Senjau meklēju sev M-72, tikai kautkā nesanāca. Brīvdienās par nepārāk lielām naudām nopirku M-72 detaļas:
1. Rāmis 1951. gada (vismaz tā rakstīts uz VIN plāksnītes, sakrīt ar uz amortizātora atbalsta iesisto)
Pie kam dzinejs nav vis izplatitais k750m bet no pirmajiem k750 ,par ko liecina ribas bloka apaksa prieksa un galvas. Prieksejais sparns ar no tada k750. Karba ar tev tik viena no trim der. Patiesiba daudz vertigu detalu.
Rāmis tiešām no vecajiem (ar lielajiem trijstūriem pie "svecēm"), pārējais gan nekas tur īsti neiet klāt, izņemot sēdekli, kā jau minēja, bet tas gan arī ir no beigām, ragi ar gāzes rokturi, bremžu pedālis un lukturis būtu izmantojami. Kārbu arī var izmantot to, kas labajā pusē. Pārējās no beigu K-750M un K-650.
Izskatās, ka kāds izmantojis K-750 (60o gadu sākuma) dakšu ar dubļu sargu, arī bremžu turētājs ar reaktīvo sviru izskatās no K-750, nevis M-72N. Pirmajām sviru dakšām bremžu turētājs ar sviru bija savādāks, ļoti šaubos, ka bija otrādi. Motors - īsts K-750, visas detaļas autentiskas.
Ural riteņi izskatās ar lielajiem gultņiem, tad derēs M-61.
Mixx - pilnīgi pareizi!!!
Tikai dakša ir otrā modeļa k-750 ar sviru dakšu un dubļubleķis arī!
Bremžu barabāns arī no otrā modeļa K-750 ar sviru dakšu!!
1. Rāmis 1951. gada (vismaz tā rakstīts uz VIN plāksnītes, sakrīt ar uz amortizātora atbalsta iesisto)
2. Priekšējā dakša un spārns:
3. Riteņi:
4. Dzinējs:
5. Kārbas:
6. Ģenerātorus
7. Bāku:
Bildes visas: http://foto.inbox.lv/borman_enterprise/M-72