Aizmirsi paroli?


booo_kat
05.May 2021
+
patīk
-
Te tāds klusums, jāiemet kaut kas.
Maģistram uzliku treknu punktu un beidzot sanāca brīdis pieķerties savam Jupiteram.
Sajūta, pārkāpjot no sporttūrista uz Ižu, ir kā uz mopēda. No enduro stila motocikla to tā nejūt. Viss ir šaurs, sēdpozīcija taisna, stūre augstu. :D Labi, bet tas tā, offtopic.

Elektroniskā aizdedze tipo strādā, problēmas novērot nespēju. Nobraucu kaut kādus 15km, tiesa pilsētas režīmā 30-70km/h. Patīk, ka abi cilindri strādā, nevis periodiski viens pazūd. :D



Priekšējā dakšā 20W liet nav jēga. Dakša nestrādā vispār. Ja saliek jaunas iekšas, tad 10W ir gluži laba.

Koniskie gultni sturei ir štelle. Patīkami grozās. Tik sākotnēji ir nedaudz problemātiski pieregulēt, jo viss pasākums ir dažus mm augstāks par oriģinālo (vai arī daru kko nepareizi?).

Pašlaik rūpju bērns ir karburators. Pēc tīrīšanas kaut kā vairs neizdodas noregulēt. Skaņa aukstam motoram skaņa normāla, bet kā pasilst tā pazūd tā 2T raksturīgā skaņa, kad nomet gāzi (Tas rrrrrr tin ... tin ... tin), bet uzreiz vienkārši krīt apgriezieni. Sveces it kā brūnas ar noslieci uz melno pusi. Laikam jau tukšgaita par treknu. Jāizjauc pa jaunam, kārtīgi jāizpūš viss, jo uz regulēšanu nereaģē tik pat kā necik, kaut cik necik darbojas (bet ne labi) tikai tajā izejas stāvokli (kvalitātes skrūve 1 apgr. ārā, drosele ar 2-2.5mm), un jāpārskata līmenis. Domāju, ka nolaidu luni kkur pie līmeņa. Adata uz vidējo, kā bija.
Arī dīzes ieliku jaunas no remkomplekta (kuru pirku tīri blīvju pēc) Būs jāieliek vecās atpakaļ, kaut jaunās jau ar tādu pašu numuru.
Ja kādam ir kādi ieteikumi šajā sakarā, lūgtum.

booo_kat
29.May 2021
+ 2
patīk
- 0
Šodien veiksmīgi atrisinātas karburatora problēmas. Kopā 3 lietas:
1) Līmenis bija daudz par zemu
2) Blīve starp kolektoru un karburatoru sūca garām
3) Nomainīju uz oriģinālajām dīzēm.
Viss atregulējās korekti kā tam būtu jābūt, bišku ar līmeni nācās paspēlēties lai nebūtu par daudz/maz.

Atradu arī cēloni iepriekšējām pēkšņajām apstāšanās reizēm, kas sākās rudenī. Zūda kontakts aizdedzes barošanai pie atslēgas (izstaipīts štepselis). Pagaidām saspiedu ar stangām, lai testa braucienu var izbraukt, bet nu tur korekti jāuztaisa ar jaunu štepseli.

Par elektronisko aizdedzi un hollu izskatās, ka tur viss labi. Sanāca kā pilsētā pa korķiem pamīcīties, tā pa šoseju pastiept. Vienmērīgi dzinējs strādā visā apgriezienu diapazonā.

Jāsamaina priekšējo bremžu trose un kaut kas līdz galam man taj priekšējā dakšā nepatīk. Pastingra, bet nu jāpabrauc, bija pierasts ar to ļurisko izdilušo, varbūt tur tā vaina. Iespējams eļļas daudzums neriktīgs. Nu jā, jāsataisa vēl tas flancis aizdedzes vākam.

Noslēgumā, smaids pilna ķivere, sen nebija ar šito normāli braukts, tik cik ap garāžām un pāris km pa riņķi tur pat.

https://i.imgur.com/ep86YIv.png

booo_kat
27.Jun 09:32
+ 2
patīk
- 0
Sanāca brīdis nedaudz padarboties ap blakusvāģi. Ja sākumā sabuktētais stūris izskatījās bezcerīgs, tad pēc pāris stundām ar skārdnieka āmuru, lai gan nelīdzens, tomēr atguva savu sākotnējo formu. Tagad vēl jāsametina šuve un jāķeras pie špaktelēšanas un krāsošanas darbiem.

Pirms:
https://i.imgur.com/GskBH51.jpg

Pēc:
https://i.imgur.com/DStf4rU.jpg

booo_kat
04.Aug 21:54
+
patīk
-
Laiks skrūvēt baigi nav bijis, tāpēc bija fiksā ideja kaut kā nebūt sagatavot un iziet TA, bet iecere cieta diezgan palielu fiasko.
Tātad, bremžu un priekšējās dakšas jautājums vairāk vai mazāk, bet tika atrisināts. Piebrauks, būs labi.
Bet, labais cilindrs pazuda. Aizdedze strādā, citādi jau kreisais nestrādātu (kā zinām, dzirkstele ir abos cilindros reizē). Izklāsts sekojošs:
Piedarbinam aukstu, viss labi, motors darbojas vienmērīgi.
Pasildam, veram ciet čoku un ar pilnīgi aizvērtu čoku, labais cilindrs pazūd.
Drusku paveram vaļā, labais cilindrs aiziet.
Pasilst, labais cilindrs sāk zvanīt.
Ar pirkstu paskatoties, kompresija labajā cilindrā jūtami mazāka kā kreisajā.

Diagnoze skaidra - motoram pienācis kapitālais remonts, bet nu 40k ar oriģinālo grupu ir gana, zinot ka braukts ar dīzeļdegvielu, autolu un sazin vēl kādām eļļām.
Tā kā būs rudenī jāizglītojas un jāgādā viss nepieciešamais. :D

[ri4a]
05.Aug 09:53
+
patīk
-
Izklausās pēc standarta Jupiteru problēmas.
Tev gan jau trūkst vienās detaļas starp kolektoru un karburatoru. Ar ko regulē degmaisījuma plūsmas daudzumu uz cilindriem.
https://www.iz-article.ru/images1/ris22karb737.png
https://roker.kiev.ua/techinfo/izh/regulirovka-tsylindrov-izh-yupiter/izh-jupiter-2-3.html

booo_kat
05.Aug 12:56
+
patīk
-
Trūkst. Nu pamēģinās ielikt, redzēs vai tas ko maina.
Bet, vienalga, domāju, ka izdilums arī pie vainas. Tikšu pie pulksteņa, pamērīšu kompresiju, lai pārliecinātos par "pirksta" metodes aizdomām.

koko
05.Sep 22:04
+
patīk
-
[ri4a] 5.Aug 2021 09:53
Tev gan jau trūkst vienās detaļas starp kolektoru un karburatoru. Ar ko regulē degmaisījuma plūsmas daudzumu uz cilindriem.

Šo nesen pētot vairākos avotos atradu, ka šis regulators nāca līdz 4.paaudzei, bet tikko beidza lietot K36 karburatoru, tā arī šī plāksne pazuda.

booo_kat
06.Sep 09:34
+
patīk
-
koko 5.Sep 2021 22:04
Šo nesen pētot vairākos avotos atradu, ka šis regulators nāca līdz 4.paaudzei, bet tikko beidza lietot K36 karburatoru, tā arī šī plāksne pazuda.


Nē nē, plāksne tur oriģināli vai neorģināli ir, (kad sāku ar šo braukt, tad viņa tur jau bija) bet tad tā tika pakārta uz nagliņas, pēc dažu biedru ieteikuma, kad lējās ciet kreisais cilindrs. Iespējams, ka tā bija kļūda, nav bijis laika pārbaudīt. :)

koko
06.Sep 16:54
+
patīk
-
Tās plāksnes efektivitāte ir diskutabla, jo būtisku ietekmi viņai personīgi neesmu redzējis.
Tikmēr pētot kā izbalansēt cilindrus Ju4 (kuram šāda plāksne oriģināli nenāk, bet ir K62 karburators jau) uzdūrāmies šādai metodei ar karburatora vieglu sagāšanu uz sānu un atšķirība ir milzīga:

http://www.RetroMoto.lv/images/uploads/1630936300-ris-1-vliyanie-polozheniya-rsapylitelya-kurburatora-na-sostav-smesi.jpg

https://roker.kiev.ua/techinfo/izh/regulirovka-tsylindrov-izh-yupiter/izh-jupiter-2-3.html

zaika
13.Sep 23:13
+
patīk
-
Ja saliksi vienādi abus podus tad viņi sūks vienādi, tad no tās plāksnes nav jēgas, labāk tad pašu karbi nedaudz sagāst, gan jau ka tas izcilnis "nepalīdz" migliņai, es savam liku un grozīju, mērīju katram podam temperatūru pēc nobraukta gabala šurp un turp, nekādas atšķirības
 
 
« 1234 »

Pēdējie ziņojumi Forumā