Aizmirsi paroli?


zaika
04.May 22:07
+
patīk
-
Un ja tas būtu blīvslēgs tu saprastu, balti dūmi un smirdētu savādāk, to litru apēstu ātri no kārbas, vai vēl ātrāk svece atteiktos)

booo_kat
05.May 08:51
+
patīk
-
Hmmm. Šorīt palūrēju eļļas līmeni (vakar pēc maiņas noripoju kopā ap 30-35km, no kuriem ap 15km ar kūpošu), principā tik pat cik vakar. Pieleca kā parasti ar pirmo spērienu. Tagad braucot uz darbu (8km +/- 15 minūtes), pirmos 4-5 krustojumus pakūpējā, kā parasti, pēc tam kad jau tiku līdz centram, lai cik ātri celtu no krustojuma, viegls dūmiņš vien manāms, mierīgi ieskrienoties gandrīz vispār nekūp. Apstājoties uz vietas arī asi uzgāzējot abi cilindri izsit +/- vienādu vieglu dūmu. Vienīgā izmaiņa, ātri ieskrienoties vairs sajūgs neizslīd pie lieliem apgriezieniem, kas arī bija jāpanāk ar Dexron II.
Varbūt ka tiešām pie vainas būs vakardienas siltais laiks un līkais regulējums, jo pa nakti kaut kā ienāca prātā, šitā viņš arī pagājušās vasaras nogalē kūpēja. Jāsatīra karburators, jāpārregulē pēc fen šui, jāpamēgina tas regulators izravēt un jāskatās ko šis teiks siltā laikā. Lai gan, vēl jau pēcpusdienā jātiek mājup un šodien atkal sola siltu laiku.

zaika
06.May 23:37
+ 1
patīk
- 0
Man līdz darbam 7km, ja apmēram zinu ka nekur nevajag tad cenšos ar moci braukt, visa tā kūpēšana līdzīga kā tavam, cik eļļas lej klāt degvielai? Ieteiktu apkopt izplūdi, manam pa 4 sezonām līkumi prasās tīrīt, klusinātājus (to ko var no gala izskrūvēt) katru gadu izdedzinu

booo_kat
07.May 09:17
+
patīk
-
Es principā visu laiku uz darbu vai uz kādu kafūzi pirms vīrusa, kad mantas aizņem mazāk kā somas tilpumu, jo Rīga, korķi, parkingi un tā.
Eļļu ar benzīnu jaucu kā pēc rekomendācijām ar mūsdienu eļļām - 1:30, jo ar 1:25 ir baisā tvaika lokomotīve, ir pumpaina aizmugure un pats arī ožu ka maz neliekas. Šonedēļ kūp dikti maz. Varbūt tas bija mirkļa vājums, varbūt kaut kas sastājies kaut kur, varbūt kad uz līdzenas vietas ceļot uz pekas apgāzu moci kaut kas kaut kur satecēja. Brīvdienās jāizripo kāds 50km līkums un jāskatās ko šis teiks.
Laikam būs tev jāklausa un jāsaņemas satīrīt arī līkumi un klusinātāji. Darāmo darbu saraksts paliek ar vien garāks. :D

zaika
07.May 16:54
+
patīk
-
300ml uz 10l... es maisu to pašu, jau diezgan sen, ja uz paciņas ir 1:50 neredzu vajadzības liet vairāk, tāpat nummurzīme pumpaina no iekšpuses...
Ir ko padarīties, bet kkas tanī ir, katrs izbrauciens kā mazs piedzīvojums :)

Vilnis2
07.May 20:28
+
patīk
-
Ar kūpēšanu ir šādi novērojumi - grozoties pa pilsētu, motors un izplūdes sistēma piesēžas ar nesadegušo eļļu.Izbraucot uz šosejas ar 90-110km/h,pirmos 5 līdz10 km stipri kūp.Pēc tam dūmošana samazinās.

booo_kat
31.Aug 20:01
+ 1
patīk
- 0
Tātad neliela atskaite par notikumiem kopš maija.
Motocikls ir sabraucis apmēram ap 4000km bez nopietnām tehniskām problēmām, tajā skaitā tika pieveikts Trans Euro Trail posms no Ādažiem līdz Igaunijas robežai un atpakaļ caur Igaunijas un Latvijas mazajiem asfaltiem, kopā pieveicot ap 700km, no kuriem 300km pa TET un 400km pa asfaltu. Vienīgā ķibele: izbeidzies kondensators Sedas purvā, kurš pēc 1km stūmiena uz vietu, kur motociklu iespējams uzcelt uz kājas, arī tika samainīts, pret līdzi paņemto. Pāris bildes un komentāri no piedzīvojuma:
https://i.imgur.com/WPFh3Zy.jpg
Priekš TET tika uzstādīts telefona lādētājs un Ķīniešu RAM mount klons. Lādētājs telefonu ar ieslēgtu Waze, Google Maps, LVM Geo vai BalticMaps spēj pielādēt, arī moča akumulators tiek lādēts pietiekami. Pats lādētājs ir ieslēpts hermētiskā iepakojumā zem sēdekļa ar atsevišķu drošinātāju un slēdzi tā atslēgšanai, uz stūres izvilkts tikai USB ports. Negribējās taisīt caur aizdedzi. USB kabelis ir ar papīra klipsi piesprausts, jo telefona ligzda ir padilusi un tas no vibrācijām pastāvīgi krīt ārā.
https://i.imgur.com/95uX4Xm.jpg
Domāju, ka iztikšu bez bagažnieka, tāpēc ar tā meklēšanu nesteidzos, bet pirmās nepieciešamības lietu apjoms, krāmējoties mani pārsteidza nesagatavotu. Teorētiski, no līdzi paņemtajām lietām, varēju neņemt 5L benzīna, jo moča patēriņš ir nepieklājīgi mazs (ap 4-4.5L/100km, biju domājis, ka vismaz 6-7L) Pārējais viss vairāk vai mazāk noderēja un instrumentus ar pamata detaļām (ķedes posmi, kameru lipināšanas komplekts, mazāka zvaigzne, indukcijas spole, kondensators) nevar neņemt.
Piezīme sev: jāiegādājas mazāk sarullējams tūrisma paklājs un plānāks guļammaiss)
Bet galu galā viss ar vairāku ziksnu un gumiju palīdzību tika uzstutēts uz sēdekļa un ne reizi nekas pat nedomāja par nokrišanu arī TET takās. Vienīgi uz centrālās pekas gan otrās dienas otrajā pusē normāli vairs uzcelt spēka nebija.
https://i.imgur.com/ILWIOS9.jpg
Tika forsētas arī divas upes dziļumā apmēram līdz asīm, bez starpgadījumiem. Attēlā Raunis vai Rauna pie Vaives dzirnavām. Pēc kartes nespēju izpīpēt kura.
https://i.imgur.com/Fg0bYp2.jpg
Tika atrasta brīnišķīga naktsvieta pie Gaujas netālu no Strenčiem pašā TET malā ar LVM GEO palīdzību. Ļoti klusi, pat baisi klusi. Nakts vidū nobiedēja suņa rējiens kad uz brīdi biju piemodies, vien no rīta konstatēju ka nepilna pus kilometra attālumā, Gaujas otrā krastā ir mājas. Pa nakti arī varēja dzirdēt 10km attālumā pār Gauju braucošo vilcienu.
https://i.imgur.com/FTK0NYd.jpg
Nākamajā dienā stipri lija, tāpēc tika braukts pārsvarā pa asfaltu zigzagā, turoties netālu no 6. autoceļa , lai nav vienkārši jābuksē pa dubļiem, riskējot uzgāzt visu to pasākumu uz kājas un gaidīt palīgus nekurienes vidū, jo braucu viens. Arī bildēju maz, lai nav pa lietu jāmeklē kamera zem lietus kostīma. Vienalga, bauciens tika izbaudīts 100%, jo Igaunijā ir fantastiski mazie asfaltētie ceļi. Attēlā pie šķiet Helmes pansionāta, ja nekļūdos ar vietas nosaukumu Igaunijā.
https://i.imgur.com/TxzaiHs.jpg
Šeit jau Ainažos pie slavenā Latvijas uzraksta pie mola. Dibens otrajā dienā par apmēram 400 km uz asfalta nebija sajūsmā. Pirmajā dienā to tā nejuta, jo liela daļa laika tika pavadītā kājās stāvot, kamēr braucu pa mazajām takām un celiņiem.

Pēc TET piedzīvojuma tika secināts ka tomēr drošības pēc vajag dugas, tāpēc tās arī forumā tika atrastas un uzliktas. Tā kā dugas ir universālas gan Planeta, gan Jupiter motociklieum un pi tam mūsdienu ražojums, bez mātes vārdu palīdzības pielikt tās nebija iespējams, jo urbumi, atvainojos caurumi, labākajā gadījumā bija tikai apmēram vietā un tikai apmēram apaļi. Bet pāris stundas darba un alus un dugas ir vietā pat puslīdz taisni.
Papildus tam, tiku arī pie oriģinālajiem pagriezieniem.
https://i.imgur.com/NR3z9AJ.jpg

Kad uznāca pirmais rudenīgais lietus augusta beigās, un gandrīz norāvu uz mutes, jo aizmuka pakaļējais ritenis, tika taisnā ceļā aizbraukts uz Jawa veikalu iegādāt Mitas'u. Ar riepu nobraukti kādi 300km un esmu apmierināts kā lācis, mocis guldās līkumos ļoti labi, pa granti nepeld un arī stājas normāli, nevis momentāli sāk šļūkt, nedaudz pieskaroties pakaļas bremzei. Nu tas viss, protams, salīdzinot ar oriģinālo Iža riepu, kam uz borta rakstīts 1990. ražošanas gads. A samontēju riepu tikai ar vieglu ziepūdeni, ko ar pirkstu uzsmērēju uz maliņas un vispār nepieskaroties montēšanas lāpstiņām.
https://i.imgur.com/7UuG3pO.jpg

Un vēl kāda aizkavējusies bilde ar priekšejo riepu, kuru uzliku pirms sezonas. Uzliku Metzeler Me22 un esmu ļoti apmierināts par vadāmību kā sausa tā slapja asfalta un kā cietā, tā grants seguma, vienīgi nošāvu greizi ar izmēru, paņēmu 90/90 , jo 3,5 collas ir apmēram 90mm, taču izrādās, ka 3,5 platuma riepa ir platāka un ar augstāku profilu. Nekas, nobraukšu šo un nākamreiz zināšu, ka jāpērk 3,5.
https://i.imgur.com/k6Gu2iO.jpg

Pa ziemu darāmo darbu saraksts jau lēnām top un cerams ka paralēli maģistra darba rakstīšanai arī atradīsies laiks kaut ko padarīt motociklam. Pierakstīšu kaut ko te, lai nepiemirstas:
*Salabot/pāršūt sēdekli motociklam un arī blakusvāģim
*Uzlocīt/atrast stiklu blakusvāģim.
*Iztīrīt izpūtējus un karburatoru
*Piekonstruēt bagažnieku nākamās vasaras piedzīvojumiem (ir jau iegādāts).
*Pārlīmēt jaunas bremžu uzlikas (regulēšans skrūves jau līdz galam, cik mm oriģināli pienākas jaunām Iž?)
*Samainīt priekšējai dakšai blīvslēgus, salikt jaunas bukses, apkopt pakaļējos amortizatorus.
*Jauni gultņi riteņos

Īsumā tā motociklam ir gājis šajā sezonā pavadot mani ikdienas gaitās un piedzīvojumos, bet tagad, kamēr vēl laika apstākļi atļauj, jādod virsū.

booo_kat
31.Aug 20:31
+
patīk
-
Tikai vēl pēc šodienas piedzīvojumiem, meklējot priekšējā luktura spuldzi, radās pārdomas. Apmeklēju visus lielākos veikalus (Kurši, Depo, k-senukai, Cenuklubs), autodaļu veikalus (Melga, Eoltas, Gros) un benzīntankus(Viada, Virši, Circle K) un R2 P45t spuldzi neatradu. Lielā daļa vietu pārdevēji tādu redzēja pirmo reizi, bet vismaz cītīgi kopīgi meklējām, citi uzreiz pateica ka tādas nav. Beigās apnika un sagūglēju, ka vismaz Autoduals bodē ir un aizbraucot tiešam arī bija.
Tā nu domāju, kāds ir mēģinājis Iža lampā iestutēt standarta H4 P43t lampu, izmantojot kādu p45t-p43t adapteri? Sagūglēju, ka vispār tādi eksistē. Šādi varētu tikt pie vienkāršāk pieejamas spuldzes un labākas gaismas. Tos papildu 10W, par kuriem H4 lampa ir jaudīgāka, domāju, ka ģenerators nobaros, vairāk uztraucos par siltuma atdevi.
Otrs variants, ko izdevās sagūglēt, ir jau gatava H4 P45t spuldze. Varētu kādu kaudzīti tādas iepirkt rezervei.
Uz apskati gan jau jāstutē iekšā oriģinālā spuldze, tomēr galīgi visus žilbināt ar absolūti greizu staru arī negribu, tik nejauks neesmu.
Ir ideja par H4 apsvēršanas vērta vai jāaizmirst pašā saknē?

booo_kat
31.Aug 20:58
+ 1
patīk
- 0
Tātad, ideja par H4 ir galīgi garām, paldies biedram par plašo tēmas izklāstu!

Latgalian rider
31.Aug 21:45
+
patīk
-
Foršs izklāsts par braucienu! Visur TET takā sanāca izbraukt vai arī bija vietas kurām bija jābrauc apkārt? Ar blakusvāģi būtu sanācis izbraukt? TET takās Latgalē ir vietas kur izbraukt nevar, ja vien nav kāds hardenduro mocis :)

Laacis_ar
31.Aug 22:17
+ 1
patīk
- 0
Par lampiņām neko nezinu,braucu ar tādu kāda ir,jo 12v Planētai3 ir varen laba gaisma.
Bet brauciens vienam nedēļas nogalē ir Tev sanācis neko.,Iž maš.izgudrojums tet ceļiem kā radīts,,pa asfaltu ir garlaicīgi braukt! Man tie iž maš ir kādi 3gb.Varētu kādreiz izbraukt vēl ar kādu entuziastu kopbraucienā.Līdz šim to esmu darijis ar jawa 634. 500-600km dienā tik tā. http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1598901435-picture-2019-2020-363.jpg

booo_kat
01.Sep 07:14
+
patīk
-
Latgalian rider 31.Aug 2020 21:45
Foršs izklāsts par braucienu! Visur TET takā sanāca izbraukt vai arī bija vietas kurām bija jābrauc apkārt? Ar blakusvāģi būtu sanācis izbraukt? TET takās Latgalē ir vietas kur izbraukt nevar, ja vien nav kāds hardenduro mocis

Paldies!
Tā kā braucu Jūlijā, viss bija diezgan sauss un lielas problēmas nebija. Pie Ādažu poligona smilšu posms bija grūtāks, bet tas vairāk dēļ mana kājas izmēra, kā dēļ uz Iž normāli kājās nevaru piecelties, lai būtu pilnīgi stabili uz irdena seguma. Kaut kādi dubļi šur tur arī bija, kur bišku nācās pabuksēties, bet nekas traģisks.
Ar blakus vāģi šur tur cauri netiktu, jo bija dažas 1 pēdas takas, bet lielos vilcienos izbraukt var, ja nav žēl saskrāpēt pa šaurākiem meža ceļiem. Un vēlama pumpene uz velkošā rata, lai tas 3 riteņu pasākums normāli kustās.

nk
02.Sep 14:07
+
patīk
-
Super apraksts un bildes. Kamdēļ nepievienoji šo pie knapi dzīvās sadaļas "Raksti"?

booo_kat
02.Sep 15:52
+
patīk
-
Jāsaņemās un jāuzraksta plašāk vien būs. 5 bildes ar 3 teikumiem negribās saukt par rakstu.

booo_kat
20.Sep 10:53
+ 1
patīk
- 0
Vakar, braucot mājās no studijām Jelgavā, Iž notēloja kaprīzo un sāka pa ceļam kaut ko slāpt un čakarēties. Aizdomas vai nu degviela vai aizdedze. It kā pabraukt līdz kādiem 70km/h varēja, bet nu nācās pa brīdim stāties. Kādu brīdi arī pabraucu ar pusotru cilindru, līdz pie Rāmavas apstājas pavisam un vairs nebrauca nekur, tikai rūca tukšgaitā.
https://i.imgur.com/9WtmN9b.jpg
Uz vietas noskaidrots, ka vaina, protams, tipiska - izbeidzies kondensators vienam cilindram. Mājās neviena nebija, kas varētu atvest kondensatoru, tāpēc nācās domāt par risinājumu. Sākumā nočekoju visas uz telefona esošās kopbraukšanas aplikācijas, tuvākie auto Ķengaragā, Baložos vai Ziepniekkalnā, skrejriteņu nav nemaz. Tātad, neder. Gaidīt vismaz 3h kamēr otrā puse atradīsies mājās un atbrauks nocelt no trases arī nav variants. Neko, jāstumj. Rezultātā stumju un pa laikam čekoju aplikācijas vai kāds baucamais neparādās tuvumā, bet nekā. Pēc nepilniem 5km pie Krasta ielas ieraugu Fiqsy skūteri un parādās cerība, ka varēšu veikli aizbraukt mājās un vēlāk atgriezties ar nepieciešamo, lai Iž brauc. Cerība pazūd, izlādējies... Beigās kādus 3km pirms mājām izdevās noķert Bolt skūterīti, ar ko nokļūt mājās.
https://i.imgur.com/M11JjYo.jpg
Respektīvi, skaidrs pēc šī garā ievada ir viens, vajag normālu mūsdienīgu elektronisko aizdedzi. Varianti divi: VAPE ar visu ģeneratoru vai Sovek?
Par VAPE viss skaidrs, maksā naudu un saņem produktu par kuru samaksāji, bet kāda ir pieredze ar Sovek? Un pirkt viņu no kurienes? Pašu lapas? https://ej.uz/sovek

Difers
20.Sep 16:17
+
patīk
-
Grūti bardačokā kondesatoru, kontaktiņus un kādu sveci ielikt? Tāpat visādi instrumenti līdzi jāvadā. Nekad jau nevar zināt, kas notiks. Tur jau tā burvība šai tehnikai.

booo_kat
20.Sep 17:42
+ 1
patīk
- 0
Difers 20.Sep 2020 16:17
Grūti bardačokā kondesatoru, kontaktiņus un kādu sveci ielikt?

Ne jau grūti, bet gadās piemirst atjaunot iztērēto detaļu, kā tas notika šoreiz.
Difers 20.Sep 2020 16:17
Tur jau tā burvība šai tehnikai.

Man burvība nav viņu bezgalīgi skrūvēt lauka apstākļos, bet izbaudīt braucienu, tāpēc arī cenšos taisīt, lai ir uzticami. Mājās paskrūvēt nekas nav pretī.
Kaut kas mēdz gadīties jebkurai tehnikai, par to nav runa, bet ja ir kāds galīgi neuzticams mezgls un tas ir labojams nedaudz padarbojos un investējot summu X, kāpēc gan ne?

Difers
20.Sep 18:25
+
patīk
-
Vapes gadijumā tas ir 1/2 no motocikla vērtības.

Aldic
20.Sep 22:48
+
patīk
-
booo_kat 20.Sep 2020 10:53
bet kāda ir pieredze ar Sovek? Un pirkt viņu no kurienes? Pašu lapas? https://ej.uz/sovek[/qt]

Es kādus četrus gadus lietoju šo aizdedzi 638 jawai. varbūt man nelaimējas, bet vājā vieta ir optiskais devējs. Konkrēti klemme uz devēja, kur pievieno vadiņus un kondensators. Tās detaļas ir salīdzinoši palielas. No vibrācijas pazūd lodējums, nav kontakts un sākas visāda nesaprotama motora darbība un raustīšanās. Vienā reizē kondensators bija nolūzis un pazudis, laikam samalts ģeneratorā. Esmu sasūtījis tos devējus vairākus un vienmēr vadāju līdzi. Tagad mēģināju to klemmi un kondensatoru ar līmi aplimēt, t.i. pielīmēt pie tās platītes .Šogad ir izturējusi. Bet nobraukums ir salīdzinoši neliels šajā sezonā, tikai ap 2500km. Par komutatoru un pārējo nekādu problēmu nav bijis. Man komplektā nebija indukcijas spole, tāpēc uzliku Audi divizvadu spoli. Sava slinkuma pēc neesmu uztaisījis 3 poziciju pārslēdzi, lai varētu izmēģināt gaitā pārslēgt apsteidzes raksturlīknes.
 
 
« 12 »

Pēdējie ziņojumi Forumā