Aizmirsi paroli?


janisp112
15.May 2007
+
patīk
-
Ko domājat par cilindra virsmas atjaunošanu to hromējot un attiecīgi pēc tam izslīpēt līdz vajadzīgajam izmēram?

Kaibinjsh
15.May 2007
+
patīk
-
Hroms ir ļoti ciets, grūti būs. labka līdz nākamajam remonta izmēram "izdzīt".

janisp112
15.May 2007
+
patīk
-
nav remonta virzuļa

i_edgars
15.May 2007
+
patīk
-
Tava metode nav iespējama! Hromu uzklāj kartiņā mazāk kā 1 simtdaļa, bet izdilums parasti ir 2 desmitdaļas! T.i 20 reiz vairāk!

Armands
16.May 2007
+
patīk
-
janisp112 :
nav remonta virzuļa


kam tev to vajag ?

tuch13
16.May 2007
+
patīk
-
Ir riiigaa viens viirs kas atjauno cilindru virsmu bez sliipeeshanas maksaa apmeeram 17ls.

Kaibinjsh
16.May 2007
+
patīk
-
Viņš gadījumā nav kaut kāds burvis vai gaišreģis?

Ksneps
16.May 2007
+
patīk
-
tuch13 :
Ir riiigaa viens viirs kas atjauno cilindru virsmu bez sliipeeshanas maksaa apmeeram 17ls.


Tukši tirst nav malku cirst... :lol:

Armands
16.May 2007
+
patīk
-
tuch13 :
Ir riiigaa viens viirs kas atjauno cilindru virsmu bez sliipeeshanas maksaa apmeeram 17ls.


kaadam cilindram? ja cuguna ta nav problemu izsliipeet vai honeet. aluminija cilindriem ar nikasila parklajumu LV to nedara neviens.no kaa tev tas cilindrs ?? pa cilindra virsmas hromeshanu pilnigas mulkibas.

janisp112
16.May 2007
+
patīk
-
Nu palasiet vismaz rakstus par hromēšanu kas ir šajā mājas lapā, daži izvilkumi:
3. Для увеличения износоустойчивости. Хромирование с этой целью используется в инструментальном производстве при отделке мерильных инструментов, фильер для волочения металлов и т.п. Большой эффект дает хромирование штампов и матриц при изготовлении различных изделий из резины, пластмасс, кожи, стекла. В этом случае хромовое покрытие не только обеспечивает износостойкость, но также исключает налипание прессуемых материалов к поверхности матриц. Хромовое покрытие значительно снижает смачиваемость стенок форм расплавленным стеклом или металлом. Значительное повышение износостойкости трущихся поверхностей стенок цилиндров и поршневых колец двигателей внутреннего сгорания достигается при применении процессов пористого хромирования.
4. Для восстановления изношенных размеров. Наращивание слоя хрома на изношенные поверхности термообработанных валов, втулок позволяет восстановить размеры деталей и этим увеличить срок эксплуатации изделий.

Kaibinjsh
16.May 2007
+
patīk
-
Pavisam jauki būtu ja ieliktu arī tās mājas lapas adresi.

janisp112
16.May 2007
+
patīk
-
www.retromoto.lv raksti tehn.lietas hromēšana

janisp112
16.May 2007
+
patīk
-
hromenshana_mashinbuve_referats.doc

Kaibinjsh
16.May 2007
+
patīk
-
Ja jau cilindru(no iekšpuses) hromēt ir kruta, kapēc vēl neviens ražotājs to nedara?Saprotu metālkeramiku, vai tamlīdzīgu pārklājumu. Strap citu tēraudam,čugunam u.c. cilindru materiāliem ir cits izplešanās koeficients. Pie tādām temperatūrām , kas cilindrā tas pārklājums ātri vien saplaisātu un izbeigtos.

janisp112
16.May 2007
+
patīk
-
Nu tajā rakstā tiek runāts par iekšdedzes dzinēju cilindra sieniņu hromēšanu līdz pat 1 mm, kā arī virzuļu gredzenu virsmu hromēšanu. tiek izmantota poristaja hromēšana. Vai ir kāds ar to nodarbojies ? Atceros bērnībā braucot zelta mopēdā, trenerīts stāstīja ka tā darot, hromam mazāks berzes koeficents utt. ir veca aizvēsturiska honda, virzulis vēl normas robežās, jauns maksā astronomisku summu, domāju nopirkt tikai grdzenus un atjaunot cilindru. To pašu domāju izdarīt ar virzuļa pirkstu un klaņa pirksta vietu, tur nav ne bukses ne gultņa.

janisp112
16.May 2007
+
patīk
-
Pirms cilindra hromēšanas sapratu ka viņš ir jāizslīpē lai nav ovāls

[ri4a]
16.May 2007 | Pēdējo reizi labots 28.Okt 2016 13:52; labots 1 reizi
+ 1
patīk
- 0

Armands
16.May 2007
+
patīk
-
Tas nav nopietni... vismaz musdienas to neviens nedara.
Ja tev vajag virzuli zvani Siliņam uz Adažiem, viņš tev palidzēs ar virzulja izgatavoshanu.

janisp112
16.May 2007
+
patīk
-
Kāpēc tas nav nopietni, un kāpēc mūsdienās to neviens nedara?

spridzeklis
16.May 2007
+
patīk
-
Armand, ieliec tās bildes kur tu savu cilindru izhonē :)
Lai puikas pamielo acis :D
 
 
« 12 »

Pēdējie ziņojumi Forumā