kolēģi, viss ļoti sen izbaudīts. Dīze ir nepieciešama ! K-34 ir ļoti primitīvs, un jebkuras atmosfēras izmaiņas to ietekmē. Bieži braucot gar upmalu , vai vēlos vasaras vakaros, degmaisījums noliesinās, un bez dīzes uztrāpīt pa cik skrūvi pavērt ir neiespējami, 1/8 jau ir daudz par daudz! Bet ar dīzi +-1/4 ir reāla kustība. Tieši tapēc, it kā virknē, ir dīze ar padeves skrūvi-lai padarītu dzīvi mums vieglāku!
šodien bik paķimerēta rīga.
Var jau būt ka kādam ir zāles pret to ka tek tas melnais zaņķis no izpūtēja trubas bet es risināju pa savam.
Pie galvas pārmetināju precīzu sēžu uz kuras uzstutēju kapara blīvi.
Apakšgalā uzvirpoju ko cangai līdzīgu kas savelkot skrūvi uz izpūtēja apžņaudzas ap trubu. Vajadzētu būt ok. pieliekot pirkstu glušakam galā itkā nekur laukā nepūš.
Cik ilgi nezinu. brauks redzēs.
Ir bēdas.
Problēma ar spoli vai kur citur.
Pieliekot abas lampas dzinējs sāk raustīties un spūldzēs kvēldies knapi iespīdas. Noņemot vienu spildzi nost viss kārtībā. Kur varētu būt vaina.
Pirms dažām dienām ievēroju ka dzinējs vispār grib noslāpt ieslēdzot gaismas. vai spolē kāds īsais? Moš mitruma ietekmē gļuko.