Vespists 25.Sep 2019 22:05
jo tās ir prasības, ka virzienu rādītājos jābūt 21W spuldzēm!
Vespists 25.Sep 2019 22:05
Jānomaina uz 21W spuldzēm, gan lai pareizi mirgo, gan jo tās ir prasības, ka virzienu rādītājos jābūt 21W spuldzēm!
Vespists 26.Sep 2019 08:39
IŽ Jupiter 5, visos virziena rādītājos ir 21W spuldzes
Kā jau kādā no rezerves daļu tēmām solīju uzrakstīšu par savu galveno varoni: Iž Jupiter 5k
Tātad, motocikls ir bijis manas ģimenes īpašumā visu laiku, iegādāts jauns 1989.gada pavasarī, noskrējis nedaudz vairāk kā 30000km. Iepriekš izmantots kā transporta līdzeklis visām dzīves vajadzībām (angliski man patīk termins: comuting), līdz pirms kaut kādiem gadiem cietis CSN un dabūjis ļoti nepatīkamu bukti blakus vāģa stūrī un atvadījies no vējstikla, apmēram izbuktēts, vēl nedaudz pabraucis līdz TA beigām un nolikts stāvēt sausā garāžā.
Pabeidzu studijas augstskolā, un lai iegūtu kaut kādu piepildījumu sevī, nolemts, ka motociklam ir jābrauc ne jāstāv. Rezultātā, beidzot saņēmos aiziet un izbraukt eksāmenu, lai no A2 dabūtu A un uzliktu motociklu uz ceļa. Augusta sākumā varēju svinēt TA iziešanu motociklam, kuram mājās braucot atteica aizdedzes kondensators.
Pēc iegūtas TA, blakusvāģis tika atvienots un iestumts garāžā, gaidīt brīvāku laiku (izlēmu iestāties maģistros, visticamāk blakusvāģis gaidīs nākamo vasaru, bet ne ilgāk kā līdz nākamajai TA) lai tas tiktu savests tādā izskatā, kādā to atceros bērnībā: koši sarkans ar nelielu citrona miziņas efektu, lielo vējstiklu un melno dermantīna sēdekli.
Kāds ir motocikla mērķis? Braukt, protams, un labi izskatīties! Tieši tāds pats kāds tas bija pirms tam un kam tas tiek izmantots pašlaik! Līdz ar to kas ir plānots ar šo motociklu sadarīt, lai to varētu redzēt ielās vēl ilgi:
1) Rāmis prasīties prasās pēc pilnīgas pārkrāsošanas, rūsa ir, pirms TA maksimāli viss, kur varēja tikt klāt nenojaucot pusi motocikla, jo īpaši traģiskākās vietas, tika apstrādāts, sagruntēts un piekrāsots. Pie reizes ar blakusvāģi gan jau jāsakrāso arī bāka, bardačoki un aste, cik tad tur tā darba.
2)Jaunas riepas, par kurām jau rakstīju riepu topikā, atgādināšu, esošajām jau ir apmēram 30 gadu.
3)Degvielas filtra glīta uzstādīšana, lai neparauj mēslus kkādus.
4)Pakaļējo amortizatoru apkope, nekas ar viņiem nav darīts kopš pirkšanas.
5)Viss kas saistīts ar blakusvāģa atjaunošanu.
6)...vajadzīgo ierakstīt
Kas jau ir sadarīts pa šo laiku.
1)Tipiskās lietas pēc stāvēšanas kā sveces, eļļa, šķiet pirmo reizi mūžā tiek ielieta motocikliem paredzēta, izrādās ka kārba tam motociklam var slēgties labi un bez klakšķiem, sajūgs nevilkt līdzi vai neslīdēt. Iepriekš tur motorā dzīvojās nezināmas izcelsmes ar teikumu: no mucas.
2) Tā kā ekspluatējas bez blakusvāģa, lielāka velkošā zvaigzne.
3)Sakopta priekšējā dakša, atkal vecais stāsts: iekšā bija eļļa "no mucas", dakša principā neamortizēja neko. Izlejot ārā tika saprasts, ka tur iekšā ir emulsija ne eļļa. Tika izskalota dakša, ielieta normāla amortizatoru eļļa, dakša strādā, netek.
4)Jauna, labas kvalitātes sajūga trose, paldies Naitam no Motoland par izgatavošanu pēc vecās, notrūkušās parauga.
5)Braukts, braukts un vēlreiz braukts, lai saprastu visus niķus un stiķus. Jo vairāk braucu, jo vairāk man patīk šis motocikls.
Tagad laiks saujiņai ar bildēm.
Agrāk motocikls izskatījās tā, šis arī ir tas nostaļģiskais skats, ko ir plānots iegūt:
Šī ir vienīgā bilde ar blakusvāģi pašlaik. Šeit noplīsis braucot no TA nekurienes vidū gaidu, kad mani aizvilks mājās.
Šeit jau solo variantā, atbraucis Rīgu, savu jauno mājvietu, lūkoties.
Un kādā vakara izbraucienā pa Rīgu.
Īsumā tas arī viss, tiks kaut kas darīts, tiks iemesta kāda atskaite, gan jau tiks jautāts padoms.
Uz ielas motociklu pavada cilvēku skatieni, pusmūža vīri nāk klāt un stāsta savus atmiņu stāstus, sievietes atceras, kā ar šādu vizinātas jaunībā. Tā ir šī motocikla sāls - atmiņas, dzīva vēsture, tas ir iemesls, kādēļ vēlos ar to braukt, un piedzīvot ļoti daudz jauku brīžu, nevis novietot sekcijā aiz stikla ar VS numuru. Šņuk...