Aizmirsi paroli?


booo_kat
05.May 10:33
+
patīk
-
Te tāds klusums, jāiemet kaut kas.
Maģistram uzliku treknu punktu un beidzot sanāca brīdis pieķerties savam Jupiteram.
Sajūta, pārkāpjot no sporttūrista uz Ižu, ir kā uz mopēda. No enduro stila motocikla to tā nejūt. Viss ir šaurs, sēdpozīcija taisna, stūre augstu. :D Labi, bet tas tā, offtopic.

Elektroniskā aizdedze tipo strādā, problēmas novērot nespēju. Nobraucu kaut kādus 15km, tiesa pilsētas režīmā 30-70km/h. Patīk, ka abi cilindri strādā, nevis periodiski viens pazūd. :D



Priekšējā dakšā 20W liet nav jēga. Dakša nestrādā vispār. Ja saliek jaunas iekšas, tad 10W ir gluži laba.

Koniskie gultni sturei ir štelle. Patīkami grozās. Tik sākotnēji ir nedaudz problemātiski pieregulēt, jo viss pasākums ir dažus mm augstāks par oriģinālo (vai arī daru kko nepareizi?).

Pašlaik rūpju bērns ir karburators. Pēc tīrīšanas kaut kā vairs neizdodas noregulēt. Skaņa aukstam motoram skaņa normāla, bet kā pasilst tā pazūd tā 2T raksturīgā skaņa, kad nomet gāzi (Tas rrrrrr tin ... tin ... tin), bet uzreiz vienkārši krīt apgriezieni. Sveces it kā brūnas ar noslieci uz melno pusi. Laikam jau tukšgaita par treknu. Jāizjauc pa jaunam, kārtīgi jāizpūš viss, jo uz regulēšanu nereaģē tik pat kā necik, kaut cik necik darbojas (bet ne labi) tikai tajā izejas stāvokli (kvalitātes skrūve 1 apgr. ārā, drosele ar 2-2.5mm), un jāpārskata līmenis. Domāju, ka nolaidu luni kkur pie līmeņa. Adata uz vidējo, kā bija.
Arī dīzes ieliku jaunas no remkomplekta (kuru pirku tīri blīvju pēc) Būs jāieliek vecās atpakaļ, kaut jaunās jau ar tādu pašu numuru.
Ja kādam ir kādi ieteikumi šajā sakarā, lūgtum.

booo_kat
29.May 21:07
+ 2
patīk
- 0
Šodien veiksmīgi atrisinātas karburatora problēmas. Kopā 3 lietas:
1) Līmenis bija daudz par zemu
2) Blīve starp kolektoru un karburatoru sūca garām
3) Nomainīju uz oriģinālajām dīzēm.
Viss atregulējās korekti kā tam būtu jābūt, bišku ar līmeni nācās paspēlēties lai nebūtu par daudz/maz.

Atradu arī cēloni iepriekšējām pēkšņajām apstāšanās reizēm, kas sākās rudenī. Zūda kontakts aizdedzes barošanai pie atslēgas (izstaipīts štepselis). Pagaidām saspiedu ar stangām, lai testa braucienu var izbraukt, bet nu tur korekti jāuztaisa ar jaunu štepseli.

Par elektronisko aizdedzi un hollu izskatās, ka tur viss labi. Sanāca kā pilsētā pa korķiem pamīcīties, tā pa šoseju pastiept. Vienmērīgi dzinējs strādā visā apgriezienu diapazonā.

Jāsamaina priekšējo bremžu trose un kaut kas līdz galam man taj priekšējā dakšā nepatīk. Pastingra, bet nu jāpabrauc, bija pierasts ar to ļurisko izdilušo, varbūt tur tā vaina. Iespējams eļļas daudzums neriktīgs. Nu jā, jāsataisa vēl tas flancis aizdedzes vākam.

Noslēgumā, smaids pilna ķivere, sen nebija ar šito normāli braukts, tik cik ap garāžām un pāris km pa riņķi tur pat.

https://i.imgur.com/ep86YIv.png
 
 
« 1234 »

Pēdējie ziņojumi Forumā