmēm, stūres, ātrumpārslēga, sēdekļu it sevīšķi vadītāja un vēl citu detaļu nolietojuma. Bet tas arī nav tik vienkārši. Daži nobrauc 200000 un mašīna gandrīz kā jauna, citiem jau 20000 ir mizkaste.
 
 
« 123 »

Pēdējie ziņojumi Forumā