Aizmirsi paroli?


booo_kat
05.May 2021
+
patīk
-
Te tāds klusums, jāiemet kaut kas.
Maģistram uzliku treknu punktu un beidzot sanāca brīdis pieķerties savam Jupiteram.
Sajūta, pārkāpjot no sporttūrista uz Ižu, ir kā uz mopēda. No enduro stila motocikla to tā nejūt. Viss ir šaurs, sēdpozīcija taisna, stūre augstu. :D Labi, bet tas tā, offtopic.

Elektroniskā aizdedze tipo strādā, problēmas novērot nespēju. Nobraucu kaut kādus 15km, tiesa pilsētas režīmā 30-70km/h. Patīk, ka abi cilindri strādā, nevis periodiski viens pazūd. :D



Priekšējā dakšā 20W liet nav jēga. Dakša nestrādā vispār. Ja saliek jaunas iekšas, tad 10W ir gluži laba.

Koniskie gultni sturei ir štelle. Patīkami grozās. Tik sākotnēji ir nedaudz problemātiski pieregulēt, jo viss pasākums ir dažus mm augstāks par oriģinālo (vai arī daru kko nepareizi?).

Pašlaik rūpju bērns ir karburators. Pēc tīrīšanas kaut kā vairs neizdodas noregulēt. Skaņa aukstam motoram skaņa normāla, bet kā pasilst tā pazūd tā 2T raksturīgā skaņa, kad nomet gāzi (Tas rrrrrr tin ... tin ... tin), bet uzreiz vienkārši krīt apgriezieni. Sveces it kā brūnas ar noslieci uz melno pusi. Laikam jau tukšgaita par treknu. Jāizjauc pa jaunam, kārtīgi jāizpūš viss, jo uz regulēšanu nereaģē tik pat kā necik, kaut cik necik darbojas (bet ne labi) tikai tajā izejas stāvokli (kvalitātes skrūve 1 apgr. ārā, drosele ar 2-2.5mm), un jāpārskata līmenis. Domāju, ka nolaidu luni kkur pie līmeņa. Adata uz vidējo, kā bija.
Arī dīzes ieliku jaunas no remkomplekta (kuru pirku tīri blīvju pēc) Būs jāieliek vecās atpakaļ, kaut jaunās jau ar tādu pašu numuru.
Ja kādam ir kādi ieteikumi šajā sakarā, lūgtum.

booo_kat
29.May 2021
+ 2
patīk
- 0
Šodien veiksmīgi atrisinātas karburatora problēmas. Kopā 3 lietas:
1) Līmenis bija daudz par zemu
2) Blīve starp kolektoru un karburatoru sūca garām
3) Nomainīju uz oriģinālajām dīzēm.
Viss atregulējās korekti kā tam būtu jābūt, bišku ar līmeni nācās paspēlēties lai nebūtu par daudz/maz.

Atradu arī cēloni iepriekšējām pēkšņajām apstāšanās reizēm, kas sākās rudenī. Zūda kontakts aizdedzes barošanai pie atslēgas (izstaipīts štepselis). Pagaidām saspiedu ar stangām, lai testa braucienu var izbraukt, bet nu tur korekti jāuztaisa ar jaunu štepseli.

Par elektronisko aizdedzi un hollu izskatās, ka tur viss labi. Sanāca kā pilsētā pa korķiem pamīcīties, tā pa šoseju pastiept. Vienmērīgi dzinējs strādā visā apgriezienu diapazonā.

Jāsamaina priekšējo bremžu trose un kaut kas līdz galam man taj priekšējā dakšā nepatīk. Pastingra, bet nu jāpabrauc, bija pierasts ar to ļurisko izdilušo, varbūt tur tā vaina. Iespējams eļļas daudzums neriktīgs. Nu jā, jāsataisa vēl tas flancis aizdedzes vākam.

Noslēgumā, smaids pilna ķivere, sen nebija ar šito normāli braukts, tik cik ap garāžām un pāris km pa riņķi tur pat.

https://i.imgur.com/ep86YIv.png

booo_kat
27.Jun 2021
+ 2
patīk
- 0
Sanāca brīdis nedaudz padarboties ap blakusvāģi. Ja sākumā sabuktētais stūris izskatījās bezcerīgs, tad pēc pāris stundām ar skārdnieka āmuru, lai gan nelīdzens, tomēr atguva savu sākotnējo formu. Tagad vēl jāsametina šuve un jāķeras pie špaktelēšanas un krāsošanas darbiem.

Pirms:
https://i.imgur.com/GskBH51.jpg

Pēc:
https://i.imgur.com/DStf4rU.jpg

booo_kat
04.Aug 2021
+
patīk
-
Laiks skrūvēt baigi nav bijis, tāpēc bija fiksā ideja kaut kā nebūt sagatavot un iziet TA, bet iecere cieta diezgan palielu fiasko.
Tātad, bremžu un priekšējās dakšas jautājums vairāk vai mazāk, bet tika atrisināts. Piebrauks, būs labi.
Bet, labais cilindrs pazuda. Aizdedze strādā, citādi jau kreisais nestrādātu (kā zinām, dzirkstele ir abos cilindros reizē). Izklāsts sekojošs:
Piedarbinam aukstu, viss labi, motors darbojas vienmērīgi.
Pasildam, veram ciet čoku un ar pilnīgi aizvērtu čoku, labais cilindrs pazūd.
Drusku paveram vaļā, labais cilindrs aiziet.
Pasilst, labais cilindrs sāk zvanīt.
Ar pirkstu paskatoties, kompresija labajā cilindrā jūtami mazāka kā kreisajā.

Diagnoze skaidra - motoram pienācis kapitālais remonts, bet nu 40k ar oriģinālo grupu ir gana, zinot ka braukts ar dīzeļdegvielu, autolu un sazin vēl kādām eļļām.
Tā kā būs rudenī jāizglītojas un jāgādā viss nepieciešamais. :D

[ri4a]
05.Aug 2021
+
patīk
-
Izklausās pēc standarta Jupiteru problēmas.
Tev gan jau trūkst vienās detaļas starp kolektoru un karburatoru. Ar ko regulē degmaisījuma plūsmas daudzumu uz cilindriem.
https://www.iz-article.ru/images1/ris22karb737.png
https://roker.kiev.ua/techinfo/izh/regulirovka-tsylindrov-izh-yupiter/izh-jupiter-2-3.html

booo_kat
05.Aug 2021
+
patīk
-
Trūkst. Nu pamēģinās ielikt, redzēs vai tas ko maina.
Bet, vienalga, domāju, ka izdilums arī pie vainas. Tikšu pie pulksteņa, pamērīšu kompresiju, lai pārliecinātos par "pirksta" metodes aizdomām.

koko
05.Sep 2021
+
patīk
-
[ri4a] 5.Aug 2021 09:53
Tev gan jau trūkst vienās detaļas starp kolektoru un karburatoru. Ar ko regulē degmaisījuma plūsmas daudzumu uz cilindriem.

Šo nesen pētot vairākos avotos atradu, ka šis regulators nāca līdz 4.paaudzei, bet tikko beidza lietot K36 karburatoru, tā arī šī plāksne pazuda.

booo_kat
06.Sep 2021
+
patīk
-
koko 5.Sep 2021 22:04
Šo nesen pētot vairākos avotos atradu, ka šis regulators nāca līdz 4.paaudzei, bet tikko beidza lietot K36 karburatoru, tā arī šī plāksne pazuda.


Nē nē, plāksne tur oriģināli vai neorģināli ir, (kad sāku ar šo braukt, tad viņa tur jau bija) bet tad tā tika pakārta uz nagliņas, pēc dažu biedru ieteikuma, kad lējās ciet kreisais cilindrs. Iespējams, ka tā bija kļūda, nav bijis laika pārbaudīt. :)

koko
06.Sep 2021
+
patīk
-
Tās plāksnes efektivitāte ir diskutabla, jo būtisku ietekmi viņai personīgi neesmu redzējis.
Tikmēr pētot kā izbalansēt cilindrus Ju4 (kuram šāda plāksne oriģināli nenāk, bet ir K62 karburators jau) uzdūrāmies šādai metodei ar karburatora vieglu sagāšanu uz sānu un atšķirība ir milzīga:

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1630936300-ris-1-vliyanie-polozheniya-rsapylitelya-kurburatora-na-sostav-smesi.jpg

https://roker.kiev.ua/techinfo/izh/regulirovka-tsylindrov-izh-yupiter/izh-jupiter-2-3.html

zaika
13.Sep 2021
+
patīk
-
Ja saliksi vienādi abus podus tad viņi sūks vienādi, tad no tās plāksnes nav jēgas, labāk tad pašu karbi nedaudz sagāst, gan jau ka tas izcilnis "nepalīdz" migliņai, es savam liku un grozīju, mērīju katram podam temperatūru pēc nobraukta gabala šurp un turp, nekādas atšķirības

booo_kat
19.Jan 09:27
+ 1
patīk
- 0
Pēc ilgiem laikiem, kad bija saskrūvēts ikdienas motocikls, arī atradās laiks pieķerties Jupiteram.
Sakārtoju aizdedzes atslēgas vadus, tos nedaudz pagarinot un uzkniebjot jaunus štekerus. Vecie muka nost un vadi šķita kādus pāris centimetrus par īsiem. Tur tagad viss labi. Cerams...
Pieķēros arī karburatoram.
Nomērīju kompresiju aukstam motoram, 5.5atm apmēram, abos cilindros vienādi. Manuprāt, not great, not terible. Līdz siltam motoram netiku, tā kā tur vēl mērījums sekos.
Tā kā starp karburatoru un ieplūdnieku nejēgā sūca gaisu, pieķēros virsmu sakārtošanai. Gan ieplūdniekam, gan karburatoram, gan cilindriem virsmas bija ar mm dziļām rievām no frēzēšanas. To visu solīdi noslīpēju precīzi plakanu, saliku jaunas blīves. Gaisu vairs nesūc.

Nedaudz pacēlu karburatorā līmeni un sagāzu karburatoru, tā kā rakstīts augstāk. Jā, tiešām, labais cilindrs pārstāja zust. Jāpaceļ vēl drusku līmenis un tad vajadzētu būt labi, kā arī jāuzstāda drusku agrāka aizdedze. Šķiet, ka varētu būt drusku par vēlu.

Pie reizes uzjautāšu 2 lietas:
UPS 12V 7Ah akumulators taču būs gana labs, vai ne? Vecais no stāvēšanas un manas aizmāršības izbeidzies...
Karburatorā degvielu noslēdzošajai adatai blīvīte, kas bija krievu remkomplektā izskatās, ka diez ko nepilda savu funkciju (t.i. - laikam par lielu un nepietiekama plūsma) un oriģinālā pamanījās izšķīst 95tajā. Kur šitās normālas var dabūt? Jāgriež pašam (no kā?) vai arī priekš tik liela karburatora varētu zāģu veikalos meklēt?

https://i.imgur.com/FrVfkMa.png

bbarda
19.Jan 10:37
+
patīk
-
Ar adatu gumijam ir problēma,pagaidām vienīgās kas tiešām kaut cik normāli kalpo ir psrs laika.Samērā labi kalpoja no šķiltavu iepildišanas ventīla gumijiņas rinkītis bet tas ar ar laiku izbeidzās.Pagaidām tā problēma apstājās jo vairs neleju 95 bet tikai 98. Orģinālās adatiņas dabūju tolmetā pajaucu vecos karbuļus,vienīgi pirms gumiju aiztiku,dienu notureju benzina lai paliek mīksta. Bija doma ievirpot orginālajā adatā iekšā huša bet tā ideja atkrita jo virpas patronas kulaciņi pārāk izdiluši un nevar adatu iespiest.Krievu remkomplektus vari neizmantot jo tiem ir ļoti īss mužšs.

booo_kat
19.Jan 10:52
+
patīk
-
Ah, tad jau manas aizdomas ir pamatotas.
Krievu remkomplektu paņēmu tīri dēļ pludiņkameras blīves. Maksāja ļoti maz un tās blīves vismaz tur. Viss pārējais, protams, ka ir pilnīgi garām.

ursus
19.Jan 10:56
+
patīk
-
-viena tante teica- ,ka der ventīļa gumija,vismaz vecā (cccp laika).
-viena tante teica-,ka pāri var pieslīpēt,un tad gumiju nevajag.

P.S. Kāpēc sākotnēji ? pludiņkamerām nebija nekādu gumijas blīvējošogredzenu ? Kāpēc tagad? Zemā detaļu kvalitāte.

bbarda
19.Jan 11:39
+ 1
patīk
- 0
ursus 19.Jan 2022 10:56

P.S. Kāpēc sākotnēji ? pludiņkamerām nebija nekādu gumijas blīvējošogredzenu
Kāpēc? Papēti kārtīgāk pludiņu uzbūvi un noslēgšanas principu ! Psrs laikā nav nekāds noslēpums ka pamatigi piekliboja precizitate. Nu nav nemaz jautri ja aizbrauc 100-200km no mājām un pēkšņi karbulim piemētās tecēšanas triperis. Nevajag moralizēt par viena tante teica !Ne jau man vienīgajam tādas problēmas un tā nav jauna problēma.

booo_kat
19.Jan 12:01
+
patīk
-
@ursus
Ja es kaut ko ļoti, ļoti nejaucu, konstrukcija ir tāda, ka tur viss pasākums turās tieši uz tās gumijas, tas nav pāris ar konusu, kas noslēdz degvielas pieplūdes caurumu, kā tas ir, piemēram, Jawai.
Eku Nr19 ir K62 karburatora degvielas pieplūde. Futbola zemā konusa formas blīvīte tiek piespiesta pie virsmas un noslēdz pieplūdi.
https://i.imgur.com/T1LCcBk.png

bbarda
19.Jan 12:20
+
patīk
-
Atceros ka savulaik baigi mocījos 40mitajam moskvičam ar adatu un problēma beidzās kad adatu ieliku no zaz.Zaz adata bija ar gumijas blīvi.

zaika
23.Jan 21:02
+
patīk
-
Es uzliku k68, ar apaļo droseli, tam adatai pašai ir gumijas gals, noslēdz normāli, var krāniņu negriezt ciet, nekas netek ārā, ar k62 tā nevarēja, kamēr brauc ir ok, bet apstājoties esi tik laipns un aizver ciet, vienīgais kas man uz pirmo tam karbim nepatika ir plastmasains vāks droseles "darbavietai", citādi nekādas vainas

booo_kat
24.Jan 14:17
+
patīk
-
K68 teorētiski varētu uzsūtīt un pamēģināt, lai nav jāpārtaisa viss priekš PWK30, par cik esošais K62 ir sadilis līdz pēdējam un tāpat izskatās, ka būtu maināms.
Ņēmi Pekar vai arī Ķīnieti un vai vispār ir starpība, ja neskaita cenu?
Skatos gan, ka tam K68 adata ir tāda pati kā manam K62 - ar gumijas riņķi adatas galā.

koko
24.Jan 19:33
+ 1
patīk
- 0
Karburatoriem mēdz izmantot šāda tipa adatas ar gumijotu galu, auto strādā labi, padomju moču karburatoriem nav izdevies tādu atrast un nopirkt.
http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1643045621-igla-karbyuratora-zapornaya-tohatsu-m5b-659860.jpg
 
 

Pēdējie ziņojumi Forumā