16.Apr 2010 | Pēdējo reizi labots 13.Nov 2010 18:11; labots 2 reizes
+
-
Mans pirmais VS sertificētais braucamais... Numuru gan vēl neesmu izņēmis, nesanāk uz Valmieru aizbraukt pārrakstīt, bet līdz retro sezonas atklāšanai tas jāizdara. Braucamais ir labi saglabats, restaurēts nav, ir vietām piepinzelēts, un vietam var atrast rūsu, tomēr ir gandrīz 100% oriģināls un tādu arī saglabāšu un velti neizjaukšu, manuprāt labak vietam piepinzelēts, nevis bez nepieciešamības ideāli pārkrāsots nepareizā tonī. Nobraukums ap 28 000 km, nobraukumam atbilstoši tehniskais stāvoklis ideāls. Rūc un spīd labi, brauc arī labi, tikai riepas nedaudz kantainas gadu gaitā kļuvušas. Žēl mainīt - skaistas, nav dilušas.
Sākumā bija ar blakusvaģi, taču modelim neatbilstoši vecu. Tad kad iepriekšējam un līdz manīm vienīgajam īpašniekam Mazsalacas veikalā vajadzeja saņemt savu motociklu ar blakusvāģi, ieradās tikai pelēks blakusvāģis. Pēc pāris nedēļām ieradās zaļi-gaišpelēks solo Jupiters. Saimnieks pārkrāsoja blakusvāģi motocikla krāsās. Attēlā Mazsalacas šķūnītī. Aiz vējstikla Mazsalacas ātrumlaivu komandas ķivere Nr17.
ceļā
Blakusvaģim kulba ir caurrūsējusi, neatbilstoša modelim, ar torsionu, bez amortizatora un 19 collu iž 56 riteni, taču labi saglabajušās hroma daļas atradīs pielietojumu Ju2 atjaunošanai. Tiek reģistrēts kā solo motocikls, kāds arī ticis paredzēts rūpnīcā - ar 4 pagriezieniem un sānu peku. Tikai nesakiet ka sēdeklis ir pāršūts un riepas par jaunu - pats zinu Ar laiku tiks kļūda labota, pagaidām pa rokai ir tikai sarkans oriģināls no smilšu krāsas iepriekšējā modeļā, galīgi neiet kopā krāsas.
Patīriju, paregulēju, sasmēreju un pielaboju. Ir saņemts VS numurs un izbraukts atklāšanas pasākums 333 trasē. Iet labi, tikai kreisajos līkumos sagāžot sānu peka trinās gar asfaltu.
Ar to pagaidām atjaunošanas process šim braucamajam ir pabeigts, bet nākotnē japārvelk sēdeklis un krāsojums jāsaved pilnīgā kārtībā. Riepas atguva apaļo formu.
Sakarā ar apstākļu maiņu nākas atvadīties no šī motocikla. Pārdodu, pagaidām par to izziņoju tikai šeit, ss pagaidām nelieku, vēlētos lai iegādātos kāds biedrs, kurš to novērtēs.
TA un apdrošināšana līdz nākamā gada jūlijam. VS sertifikāts un numurs.
Sākumā bija ar blakusvaģi, taču modelim neatbilstoši vecu. Tad kad iepriekšējam un līdz manīm vienīgajam īpašniekam Mazsalacas veikalā vajadzeja saņemt savu motociklu ar blakusvāģi, ieradās tikai pelēks blakusvāģis. Pēc pāris nedēļām ieradās zaļi-gaišpelēks solo Jupiters. Saimnieks pārkrāsoja blakusvāģi motocikla krāsās. Attēlā Mazsalacas šķūnītī. Aiz vējstikla Mazsalacas ātrumlaivu komandas ķivere Nr17.
ceļā
Blakusvaģim kulba ir caurrūsējusi, neatbilstoša modelim, ar torsionu, bez amortizatora un 19 collu iž 56 riteni, taču labi saglabajušās hroma daļas atradīs pielietojumu Ju2 atjaunošanai. Tiek reģistrēts kā solo motocikls, kāds arī ticis paredzēts rūpnīcā - ar 4 pagriezieniem un sānu peku. Tikai nesakiet ka sēdeklis ir pāršūts un riepas par jaunu - pats zinu
Tiksimies pasākumos!