tominsh :
savai Jawai smeereeju sarkano- nekaadu probleemu nebija...
pirms tam veelams gan paarliecinaaties, lai abu kartera pushu virsmas ir gludas, bez bojaajumiem...
senaakos laikos, kad nekaadu hermeetikju nebija, lika uz visparastaakaas kraasas
otomars :tominsh :
savai Jawai smeereeju sarkano- nekaadu probleemu nebija...
pirms tam veelams gan paarliecinaaties, lai abu kartera pushu virsmas ir gludas, bez bojaajumiem...
senaakos laikos, kad nekaadu hermeetikju nebija, lika uz visparastaakaas kraasas
nu tajos laikos visparastaakaa kraasa bija kriits+pigments+uudens....diezin vai uz taadas lika,vajag precizeet :macies: :pioner:
Strazdiņš :Ja galīgi nevar materiālu vai gatavu blivi nopirkt, tad D sērijas motoriņiem , galvas blivi var izgriezt no alumīnija alus buņdžas. Pārbaudīta vērtība, ātri, pieejami un vienkarši. Orģinalā gan ir mazliet biezāka, mērījis biezumu neesmu, bet kādi 0,5 - 0,6 mm varētu būt. Tikai der atcerēties, ka alumīnija blīves ir paredzētas vienreizējai lietošanai. Ja blīvi izgriezīsi no kapara (vara) , tad tādu blīvi var izmantot vairākkārt pirms tam veicot tādu procedūru ka blīves uzkarsēšana uz uguns līdz sarkankvēlei un pēc tam strauji ūdenī atdzesējot.
Runājot par blīvju materiāliem...
Cilindra galvas blīvi taisa no vienkārša alumīnija vai kāda savādāka sakausējuma(par materiālu kā tādu iet runa). Konkrēti D motoram.
Vēl vēlētos palūgt: Cik biezai būtu vēlams viņai būt?
Paldies.